След като му го дадох, тръгнах да излизам, защото чух как звънеца би за започване на лекциите, но Джимин не ми позволи да го направя, като хвана ръката ми и се доближи до мен.
- Да се срещнем след лекциите?-прошепна ми като ме погледна и ми се усмихна. Беше толкова близо до мен, че си помислих, че едва ли не ще ме целуне. Защо това момче постоянно се усмихва и шепне?
В отговор на въпроса му, аз кимнах несигурно и излязох. Видях, че Мин тъкмо идваше.-Хей, къде се губиш?-попитах я.
-По-точно ти къде изчезна. Вървях зад теб и тъкмо щях да те повикам, но ти изведнъж ми изчезна от погледа и Техюнг се появи и...-прекъснах я.
-Да, да, да. И всичко ти се губи откакто Техюнг се появи. Хайде, че ще закъснеем.-казах, като я хванах за ръката и я задърпах към стаята, където ще е следващата ни лекция.
***
Лекциите свършиха и с Мин вървяхме към изхода на колежа. Тъкмо щях да я попитам дали иска да дойде в моята стая, но се сетих, че ще се срещам с Джимин и се отказах да я питам. Сбогувах с нея и тръгнах към стаята ми. Защо ли въобще ме покани? Познаваме се едва от 3 дни. Приятелите на Юра са странни. Единия не спира да се усмихва и шепне, вторият е идиот, трятия кипи от щастие и радост, а другите все още не съм ги опознала. Докато мислех това, облякох един черен потник, наметнах шарена риза отгоре, обух дънките, които Джимин ми взе и излязох. Щом прекрачих прага на вратата се спрях. Всъщност накъде трябваше да ходя? Той каза ли къде да се чакаме? Изведнъж телефонът ми извибрира. Имах съобщение от непознат номер:
"Чакай ме пред университета.
-ЧимЧим"Разбрах, че това беше Джимин и след като си записах номера му в телефона си, тръгнах натам. Докато вървях видях Джин и Юра, ходейки към мен, държейки се за ръце. Забелязах, че Джин нещо не изглеждаше много доволен. Дали е защото ме вижда? Или защото е ръка за ръка с Юра? По-скоро първото. Иначе защо да не е доволен от това че е с Юра? Та те са перфектни заедно, няма що. Аз просто завих зад ъгъла, за да не се засичам с тях. След малко вървене стигнах до мястото и Джимин беше там, но беше с гръб към мен, затова не ме видя.
-Яя, Чим Чим!-викнах, докато вървях към него. Той се обърна и в ръцете си държеше кутийка. Сериозно ли? Отново подаръци? Вече започна да ми става неудобно.
-Хей, джагия!-поздрави ме той.
-Много ли ме чака?-попитах. Найстина мразя когато карам някой да ме чака. Също мразя и аз да чакам.
YOU ARE READING
I Hate That I Love U
FanfictionАз съм Скайлър Холт. На 19 съм и до преди живях Лос Анджелис. От малка ми е мечта да живея в Корея, за това се преместих там, за да продължа образованието си. Отначало плановете ми бяха провалени от едно момче. Момче, което още в деня, в който го ср...