Ik ben zo enthousiast! Maar eigenlijk moet ik niet te vroeg juichen. Misschien mag het wel helemaal niet. Ik trek mirte mee. 'Kom, we gaan het aan mijn ouders vragen' zeg ik. Eenmaal beneden val ik meteen met de deur in huis. 'Mam, pap.. mag ik misschien met Mirte naar een camping in terschelling?' vraag ik voorzichtig. 'Nee Sterre. Ik laat je daar niet alleen met Mirte. Straks gebeurd er nog iets' zegt mijn moeder bezorgd. Ik zucht. 'Mam, ik ben 18 en volwassen dus ik mag alles zelf beslissen. Bovendien gaan we bij Mirte's tante logeren. Ze heeft daar een caravan. En Mirte's moeder brengt ons naar de boot of hoe die plek ook heet. Mag ik alsjeblieft, mam? Lucas is ook met zijn vriend op vakantie en hij is pas 13!' zeg ik smekend. 'Als je bij Mirte's tante gaat logeren dan is het goed' zegt mijn vader. 'Yes Yes Yes!' Gil ik en geef mijn ouders een knuffel. 'Jij hebt er veel zin' lacht mijn moeder. Ik knik enthousiast
We zijn op mijn kamer. 'Mirte, wanneer gaan we eigenlijk?' vraag ik. 'Morgen al' zegt ze enthousiast. Ik ben zo blij. Morgen zie ik Rayan weer! Wat heb ik hem gemist in die 3 dagen!
Mirte was net naar haar huis gegaan om haar spullen in te pakken en nu staat ze weer in mijn kamer. We pakken nu mijn spullen in. Mirte vist een shirtje uit de kast en legt hem in mijn koffer. Ik pak een high waisted spijkerbroekje met een scheur in de knie uit mijn tas en leg hem netjes in de koffer. Mirte pakt nog een hoedje uit mijn kast. 'Deze staat je zo cute!' zegt ze. Ik glimlach. Het is een vissershoedje met het logo van Rayan erop. Ik pak nog een paar broeken en een paar shirtjes van YouTubers waaronder die van Rayan. Mirte doet een paar laatjes (schrijf je dat zo??) open en pakt uit de laatste lade een bikini. Ik schrik me dood. Mirte kijkt een beetje ongemakkelijk. 'In groep 8 was ik daar nog blij mee' mompel ik. 'Ik moet echt een nieuwe' zeg ik gestrest. 'Ik zag bij de H&M laatst een hele mooie high waisted bikini, hij was echt mooi en maar €20. We kunnen even kijken als je wilt?' zegt ze. 'Ofcourse, ik ga niet in die lelijke, kinderachtige bikini lopen waar Rayan bij is' zeg ik.
We staan inmiddels in de H&M opzoek naar de bikini waar Mirte het over had. 'Die is ook mooi' zeg ik. 'Die ik had gezien is mooier' zegt Mirte. Even later zie ik de bikini die ze waarschijnlijk bedoelde. 'Hè, is dat hem niet?' vraag ik en wijs naar de bikini. 'Ja' zegt Mirte en loopt er naartoe. Ik loop achter haar aan. Ze geeft me de bikini en duwt me vervolgens in het pashokje. Even later kom ik uit het pashokje en Mirte kijkt me vol met bewondering aan. 'Die neem je!' roept ze enthousiast. Ik glimlach.
Ik ben thuis en laat mijn moeder met trots de bikini zien. 'Prachtig meid' zegt mijn moeder goedkeurend en ik bedank haar. Even later ben ik in mijn kamer. Mijn telefoon trilt en ik kijk op het scherm. Rayan. Ik neem op. 'Hey Ster' klinkt Rayan's stem uit de telefoon. 'Hee Rayan, vermaak je je een beetje daar?' vraag ik. 'Ja hoor, maar de vakantie is niet compleet zonder jou. Ik kan niet wachten om je weer te zien' zegt hij. 'Awh. Zijn er leuke meiden?' vraag ik terwijl ik me bedenk dat het raar kan overkomen. 'Ja, maar geen één is zo leuk als jou' zegt hij. Ik grinnik. 'Ik ga ophangen. Ik ben zo moe' zeg ik. 'Oké, ik hou van je. Slaaplekker' zegt Rayan. 'Ik hou ook van jou en eh slaaplekker' zeg ik en hang op. Ik plof neer op mijn bed. Morgen zal ik bij hem zijn. En met die gedachte val ik in slaap.
Sorry als het hoofdstuk een beetje kort is. Ik heb in ieder geval veel zin om het volgende hoofdstuk te schrijven dus vote en comment zou lief zijn💕
JE LEEST
he changed my life ➸ unagize fanfictie.
FanfictionWat moet je doen als je als 18 jarig meisje uit huis gezet word door je ouders? De trein naar België nemen. ©PikvisGio - 2016 Gelieve niet kopiëren!