Let op! Dit verhaal gaat precies verder vanaf het laatste stuk van hoofdstuk 3. Dus als je die nog niet (helemaal) hebt gelezen lees die dan eerst!
We kijken elkaar diep in de ogen. Onze hoofden komen dichterbij elkaar. Opeens trilt mijn telefoon en hoor ik mijn ringtoon. Oke, ons momentje is dus officieel verpest. Ik kijk op m'n telefoon wie het is. Felice. Ik zucht. 'Sorry' zeg ik en loop even naar de keuken en ga daar praten met Felice. Ik hoor Rayan naar boven gaan.
'Felice, je hebt alles verpest!' grom ik. 'Sorry' hoor ik aan de andere kant van mijn iPhone. 'Goed' zeg ik en we praten verder. Na een tijdje hang ik op en ga wat kloten op m'n telefoon. Ik open instagram ga naar Rayan's account. Ik zie allemaal edits van fanaccouts. Wat heeft Rayan toch veel geluk.POV RAYAN
Ik zit achter mijn bureau. Ik heb niks te doen dus ik ga maar op instagram en kijk naar het account van Sterre. Ze is echt een heel mooi meisje bedenk ik me opeens. Ze is mooi slank, heeft mooie dikke lippen en een mooie huid. Ze zou Kylie jenner wel kunnen zijn! Ik schrik van mezelf. Ik denk dat ik verliefd op haar ben. Ze ziet mij sowieso niet staan. Ik zucht. Hoe kan je nou op iemand verliefd worden in 3 dagen?!
Ik hoor iemand naar boven komen. Ik denk dat het Ster is. Snel klik ik instagram weg en doe alsof ik een video edit. Ster komt de kamer binnen. 'Ben je een video aan het editen?' Vraagt Sterre en komt op de stoel naast me zitten. Ik knik. 'Ster.. mis je je ouders wel eens? Of ben je gelukkig hier?' vraag ik. Geen idee of het wel slim was. Ze zucht. 'Ik weet het niet. Soms mis ik ze maar misschien is het beter zo. Ik heb nooit een goede band met ze gehad. Maar de komende tijd zal ik wel veel steun nodig hebben' zegt ze. Ik knik meelevend en doe een arm om haar heen. 'Laten we gaan slapen' stel ik voor.POV STERRE
Ik zit in een donkere ruimte. Niemand om me heen. Ik ben helemaal alleen. Opeens zie ik in de verte Rayan staan. Ik ren naar hem toe. Ik sta een meter van hem af maar Rayan veranderd in Robin. Ik slaak een gil. Ik wil wegrennnen maar dat lukt niet. De vloer onder me verdwijnt. Ik val en kom terecht in een kamer met allemaal monsters. Ik zie mijn ouders. 'Rot kind dat je bent!' Roept mijn moeder. 'Stom wijf!' Schreeuwt mijn vader. Hij wilt me vast grijpen.
Ik word gillend wakker. Rayan die schrikt ook wakker. Ik begin te huilen. Rayan slaat zijn armen om me heen en ik hou hem stevig vast. 'Blijf bij me alsjeblieft' smeek ik Rayan. 'Ik blijf bij je' zegt hij geruststellend. We gaan allebei weer liggen. Ik pak Rayan's hand vast. 'Je mag me altijd wakker maken als er iets is. Ga maar slapen' zegt hij en doet zijn ogen dicht. Ik knik maar van slapen komt niets meer.
Ik doe mijn ogen open. Ik heb Rayan's hand nogsteeds vast maar hij slaapt nog. Ik zit een beetje op m'n iPhone met m'n vriendinnen te appen. Ik vraag me af waarom ik niet naar een vriendin ging maar naar België. Gelukkig ben ik naar België gegaan anders kende ik Rayan niet. Rayan word ook wakker. 'Goedemorgen' zegt hij. 'Goedemorgen zeg ik en glimlach. Hij ziet er zo schattig uit! We hebben elkaars hand Nogsteeds vast. Ik zie dat Rayan heel even naar zijn hand kijkt die de mijne vast heeft. Hij glimlacht. Hier moet ik een foto van maken! Ik pak snel mijn telefoon en maak een selfie van Rayan aan mij. We staan er allebei prachtig op haha. 'Ster? Niet op insta plaatsen alsjeblieft. Dan ontstaat er een groot drama door al die fangirls' zegt Rayan. 'Oke' zeg ik teleurgesteld.
Het blijft een tijdje stil. 'Rayan?' vraag ik. 'Ja, Sterre?' antwoord hij. 'Bedankt voor alles' zeg ik en geef hem een knuffel.Ja, iknow ik zei dat dit een leuk hoofdstuk ging worden. Maar anders werd het een heel lang hoofdstuk. In het volgende hoofdstuk gaat er iets heel leuks gebeuren! Oh ja en bij Sterre moet je iemand voorstellen als Kylie Jenner ;). Bij 5 votes gelijk een nieuw hoofdstuk x.
JE LEEST
he changed my life ➸ unagize fanfictie.
FanfictionWat moet je doen als je als 18 jarig meisje uit huis gezet word door je ouders? De trein naar België nemen. ©PikvisGio - 2016 Gelieve niet kopiëren!