Slapeloze nacht

266 14 1
                                    

Het is 4 uur in de morgen, en ik kan niet slapen. Mijn ogen zijn wel moe, maar mijn gedachtes gaan maar door. Ik heb nog wel geslapen, ik sliep om 11 uur en ben nu wakker. Door een nachtmerrie lukt het niet meer. Ik droomde over dat ik iemand had dood gemaakt, een onschuldig iemand, dat doe ik niet, ik kan niemand voor dood achter laten. En er was nog iets, ik had mijn paarse ogen terug. Ik ga maar naar beneden en maak wat melk warm, ooit heb ik ergens gelezen dat het helpt als je niet kan slapen. Dus ik probeer dat ook. Langzaam en zachtjes ga ik de trap af, zodat ik niemand wakker maak. Wanneer ik in de keuken aan kom, ook ik een mok en schenk er wat melk in en doe die in de magnetron en wacht totdat het klaar is. 

Ik neem de mok mee naar boven en wanneer ik langs de deur van Scott loop gaat ie open. "Wat ben je aan het doen?"vraagt hij en wrijft in zijn oog. "Ik kan niet slapen, en heb warme melk gemaakt"zeg ik en neem een slok, en loop mijn kamer binnen. "Is alles oke?"vraagt Scott die nu ook in mijn kamer staan. "Ja, waarom?"vraag ik en zet de bok op het nachtkastje. "Ik heb gewoon het gevoel dat er iets met je is"zegt hij. "Dan heeft je gevoel het verkeerd"zeg ik. "Ga slapen"zeg ik er na nog en Scott loopt mijn kamer uit. Wanneer ik mijn warme melk op heb lukt het om eindelijk te slapen. 

The Sun, The Moon And The Truth (Teen Wolf S4) voltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu