"Ček, ček. Ako sam sve pohvatao... Harry ti je bio u stanu i reko sve to zatim i se probudila u šumi. Gola!" govorio je Dylan dok je stavljao knjige u ormarić. Scott je samo stajao i pažjivo slušao.
"Daa." rekla sam živčanim tonom "Molim vas. Morate mi vjerovati. Nisam ništa izmislila. Ono u podrumu..." zastala sam. Scott me je uhvatio za rame. " U redu je. Vjerujemo ti. U ovoj školi se događaju čudne stvari. Ali to svi kao da pokušavaju da ne primjećuju. Mi smo uz tebe i sve će biti ok." pogledala sam ga u oči zatim zagrlila.
"Wou, wouu, wouuu." Dylan je dodao "a šta ti tačno možeš sad. Mislim kad imaš to... Što već imaš."
" Paaa imam snagu."
Dylan se nasmijao. Zatim rukom mahnuo u fazonu "pokaži da vidimo". Okrnula sam sam se ormariću i iz sve snage udarila. Vrata su se odvojila od ormarića i pala na pod sa velikom rupom na sredini. Par učenika koji su se u tom trenutku zadesili na ovoj predstavi i samo su zbunjeno pogledali i nastavili hodati. Scott je bio u pravu. Ovi učenici koda rade na struju. Koda nemaju života u sebi.
Dyaln je digao ruke u znak predaje. "vaouuu. Impresioniran sam. Hahah." uzvratila sam osmijeh.
Ustvari kad bolje razmislim i nije ovo toliko loše. Mislim mogu se zabavljati, prijetiti, sve jednostavno. Ma Harry je malo preuveličao stvari. Šta može krenuti po zlu. Čak nemam ni želje za sex.
Dylan i ja smo otišli na čas srpskog dok je Scott otišao na drugo predavanje. Sjeli smo zajedno i dočekali profesoricu. Iii zatim je profesorica počela da smara. Pala mi je napamet i Taylor. Nisam je vidjela dugo. Nekako sam se zbižila sa ovom dvojicom i to dosta. Sa jedne strane sam se bojala da mi ne bi povjerovala u ovo. A i ponašala se čudno onaj dan kad je samnom otišla kući.
U jednom trenutku pogled mi je otišao prema momku koji je sjedio u klupi do mene. Pogedala sam u njegove ruke i nesvjesno oblizala usne. Ti mišići... Pokreću se sa svakim njegovim pokretom. Ahhh...
Zarim sam osjetila da me neko gleda. Bio je to Harry koji se smiješkao. Otvorio je usta i oblikovao riječ "sex" podigao je obrve i opet se nasmijao. Podigla sam mu srednji prst.
Koji je njemu.
Okrenula sam se prema Dylanu koji je pio vodu u tom trenutku i upitala ga "Dylan. Da li bi se jebo sa mnom." zagrcnuo se na moje pitanje i ispljunio vodu iz usta. Voda je prsnula na curu ispred nas. Ona se ljutito okrenula "Koji je tebi. Vidi šta si uradio!"
"Izvini. Izvini." prevrnula je očima zatim se okrenula.
Dylan se zbunjeno okrenuo prema meni i pogledao me. "Molim? Selena izgleda da je Harry bio u pravu. Samo diši. Duboko." sav zbunjen i onako smotan je govorio. Ova zadnja riječ je bila dvosmislena. Ispustila sam izdah. Bože, šta mi se dešava. Počela sam se znojiti. Uhvatila sam se za kraj stola i stisla ga. Pogledala sam Harryja koji se samo cerio.
Ne smijem dopustiti da uradim nešto što ne bi trebala. Ali kad je nešto jače od mene. Pogledala sam u Dylana.
"Čekaj. Biće sve ok. Idemo sa časa." uzeo me je za ruku i ustali smo. Brzim hodom smo krenuli prema vratima.
Profesorica nas je pogledala. " Šta se dešava. Kuda ste krenuli?"
