'03

222 18 12
                                    

Ik zit in de woonkamer de video's van Rayan te bekijken. Ik zie een video die ik nog nooit eerder heb gezien. Een parody van Hit or miss. Ik ben nieuwsgierig. Hoe zou Rayan zijn stem klinken? Ik klik op de video en een stem klinkt door de kamer. Misschien iets te hard want ik hoor Rayan z'n voetstappen. Even later staat hij ook in de woonkamer. Er verschijnt een lief lachje op zijn gezicht. 'Zo dus jij bent mijn parodie aan het luisteren' zegt hij. 'Ja' lach ik. 'Wie is die jongen?' Voeg ik eraan toe. 'Dat is Quinten. Ik vertelde gisteren toch over dat huis met de YouTubers? Hij is daar ook'
'Ooh leuk, denk ik' zeg ik. En hij knikt.
Ik ga even m'n spullen inpakken. Ik kijk hem verbaasd aan. 'Gaan we vandaag al?'
Hij knikt en lacht. 'Pak je spullen maar in'

We zitten in de trein naar het huis. Ik pak m'n oortjes en luister naar een andere parodie van Rayan. Ik wil mijn hoofd op zijn schouders leggen maar ik ben bang dat hij het niet wilt. Zal ik het gewoon doen? Ja, ik ga het gewoon doen en we zien wel wat hij ervan vind. Soms haat ik mezelf dat ik over alles veel te lang nadenk. Ik moet het gewoon doen. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Hij glimlacht. Dat is een goed teken.

En we zijn aangekomen. Jeetje, wat is het hier groot. 'Wonen jullie in een villa ofzo' lach ik. Rayan lacht ook.
Hij steekt de sleutel in het slot en gelijk hoor ik mensen van de trap af rennen, net kleine kinderen haha. 'He, welkom!' zegt een blonde jongen tegen ons. Ik groet iedereen. Ze stellen zich voor. 'Hallo, ik ben Dennis' zegt Dennis en geeft me een hand. 'En ik ben Quinten' zegt Quinten en glimlacht naar me. 'Ik ben Kacper' zegt Kacper.
Ze zijn heel aardig. Rayan trekt me mee naar binnen en geeft me een rondleiding. De andere jongens zijn naar hun kamer gegaan. 'En dit is mijn kamer' zegt Rayan. Hij krabt aan z'n hoofd. 'Uh, ster.. vind je het erg als je naast mij moet slapen? De logeerkamer is namelijk nog niet klaar' zegt hij. 'Nee ik vind het niet erg' zeg ik. 'Mooi' zegt Rayan.

Het is 21:30 en Rayan en ik zijn allebei heel erg moe. We zijn naar een voetbalveldje geweest en daar hebben we de heletijd gevoetbald. Ik moet toegeven : Rayan is echt goed in voetbal. Ik bak er niks van. Maar ja. 'Rayan, ik ga slapen. Welterusten' Ik loop naar hem toe en geef hem een knuffel. 'Welterusten' zegt hij met een glimlach. Ik loop naar zijn bed en ga erin liggen. Vanuit mijn ooghoeken kijk ik naar hem. Wat is hij toch schattig. Ik schrik van mezelf. Ik ben toch niet verliefd op hem? Nee. Ik sluit mijn ogen maar ik kan niet slapen. Rayan is inmiddels klaar met editen en duikt het bed in. Hij geeft me een kusje op mijn wang. Waarschijnlijk dacht hij dat ik al sliep ofzo. Ik krijg er vlinders in mijn buik van.

'En dan verklaar ik jullie nu tot man en vrouw. U mag de bruid nu kussen' zegt een man tegen de jongen waar ik tegenover sta. De jongen geeft me een kus op mijn hoofd. Ik weet niet eens wie hij is. En opeens besef ik me dat die jongen Rayan is.

Ik schrik wakker. En ik besef me dat ik verliefd ben op Rayan. Ik ken hem pas een 3 dagen! Shit. Ik wil helemaal niet verliefd op Rayan zijn. Waarschijnlijk is hij niet eens op mij. Waarom moet ik altijd op de verkeerde jongens verliefd worden? Ik kijk naar Rayan. Hij is zo schattig als hij slaapt. Opeens opent Rayan zijn ogen. Shit! Nu heeft ie door dat ik naar hem heb gestaard. Hij glimlacht naar me. 'Ga maar weet slapen ster' zegt hij. Waarop ik knik en m'n ogen dicht doe.

Het is ochtend. Ik doe mijn ogen open en kijk naast me. Rayan is weg. Ik sta op en loop het hele huis rond, ik hoop dat niemand me heeft gehoord. Ik ben nog niet beneden geweest maar daar kijk ik zo wel. Ik ga eerst m'n gezicht wassen. Ik loop rond met veel te harde muziek waardoor ik niks hoor. Met oortjes natuurlijk. Ik doe de badkamer deur open en daar staat Rayan te douchen. Oeps.. ik schaam me echt dood en doe snel de deur dicht. Die was blijkbaar de deur vergeten op slot te doen. Ik doe m'n kleren aan en ga snel naar beneden. Oke, dat beeld krijg ik nooit meer uit mijn hoofd.. eenmaal beneden zie ik Kacper en Quinten. Volgensmij zit Dennis nog te slapen. 'Goedemorgen!' Roep ik. Ze zeggen hetzelfde terug. Ik zit op de bank met m'n telefoon te spelen en soms praat ik een beetje met Quinten. Kacper is naar buiten om een video op te nemen. Rayan komt binnen. Hij wilt glimlachen naar mij maar hij kan alleen maar beschaamd kijken. Ik ben ook zo dom. Vanuit de tuin roept Kacper Quinten voor hulp en Quinten loopt naar hem toe. Rayan en ik zijn alleen. 'Uhm, sorry Rayan.. ik hoorde het niet door m'n muziek dat iemand zat te douchen' zeg ik met een beschaamd gezicht. 'Het maakt niet uit. Laten we het vergeten' zegt hij en ik knik. We zitten naast elkaar. We kijken elkaar diep in de ogen..

En dat was het derde hoofdstuk alweer. Ja iknow het is weer een saai hoofdstuk maar dat komt omdat ik niet zoveel inspiratie heb. Ik wou er een cliffhanger van maken hopen dat dat een beetje is gelukt. Wss niet maar ja. Laat even weten wat jullie er van vonden en als je een idee hebt laat het ook even achter. Ja joee!

he changed my life ➸ unagize fanfictie.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu