We zijn gewoon al in Mexico. Derek maakt Liam vast met handboeien, en hopelijk zitten ze straks genoeg. "En als dit niet helpt, heb ik nog iets anders"zegt Derek en haalt iets uit zijn jas zak. "Dit zit in mijn familie voor eeuwen, het is een hele sterke bovennatuurlijke talisman. Het leert Bèta's om zich te beheersen op een volle maan"zegt Derek en geeft het aan Liam. Derek kijkt naar Stiles, maar hij heeft geen idee waar hij het over heeft. "Oowh ja, super, super sterk"zegt Stiles.
Het is al avond, en ik zie Stiles schrikken van Liam. "Wat je me ook wilt leren, doe het maar snel"zegt Liam en zijn ogen veranderen. "Liam? Hoor je me? We hebben een zit wat we steeds opnieuw herhalen. focus op de woorden, het lijkt alsof je mediteert"Zegt Derek. "Oké oké, wat zijn de woorden?"vraagt Liam. "Kijk naar de triskaleon, ik heb het getatoeëerd op mijn rug iedere spiraal betekent iets"zegt Derek. "Alfa, bèta, omega"zegt Stiles. "Het herinnert ons dat we altijd terug kunnen gaan naar een ander, Bèta's kunnen alfa's worden" "Alfa's kunnen Bèta's worden"zegt Stiles er tussen door. "Kunnen Alfa's ook omega's worden?"vraagt Liam. en Derek knikt. "Alles wat je moet doen zijn de 3 woorden rustig achter mekaar opnoemen, het vertel je zelf dat je rustiger moet worden om controle te houden, doe maar"zegt Derek. "Alfa bèta" "Rustiger"zegt Derek. "Alfa, Beta, Omega"zegt hij twee keer achter elkaar. "Goed zeg het opnieuw en herinner je dat je bij ieder woord rustiger word"zegt Derek. Liam zegt de woorden nog een keer en Stiles begint het niet leuk te vinden. Hij verschuild zich achter mijn rug. "Derek ik denk niet dat dat Talisman ding rustiger worden werkt"zegt Stiles vanaf achter mij. "Liam zegt het opnieuw"zegt Derek. Liam wilt opstaan, maar wanneer hij dat doet gaat de bus mee. Breaden verliest bijna de macht over het stuur, Liam breekt los en Stiles is nog steeds bang.
PRANK, dit is niet het laatste hoofdstuk!
Wie wilt het laatste hoofdstuk!?
JE LEEST
The Sun, The Moon And The Truth (Teen Wolf S4) voltooid
Hayran KurguSinds kort heeft Sophie het gevoel dat er iets aan de hand is, dat Stiles iets voor haar achter houd. Wanneer ze weet dat ze gelijk heeft, gebeurt er iets met haar. Ze heeft steeds meer zin om te doden. Omdat ze geen anker heeft kan ze zich niet beh...