"Eee, Seleni je loše. Jako loše. Nije uzela tablete ii sad joj nije dobro. Idemo na zrak." Dylan je objašnjavo i ne čekajući odgovor otvorio vrata i izašli smo.
Ček ček, zar je on upravo rekao da sam ja na tabletama. Pogledala sam ga on je samo slegnuo ramenima.
Ponovo je naletio talas vrućine. Pokušavam da uzmem zraka ali ne mogu. Ovi hormoni su jebeo ludi. Šta je ovo. Dylan me je naslonio na ormariće i dodao. "Idem po Scotta sad. Ti tu sačekaj i ne mrdaj. On i ja će mo te negdje odvesti da doćeš sebi." klimnula sam glavom zatim je otišao.
Pomislila sam na Harryja. Koji je to smrad. Zašto mi nije pomogao oko ovoga ako ništa a znao je da mi bane u kući i ono sve kaže. Zašto to radi? Naslonila sam glavu na ormarić i udarila rukama po ormaru.
Čula sam glasove Scotta i Dylana. Okrenula sam im se i oni su raširili oči kad su me pogledali.
"Momci pomažite?!" zadihano govorim.
"Ajdemo, idemo negdje van ove škole." rekao je Scott i krenuli smo prema izlazu. Ušli smo u auto i krenuli.
Dylan je sjedio pozadi sa mnom dok je Scott vozio. Išli smo poprilično brzo.
Pogledala sam u Dylana i nisam se više mogla odupirati. Uzela sam ga za kragnu i bacila na sjedište tako da je ležao.
"eee, Scott? Imamo mali problem ovdje." rekao je Dylan.
"Samo. Čuvaj je ne daj joj. O bBože. Ovo se meni ne dešava."
"Čuj da nema snagu ko rambo možda bi i mogo." govorio je Dylan dok sam ga ja ljubila po vratu.
Scott je naglo skrenuo i nas dvoje smo spali sa sjedišta. Podigla sam se i popela se na njega.
"Miruj!" zapovijedila sam mu. Zatim je Scott naglo zakočio. Podigla sam glavu i ugledala sam Harryja kako stoji na sred ulice. Prišao je autu i sjeo na suvozačevo mjesto.
"Vozi. Idemo do napuštene fabrike. Kreni!" obratio se Scottu i on je krenuo. Zatim se okrenuo Dylanu.
"Uhvati je za ruke. Ona većinu nije ni svjesna. U ovom trenutku misli da ovo što radi da je to sve normalno."
Pogledala sam ga. " KOJI JE TVOJ PROBLEM. ŠTA SAD ŽELIŠ DA POMOGNEŠ. PA NE TREBAM TVOJU POMOĆ."
"O da. Trebaš."
"Šta će mo da radimo sa njom?" upitao je Scott.
"Vezaćemo je." Harry je kratko dodao. Svi smo ga samo pogledali.
"Vezati?" ponovila sam.
"Da vezati. Ti uopšte nisi svjesna šta radiš. Možeš da čovjka ubiješ a nećeš se ili sjećati ili ćeš misliti da je to normalno. Ajde gdje si se probudila jutros. Ne vjerujem da si u krevetu bila."
Zgroženo sam ga pogledala. Kako on zna. Kakva ubistva, šta... O čemu on priča. Zašto je spomnjao ubistvo. Zar sam ja nekog ubila. Ne ne. Nisam imala ni krvave ruke ni nož. Ništa. Izgleda da sam pogriješila kad sam rekla da će možda sve ovo biti zabavno.
Zavalila sam se na sjedalo i shvatila. Nemam više želje za sexom.
Evo ga jos jedan dio. nadam se da je ok. nastavak uskoro. recite svoje misljene puno bi mi znacilo. :)
vote, com
YOU ARE READING
The Vampire Claw (H.S.) (Prica Ne Sadrzi Vampire)
FanfictionSelena, sretna osamnaestogodišnja cura seli se sa svojom porodicom u New York gdje će započeti novi život. U početku se lako snalazi, upoznaje nove prijatelje u novoj školi, ide na žurke, zabavlja se ali i upoznaje misterioznog momka u kojeg se zalj...