Ik speel vanavond?

261 14 2
                                    

We staan op het lacrosse veld, het is nog licht. "Een ding.."begin ik wanneer Stiles in de goal gaat staan. "En dat is.."zegt hij. "Hoe wil ik lacrosse leren in minder dan 4 uur?!"vraag ik. "Met zo'n goeie leraar als mij moet het goed komen"zegt Stiles. "Opschepper"zeg ik. "Wat zei je?"vraagt Stiles. "Niks hoor"zeg ik met een rare stem. "Oké klaar?"vraagt hij aan me. "Denk het"zeg ik. "Kom op joh, doe alsof je er zin in hebt"zegt Stiles. "Wat klets je nou.. Ik heb er super veel zin in"Zeg ik. "Minder sarcasme meer zin in hebben"zegt Stiles. "Dit is makkelijk. Probeer de bal in de goal te gooien, en doe alsof je achterna gezeten word door de tegenstander"zegt Stiles, en ik gooi een keer niet eens met al mijn kracht en ik heb de bal in de goal. "Zijn we te laat?"vraagt Liam aan komt lopen. "Nee, jullie zijn zelfs te vroeg"zegt Stiles. "Hé, Stiles, minder sarcasme"zeg ik. "Oké, probeer het nog eens maar met minder wolf power"zegt Stiles en ik doe precies het zelfde als toe net. "Zelfs dan lukt het je"zegt Stiles verbaasd. "Oké, Liam en Kira gaan nu verdedigen en Liam valt jou aan"zegt Stiles en we gaan klaar staan. Stiles telt af, en ik begin te rennen als hij go zegt. Liam valt me aan, maar ik beuk hem uit de weg, en scoor nog een keer. "Goed gedaan"zegt Stiles. "Dat heeft ze zeker. Speel je vanavond?"zegt Coach die er bijstaat. "Stiles ze-""Mooi, je speelt"zegt Coach en verdwijnt weer. "Je zat toch al in het team?"vraagt Liam. "Tegelijk met jou"zeg ik. "Zullen we morgen weer oefenen, of iets anders?"vraagt Stiles. "Als ik kan zou ik het willen"zeg ik, en trek Kira met me mee. "Waar gaan jullie heen?"vraagt Liam. "Naar de wc"zeg ik snel. 

"Wat is er?"vraagt Kira. "Stiles doet raar"zeg ik. "Het is Stiles, oké, ik ken hem niet zo lang, maar ik weet dat hij geen normaal persoon is"zegt Kira, ik lach. "Hij wilt iets met me gaan doen terwijl hij Malia heeft is dat niet raar?"vraag ik. "Jullie zijn toch gewoon vrienden? Wat is er raar aan als gewone vrienden iets samen gaan doen?"vraagt ze. "Niks"zeg ik. "Precies, dus ga gewoon samen iets doen, maar gewoon als vrienden"zegt Kira. "Oké"zeg ik. "Moet je nog naar de wc?"vraagt Kira. "Nee, ik wilde dit gewoon aan je vragen"zeg ik. "Waarom?"vraagt ze. "Je bent mijn schoonzus, dit zal vaker gebeuren"zegt ik en loop weer naar buiten. 

Ik bedenk me opeens dat Kira hier niet is, dus tegen wie heb ik dan gepraat? 

The Sun, The Moon And The Truth (Teen Wolf S4) voltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu