Sophie POV

760 18 2
                                    

We zijn in Mexico, opzoek naar een gestoord oud Mexicaans omaatje. Ik kom ietsjes later in dit verhaal tevoorschijn, dus ik zal het zo zeggen alsof ik iemand ben die een verhaal voor leest voor de eerste paar hoofdstukken. Maar nu beginnen we.

"Dit lijkt me niet zo slecht"zegt Stiles. "Het is niet de stad, het is het plan"zegt Lydia. "Wat is er mis met het plan?"vraagt Stiles. "Stiles, dit zou best het domste plan zijn wat we ooit hebben bedacht. Dat snap je wel, he?"vraagt Lydia. "Ja, oké" "We gaan dood"zegt Lydia. "Zeg je dat als een Banshee of heb je er geen vertrouwen in?"vraagt Stiles. "Ik zeg het als een persoon die niet dood wilt gaan"antwoord Lydia erop. "Oke, zeg niks of zo zodat je geen Banshee eigenschappen gaat gebruikt"zegt Stiles. "Dit plan is dom en we gaan dood"zegt Lydia weer. "Oke, fijn om te weten"zegt Stiles. En lopen zo normaal mogelijk verder de stad in. Het was al best laat en wanneer ze aankomen waar ze moeten zijn is het al donker. Honden blaffen, er staat een man op straat te koken. Ze stoppen bij een deur en 2 mannen gaan breder staan. Lydia zegt wat over een feest in het Mexicaans. Een van de mannen knikt nee. Stiles haalt een kaart uit zijn zakken en laat die aan de mannen zien. De zelfde man kijkt achter zich omhoog, naar een camera. Stiles richt het kaartje er naartoe. En dan klinkt er een geluid dat de deuren open gaan. De twee mannen gaan aan de kant en Stiles en Lydia lopen naar binnen. Een gang met een paar lampen en een rode muur, geen plant ofzo. Dat had het wel wat leuker gemaakt. Wanneer ze door een andere deur lopen, komt de bass van de muziek in je buik trillen. Mensen staan half naakt te dansen. Een man merkt ze op en zegt wat tegen zijn walkie-talkie. "We hebben bezoek"zegt hij. Stiles en Lydia lopen ergens heen door de menigte. Even stoppen ze bij de bar en krijgen 2 shot glaasjes voor hun neus. Lydia kijkt er naar alsof ze het echt niet gaat drinken. Stiles pakt zijn portemonnee. Maar dan komt de man achter hun te staan en pakt ze bij hun schouders vast. "Nee, het is van het huis"zegt de man. "Wat? Komen 2 tieners over de grens om niks te drinken?"vraagt de man. "We komen niet om te drinken"zegt Lydia. En ze doet iets in het glaasje. Ze worden begeleid naar een andere ruimte en daar zien ze de gene waar ze voor komen.

"Stefano houd niet van dot soort muziek"zegt de Mexicaanse oma. "Ik houden altijd al van de muziek van de jeugd. Deze zeker, het heeft een soort van woeste energie"zegt ze erna. "We zijn hier voor Derek Hale"zegt Lydia. "Owh ja?"vraagt de oma. "We weten dat je hem hebt. We hebben gehoord dat hij te koop is"zegt Lydia en Stiles legt stapels met geld op tafel. "Het is 50.000"zegt Stiles nog. "En hoe krijgt een tiener jongen zoveel geld? Van een Jappanse maffia?"vraagt de oma. En er klinkt het geluid van geladen pistools. "Niet slim om alleen te komen"zegt ze en legt haar armen op het bureau. "Hoe kan je denken dat we alleen komen?"vraagt Stiles. En daar is waar ik in het verhaal. "Jullie hebben een wolf binnen gebracht?"vraagt de oma. "We brachten 'n alfa, twee eigenlijk"zegt Stiles.

The Sun, The Moon And The Truth (Teen Wolf S4) voltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu