Mă trezesc dis de dimineață inhalând parfumul lui Justin minunat.
Dormea așa de frumos , arăta ca un înger.
Nici nu îmi vine să cred cât de norocoasă sunt că îl am lângă mine.El mi-a făcut viaţa mai frumoasă.
Nu am observat ca sa trezit , mă privea atat de frumos și dulce.
-Neata iubito! îmi spune cu glasul sau frumos.
-Bună dimineaţa iubitule! îi răspund la fel de frumos.
-E bună doar daca începe cu tine.
-Aww iubitule , mă faci sa roșesc.
-Ești așa de sweet când roșești pentru mine.Nu îi răspund dar in schimb îi dau un sărut pe buze si după mă duc sa îmi fac rutina mea scumpă de dimineaţa.
Cobor jos în bucătărie și îl vad pe Justin gătind fără tricou , cineva sa cheme salvarea simt că leșin.
-Ce gătește iubitul meu drag în această dimineaţa?
-În această dimineaţa iubitul dumneavoastră gătește bacon cu ouă ochiuri.
-Mmm sună bine , deabea aștept sa mănânc.
-Măria ta daca aștepţi încă 5 minute micul dejun va fi gata.
-Offf binee aștept 5 minute.Intre timp nimeni nu a mai scos un cuvânt iar eu mi-am luat telefonul și am intrat pe instagram.
Am văzut multe poze cu mine si Justin de ieri cand eram in parc lucru care mă face să zâmbesc , bineînțeles Justin observând.-De ce zâmbești iubito? ma întrebă curios.
Nu i-am răspuns dar în schimb i-am arătat telefonul el începând să zâmbească dându-mi un sărut scurt pe buze.
Imediat mâncarea era în faţa mea , eu începând sa mănânc repede.Am terminat de mancat iar Justin a primit un mesaj pe telefon ,nu ma uit pentru ca am încredere in el.
Peste câteva minute imi spune ca se duce sus sa se imbrace pentru ca trebuie sa plece la studio.
........................................................................Mă plictiseam teribil stând pe canapea si uitându-mă la televizor asa ca mi-am luat telefonul si am intrat pe facebook. Nu la scurt timp o stire cu Justin imi atrage atentia.
Las telefonul jos si ma uit la imaginile cu Justin tinandu-se de mana cu Sofia Richie ."Cântărețul canadian Justin Bieber a fost surprins acum 15 minute alaturi de modelul Sofia Richie . Oare se va lega o dragoste intre ce-i doi tineri?"
Vazand si auzind ce spune reporterul am inceput sa plang , o imagine cu Justin si Sofia in care se sărutau imi apare in fata.Urc scările grăbită si imi fac bagajul , lăsându-i un bilet pe noptieră lui Justin.
"Justin am vazut imaginile cu tine si Sofia , nu mai suport . Aceasta relatie nu isi mai are rostul din cauza ta , aleg sa plec , sa fug de tine. Numarul de telefon l-am schimbat. As prefera sa nu ma cauti pentru ca o vei face degeaba. Nu am nevoie de explicatiile tale inutile . Dupa atatea zile fericite împreună ai distrus totul .
Adio , Justin!"
Si am plecat din casa in care am trait cele mai frumoase momente alaturi de omul pe care il iubesc atat de mult, casa in care mi-am pierdut inocenta cu baiatul pe care il iubesc cel mai mult.
Am plecat acasa , la mama si la tata. Imi ea atat de dor de ei , nu i-am mai vazut de foarte mult timp.
In momentele astea chiar am nevoie de îmbrățișarile calde ale mamei si de sfaturile ei minunate, am nevoie de tata si de săruturile lui dulci pe care mi le plasa pe frunte . Am nevoie de toate astea iar toate astea s-au intamplat din cauza lui Justin.
Am ajuns la locuința pe care eu o numesc acasa.
Mama si tata nu stiau ca eu vin astazi si ca o sa ma mut la ei ,voiam sa fie surpriză.Am intrat in casa iar cand mama si tata ma vad incep sa .....
Siii suspans dragilor.
Însfarsit am postat capitolul 7.
Si ce mai faceți dragilor?
Vreau sa va spun ca va iubesc multttttt multt de tot si m-am gândit ca poate ar fi bine sa fac un grup al cartii pe facebook , nu stiu acum daca voi vreti asta.
Si daca o sa vreti sa fac un grup pe facebook imi puteti da mesaj s-au puteti lasa un comentariu.
Va iubesc puisori ❤❤
CITEȘTI
Zile De Vara ~ Justin Bieber~
FanficJasmine il intalneste pe Justin pe plaja. Oare cei doi se vor indragosti sau vor ramane doar prieteni? Aflati doar in Zile De Vara