Buna,tuturor! Sunt noua pe aici si m-am gandit sa incep cu prima mea poveste.Sper sa va placa si LECTURA PLACUTA.
Capitolul 1:Inceput
Simt o mana pe crestetul capului si o voce cunoscuta strigandu-mi numele.Imi deschid incet ochii.In fata mea era Sensei care ma priveste fix in ochi,usor zambind.Ma ridic in fund.
-Sensei....
Se inclina usor si ma saruta pe obraz.
-Ai dormit bine?,aud o voce venind din pragul usii.Era Shiki.
Dau afirmativ din cap si imi intorc privirea spre Sensei care incepe sa imi mangaie obrazul drept.Il prind usor de mana si ma asez la marginea patului.Acesta se ridica si iesi pe usa.il vad pe Shiki care ii face loc sa treaca,apoi se apropiede mine.
-Te ajut sa te schimbi?,ma intreba acesta zambind.
Simt cum obrajii mi se incalzesc cand ii aud intrebarea.
-Nu,multumesc.Ma descurc.
Il vad cum imi zambeste si se indreapta spre dulap de unde ia o camasa si se intoarce la mine.Se pune in fata mea,in genunchi si imi ridica incet bluza.Il prind instinctiv de mana.Barbatul observa frica din ochii mei.imi ia mainile in ale lui si ma saruta usor pe obraz.
-E in regula,nu iti fac nimic.
Ii dau drumul la mana,iar acesta imi ridica din nou bluza si de data asta o da jos.Ma imbraca cu camasa,apoi mergem amandoi in bucatarie.In incapere erau Misaki,Kito si Sensei.toate privirile erau atintite asupra mea.Shiki imi da drumul la mana si se indreapta spre frigider de unde ia o sticla de lapte si un pahar.Ma asez pe un scaun, de langa Kito.Barbatul turna putin lapte in pahar si il puse pe masa,in fata mea.Beau o gura din el si il pun la loc.Kito se ridica de pe scaun,ia un pahar si isi tuarna si el putin lapte in el,intorcandu-se la masa.Il pune pe masa si isi intoarce capul spre mine,apoi imi spune ceva.Misaki lua paharul,fara ca Kito sa-si dea seama si il duse la gura pentru a bea din el.Trecuse cateva secunde si acesta observa ca pahatul nu mai era in fata lui,ci la Misaki,in mana.
-Misaki!!,striganla acesta luandu-i paharul din mana.
Cei doi incepura sa se ''bata''pentru paharul cu lapte.Incep sa rad vazandu-i pe cei doi.Se uita la mine si incepe sa rada si ei.Ma ridic de la masa si ies pe usa.Ajuns in fata usii camerei mele,simt cum sunt tras de mana stanga si impins la perete.Imi inchid ochii de durere.
-Te-am lovit tare?,spuse persoana din fata mea.
Imi deschid ochii doar pentru cateva secunde,apoi ii inchid la loc fiind sarutat de acea persoana.Incep sa ma zbat la gandul ca voi scapa din acea stranoare,dar nimic.Imi da putin drumu pentru a ma lasa sa respir.Imi deschid incet ochii pentru a vedea persoana din fata mea.In fata mea se afla Haruto.Se uita fix in ochii mei si ranji.De fiecare data cand ma uit la el,ranjeste.Il vad cum isi indreapta mana catre abdomen,mangaind-ul cu adorare si coabora catre slit pentru al incolti.
-Opreste-te!Haruto,te rog!,spun dar vazand ca nu se opreste incep sa ma zbat.
Barbatul ma prinde de barbie cu doua degete si se apropie usor de buzele mele.Incetul cu incetul, isi strecuara limba printre buzele mele.Speriat de aceasta miscare imi deschid ochii si il privesc temadator pe Haruto.Corpul incepe sa imi tremure sub astingerea lui.Barbatul observa asta si opri sarutul,facand un pas in spate.
-Scuze.Nu am vrut sa te sperii,spuse acesta uitandu-se la mine.
Il vad cum se apropie de mine si ma saruta pe funte,pentru ultima oara si pleaca.Deschid usa camerei mele si intru.Ma pun la marginea patului.Un ciripit ma facu sa imi intorc capul spre fereastra unde era o vrabrie.Ma intind pe pat,ascultand ''cantecul'' pasarii pana aceasta isi lua zborul.Razele soarelui care patrunse pe fereastra camerei ma facu sa imi inchid ochii.Linistea si razele ma facura sa cad intr-un somn adanc.
CITEȘTI
Zambet de trandafir
Romansa''Zambet de trandafir'' este povestea unui tanar baiat ,pe nume Keito care locuieste impreuna cu prietenii lui:Sensei,Kito,Haruto,Shiki si Misaki in casa Domnului Reizei,unchiul lui Haruto.Va avea Keito parte de iubire si prieteni care sa-i fie apro...