E dimineața . Afară e frumos iar Justin doarme ca un îngeraș lângă mine . Sunt atât de fericită că sunt împreună cu el . Îmi pare rău că l-am lăsat așa pe Zayn dar mi-am ascultat inima. Cred că mă urăște . Mă hotărăsc să îmi alung gândurile mele și mă dau jos din pat. Merg până la baie si îmi fac rutina de dimineața.
După ce mă îmbrac intr-un trening roz cobor jos pentru a pregăti micul dejun . Peste câteva minute coboară si Justin . Doamne e atat de frumos .- Neata baby girl , șoptește el suav cu o voce răgușită .
- Neata iubitule , ii spun la fel de suav .
Bărbatul asta ma face cea mai fericita femeie din lume când mă alintă.Orele trec în șir , noi ne-am uitat la un film . Am făcut farse la telefon , am mâncat popcorn.
A fost o zi frumoasa.Nu îți să cred că l-am făcut să sufere pe Zayn , sau cel puțin cred că suferă.
Sunt fericita alaturi de Justin , îl iubesc și mă iubește .
Nu cred că pot trai fara el .
Într-un timp atât de scurt am ajuns să îl iubesc cel mai mult .Este seara , îmi alung gândurile și mă uit la Justin , îl privesc atat de intens încât nici măcar nu mi-am dat seama că ma sărută , sărutul a continuat iar el ma luat pe sus încă sarutandu-ma si mergem spre camera .
- J-Justin...
-Da pui ...
-Nu stiu daca sunt pregătită .
- Dacă nu ești pregătită eu voi aștepta până când vei fi .
-Defapt doar cred că nu sunt pregătită , dar o să fac asta pentru tine , pentru că te iubesc.
-Nu e nevoie să faci asta .
- Stiu dar asta simt .
- Paiiii , dacă asta simți eu zic să lăsăm vorba și sa punem in practica ceea ce vorbim.A început să mă sărute , buzele lui sunt atât de bune , vreau sa le simt in fiecare zi peste buzele mele .
Mi-a dat tricoul jos și ma pus in pat , mi-a dat foarte repede și pantaloni jos , m-am înroșit iar el a observat asta .
- Cineva sa rusinatt.
- Justin nu m-am rușinat .
- Nu ști deloc să minți
- Da ai dreptate m-am rușinat .Și-a dus mâinile la spatele meu și a desfăcut capsele sutienului cu greu , imediat ce sutienul a atins podeaua eu mi-am acoperit sânii cu palmele .
- Iubito ești frumoasă .Vorbele lui Justin ma-u făcut să nu îmi fie rușine și mi-am îndepărtat ușor mâinile .
Imediat Justin a început să zâmbească și mi-a atacat sânul drept cu gura iar pe cel stâng îl frământă cu mana .
Seara noastră a continuat fierbinte . A fost plăcut .
Mă bucur că mi-am pierdut virginitatea cu Justin.
Îl iubesc enorm .Așa cum v-am promis , am postat capitol .
Va iubesc.
CITEȘTI
Zile De Vara ~ Justin Bieber~
ФанфикJasmine il intalneste pe Justin pe plaja. Oare cei doi se vor indragosti sau vor ramane doar prieteni? Aflati doar in Zile De Vara