5. W mocy wampira

139 7 11
                                    

Tytuł: W Mocy Wampira

Autorka: HelenaMagnusRomanoff

Rozdziały:

Opis: Weronika pewnego dnia odkrywa, że jej najlepszy przyjaciel zniknął. We współczesnym świecie nie może liczyć na jakąkolwiek pomoc, ze względu na jeden powtarzany stale fakt: wampiry nie istnieją. Ale czy na pewno?

Rodzaj: o wampirach

Recenzuje: Antonio Salieri 🎼

☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Fabuła: 7/10
Ciężko ocenić mi historie po przeczytaniu jednego (dość krótkiego) rozdziału. Zapowiada się nawet interesująco, chociaż fabuła nieco oklepana. Śmierć matki, ojciec pijak itd. to już nieraz się pojawiało. Mam nadzieję, że akcja rozkręci się znacznie ciekawiej niż na początku i wymyślisz coś naprawdę dobrego.

Ortografia: 8/10
Rzadkie literówki, które pojawiły się już w samym opisie. "Jakąkolwiek" piszemy łącznie! A "zając", który pojawił się w którymś fragmencie, nie był potrzebny.

Jeśli dobrze wywnioskowałem ze screena, którego mi wysłałeś Antonio, myślę, że chodziło o "zająć" :) ~~ W. A. Mozart <3

Interpunkcja: 5/10
Błąd na błędzie, błędem pogania. I tyle w temacie. Brak przecinków przed "ale" to naprawdę w takim przypadku błąd ciężki. Brakuje ich w wielu miejscach. W dialogach również pojawiają się błędy, chociaż nieco mniej irytujące.

Oryginalność: 8/10
Jak już wspomniałem fabuła nieco oklepana. Takie opowiadania pojawiały się już nieraz, chociaż jeśli pójdziesz w innym kierunku, mogłabyś wymyślić coś naprawdę wyjątkowego. Mam nadzieję, że akcja potoczy się w miarę możliwości ciekawie.

Styl: 9/10
W stylu nie ma tragedii, chociaż powinnaś nad nim trochę popracować. Niektóre zdania były napisane wręcz tragicznie. Nie jest to jakiś wielki błąd, ale jest się do czego przyczepić.

Bohaterowie: 8/10
Bohaterów jest jak na razie mało, więc ciężko mi to określić. Brakuje im charakteru, są jak biała kartka papieru. Nad tym też powinnaś popracować.

Ocena końcowa: 7/10
Całość jest aktualnie zbyt krótka żeby mówić o całym opowiadaniu. Sądzę jednak, że jest ono w jakimś stopniu warte kontynuacji, jeśli weźmiesz się za nie porządnie i poczytasz parę poradników, powinno coś z tego wyjść.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Mam nadzieję, że zastosujesz się do moich rad i będziesz dalej robiła to, co robisz. Najważniejsze jest aby nie rezygnować.

~ Antonio Salieri 🎼

Mozart & Salieri recenzują!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz