ТЕХЮНГ И МИН? Тези двамата са бързи. До вчера минаваха само с погледи, а днес по срещи. Не знам какво е ставало вчера, когато ги оставих насаме. Но пък са много сладки заедно!
С Чим Чим седнахме на една по-отдалечена маса, защото не исках да ни видят и да им разваля момента заедно. Имахме късмет, че единствената свободна маса в кафенето беше далеч от тяхната. Тук всъщност е много приятно.
Още щом влязохме ме лъхна приятната миризма на капучино. Малките маси, по които бяха насядали хора, наслаждавайки се на вкусните десерти и компанията, допълваха за пълния уют на заведението.След като си поръчахме напитки, насочих погледа си към Мин и Ви. Пиеха през две сламки от една голяма чаша горещ шоколад. Толкова си подхождат, правят почти еднакви жестове и изглежда имат толкова общи теми. Ще бъде и много сладко ако дрехите им си подхождат! От сега изглеждат като истинска двойка. Толкова е хубаво, че започват да се опознават.
Докато се бях за гледала в тях, отклоних погледа си към Джимин, който стоеше на мястото пред мен и ме гледаше по същия начин, по който аз гледах Мин и Ви - усмихнато и замечнато.
-Ъм, хей, Чим Чим! - казах тихо и помахах с ръка, за да го изкарам от транса, в който изглежда е попаднал.
-Да?-отговори и рязтърси главата си.
-За какво си се замечтал така?-засмях се.
-Аз...-Джимин беше прекъснат от човека, който дойде до нашата маса.
-Скай, защо не ми каза, че ще идваш тук?-Мин? Тя как ни видя? Съвсем за малко я изпуснах от поглед и тя... Планът ми да са насаме се провали.
-Мин? Ами ние такова...-започнах да обяснявам но бях прекъсната от Джимин.
-Излязохме с моята джаги и решихме да дойдем тук.-обясни той, а аз кимнах към Мин, съгласявайки се с отговора на Чим Чим.
-Ъм, Скай, може ли да поговорим за малко?-попита ме объркано тя. Преди да отговоря, Мин ме хвана за ръката и ме заведе в тоалетните.
-Имаш ли обяснене за това? Защо Джимин те нарича джаги?
-Не знаеш ли? Защо ме питаш това? Нарича ме така, защото сме приятели, "джаги" означава приятел или приятелка.-разказах й, наблюдавайки объркания й поглед.
-Ама...Скай,разбрала си погрешно. Това е мило обръщение при двойките.
-Но...Джимин ми каза, че...
-Оо, сега разбирам защо си мислиш така. Щом той ти го е казал...
Ама как... Защо? Защо му е да ме лъже? Исках отговори на тези въпроси и излязох от тоалетните, насочвайки се към Джимин, за да ги получа. Отидох до масата ни и седнах на мястото ми срещу него.
-Джимин, защо ме излъга?-започнах, като говорех тихо, защото не исках цялото кафене да ни чуе.
-За какво, джагия?-той продължи да ме нарича така.
-Точно за това! Защо ме излъга за значението на думата? Когато през цялото време ме наричаше така, аз не обръщах внимание, защото си мислех, че значи приятелка, но ти встщност си ме наричал... -бях прекъсната от сладките устни на Джимин...
YOU ARE READING
I Hate That I Love U
FanfictionАз съм Скайлър Холт. На 19 съм и до преди живях Лос Анджелис. От малка ми е мечта да живея в Корея, за това се преместих там, за да продължа образованието си. Отначало плановете ми бяха провалени от едно момче. Момче, което още в деня, в който го ср...