Ik droomde dat er geen boten meer naar Terschelling gingen en ook niet terug. Ik zou Rayan nooit meer zien. Ik zucht. Gelukkig was het een droom.
We zitten eindelijk op de boot naar Terschelling. Nu kan er niks meer mis gaan. Ik en Mirte houden een 'fotoshoot' maar dat word snel verpest door mijn telefoon die aangeeft dat ik gebeld word. Zonder dat ik heb gekeken wie het is neem ik op. 'Met Sterre' zeg ik. 'Hey schat' zegt Rayan. 'Oh hee' zeg ik. 'Ik droomde dat je bij me was. Het was zo mooi. Was je nu ook maar bij me' vertelt hij. Ik zet de telefoon op de luidspreker zodat Mirte het ook kan horen. 'Aw. Ik wou ook dat ik bij je was maar dat kan helaas niet' zeg ik terwijl ik mijn lach in hou. 'Gio roept me. Ik moet gaan. I love you' zegt Rayan. 'I love you 2' zeg ik en Mirte kijkt me vies aan. Ik hang op. 'Was dat nou nodig? Al dat kleffe gedoe' lacht Mirte. Ik zucht. Ik kijk haar aan en schiet weer in de lach.
We lopen naar de caravan van de tante van Mirt. Eenmaal aangekomen geeft Mirte haar tante en neef een knuffel. Ik geef ze vriendelijk een hand. 'Ik ben Sterre' zeg ik. 'Leuk je te ontmoeten' zegt Mirte's Tante. 'Ik ben Levey' zegt de neef van Mirte. Ik knik glimlachend. 'Jullie kennen hier toch niemand?' vraagt Mirte's tante. Mirte schud haar hoofd. Mirte's moeder zit inmiddels in gesprek met de tante van Mirte. 'Nou wij gaan even de camping verkennen. Doeg' zegt Mirt en we lopen weg. We zijn aangekomen bij een soort bar waar je laptops hebt en van die tafeltjes waar met die poppetjes kan voetballen. (Ik kan niet uitleggen sorry)
We komen 3 meisjes tegen in de bar. Ze lijken me echt aardig. 'Hee, ik ben Madelief' zegt een meisje met een blanke huid en blond haar. 'Ik ben Lynn' zegt een meisje die ook een blanke huid heeft maar zij heeft geen blond haar. 'Ik ben Larissa' zegt een meisje met een getinte huid en bruin haren en blonde dipdye. 'Ik ben Mirte' zegt Mirt. 'Ik ben Sterre' zeg ik vriendelijk. 'Zijn hier leuke jongens?' vraagt Mirte spontaan. 'Ja, we hebben alle drie gezworen dat we niet verliefd zouden worden voordat we hier kwamen maar Larissa heeft het flink te pakken' lacht ze. Ik hoor een piep en Larissa grijpt haar telefoon. De meiden giechelen. 'Neehee, het is niet van Rayan' zegt Larissa geïrriteerd tegen de meisjes. Ik val zowat van mijn stoel af en kijk Mirte aan. 'We gaan' zegt Mirte, die mijn blik opvangt. En we lopen richting de caravan. De jongens zijn aan het surfen. Als je niet kan surfen hoor je er volgensmij niet bij. 'O, Mirte. Wat moet ik nou doen? Wat als Rayan vreemdgaat? Dat kan ik echt niet verdragen hoor! Hoe groot is de kans dat hier een andere Rayan rond loopt?' zeg ik paniekerig. 'Ik heb geen idee' zegt Mirte vol met medelijden. 'Ik wil niet meer hier zijn. Misschien is je tante er nog en kan ik met haar mee terug' zeg ik, nogsteeds in paniek. 'Sterre! Ik ga hier echt niet weg, en jij ook niet. Je laat je vakantie toch niet verpesten door een boy?! Dan vind ik je echt stom hoor! We gaan die sukkel gewoon terugpakken!' zegt ze half schreeuwend. Ze heeft gelijk. Dat kan ik Mirte niet aandoen. Ik ga haar vakantie niet verpesten. 'Hoe gaan we hem terugpakken dan?' vraag ik. 'We hangen zijn spullen op in de boom' zegt Mirte enthousiast. Ik twijfel nog even maar dan knik ik. We veranderen onze richting en lopen naar een plek waar alle tenten staan. Eenmaal aangekomen zoeken we Rayan's tent. 'Heb hem!' roep ik naar Mirte. 'Yes' zegt ze. Ik zie een boxershort en een paar UnaGize shirtjes.'Zo' zeg ik tevreden en kijk naar de boom waar alle spullen in hangen. Opeens zien we in de verte iemand hierheen komen. Shit..
Bedankt voor de 172 reads, jullie zijn awesome :) ja en verder heb ik eigenlijk niet zo veel te zeggen.
Vote & Comment is lief💕
JE LEEST
he changed my life ➸ unagize fanfictie.
FanfictionWat moet je doen als je als 18 jarig meisje uit huis gezet word door je ouders? De trein naar België nemen. ©PikvisGio - 2016 Gelieve niet kopiëren!