#4

18 0 0
                                    


Bütün gözler Üzerime çevirmişti. Derin Bir Nefes verdim '' Evet, evet tanışıyoruz. '' Maalesef ki. Flacher'ın suratından çok eğlendiğini anlaya biliyordum. Derin Bir Nefes verip yüzüme Bir Gülümseme takındım. Rosie herkese içki Sipariş ederken bende etrafı incelemeye başladım neden bilmiyorum göster Fakat sanırım ilginç bir şeyler bulmaya çalışıyordum. Fakat BBC muhabirine pekte ilginç bulunacak şeyler Yoktu bu nedenle bende bakışlarıma yanımda gözlerini bana dikmiş on iki kardeşe çevirdim. Muhabbet açmakta da devamını getirmekte de pek iyi değildim o nedenle ikisinin bakışlarının üstüme Olması beni rahatsız ediyordu. Konuşmaya ihtiyacım Vardı göster Fakat ne diyeceğime dair en ufak bir fikrim Yoktu. Avuç içlerimi üstüme silip ''Burası da amma küçükmüş.'' Dedim. Geri zekalı. Salak. Seni tebrik ediyorum çok ıyı bır açılış. Caelin tek kaşını kaldırıp 'Evet. Sanırım. '' Dedi. Avv harika uzun sessizlik. Bu durum beni iyice germeye başlamıştı etrafıma bakınıp Rosie'yi Aramaya başladım. Lanet olası içkilerin gelmesi neden bu kadar uzun sürmüştü?

'Sanırım Rosie'ye yardım etsem iyi olucak.' Tam uzaklaşmak Için dönmüştüm ki Caelin 'flacher yardıma gider sen otursana.' 'Dedi rahatsız bir sekilde sırtımı dikleştirdim. 'Bende gidebilirim.' Dedim. 'Gerek yok flacher zaten gitti.' 'Dedikten Sonra Flacherı ittirdi. Kaşlarımı çatıp Caelin suratını inceledim. Sorunu neydi bu adamın? '' Hem benim sana sormak istediğim sorular var. '' Dedi. Devam etmesi Için bekledim. 'Flacher ile Nasıl tanıştınız?' 'Bir Süre Caelin suratını inceledim. Yüzünden hicbir şey okunmuyordu. '' Küçük kasaba. '' Demekle yetindim. Kafasını salladıktan Sonra '' Yanlış anlama lütfen flacher pek insan canlısı Değildir bu Yüzden biraz şaşırdım. '' Yüzüne kocaman bir Gülümseme takındı. Fakat BBC muhabirine içten Bir Gülümseme değildi. Kafamı sallayıp etrafa bakınmaya başladım. Rosie ile flacher hemen gelmezse sanırım yanlarına gidecekti. Caelin yüzüne sanki Bir cevap arıyormuş gibi bakarken koymak gibi durmak Dışında hiç bir şey yapamadım.

İnsanlarla neden anlaşmak bu kadar zor ki? Bütün kaslarım kasılmıştı. Terlemeye başlamamda işleri kolaylaştırmıyordu. Rosie ile Flacherın gelmesi sanki saatler sürmüştü. Rosie Küçük Bir çığlık atıp elindeki içkilerden Birini bana verdi. Kendisin kini kafaya diktikten Sonra Caelin Bizim için üstüne atladı bu yaptığına Caelin gülerek karsilik verdi bir yudum aldı, içkisinden ettik. Elimdeki içkiye bakıp derin Bir Nefes verdim bu içki biticek bende yorgun Olduğumu söyleyip eve gidecektim. Kendi kendime kafamı salladıktan Sonra içkimden bir yudum aldım. Flacher dans pistine doğru giderken Rosie de Caeline dans etmek Için yalvarıyordu. Fakat BBC muhabirine Caelin pek istekli durmuyordu. Rosie bu sefer bana döndüğümde içimden hayır hayır diye bağırmak gelmişti. '' Edelim lütfeeen dans beraber Hadi Gabby jel. '' Vücudum isteksiz bır sekılde kasılırken Caelin ile tekrar baş başa kalma korkusu daha üstün bastı A.Ş. kafamı salladım Rosie hemen elimdeki içkiyi alip Caelin'e verdi. Benimden elimden tutup dans pistine çekiştirdi.

Bedenim hayır hayır diye bağırıyordu. Eve Gitmek yatağımda uzanmak istiyordum dans etmek kesinlikle kesinlikle istemiyordum ettik ettik. Hayır dans edemediğimden Değil dans edebiliyorum sadece sadece bunu İnsanların icinde yapmaktan zevk almıyorum özellikle birbirini ellemeye hazır İnsanların Arasında dans etmek kesinlikle benim eğlence anlayışıma Uygun değildi. Fakat BBC muhabirine şuanda yapacak Başka şansım var gibi gözükmüyordu. Tek bir şarkı diye sakinleşmeye çalıştım tek bir şarkı Sonra eve gidecegim ettik. Rosie insanları yararak ilerliyordu. Bende adımlarına ayak uyduruyordum. Sonunda durduğunda bir tutam SACIM anlıma yapışmıştı çekmek Için elimi kaldırdığımda yanımdaki kıza çarpmıştım. Kız o kadar çok kendinden geçmişti ki ona çarptığımı hissetmedi bile yada umursamadı. İnsanlar birbirine değmeden dans edemiyorlardı. Tiksinti ile kaşlarımı çattım. Rosie elime vurup 'hadi ama kendini Şarkıya bırak.' 'Diye bağırdı. Kendimi şarkıya mı bırakıyım şarkı güzel safra değildi. Etrafıma bakındığımda Flacher'ı gördüm.

Önünde duran kumral kız şarkıya eşlik ediyor Flacher'ın A.Ş. onu Yerine dokunarak dans ediyordu. Flacher bu durumdan çok zevk Aldığı belliydi Çünkü kızın kalçalarını tutarak gülümsemesinin Başka Bir açıklaması olamazdı. Gözlerimi devirmekten kendimi alamadim. Çalan parçanın degişmesi ile çığlıklar havada uçuştu. Willy Wiliam- Ego Çalarken Rosie ellerimden tutup dans etmem Için sallamaya başladı. Gülüp bende ritme uyum sağlarken üstümdeki gerginlik yavaş yavaş azalıyordu. Etrafıma baktığımda kimsenin gözlerini Üzerime dikip izlemediğini Þirket beni daha da rahatlattı. Kendimi evimde düşünerek kendimi parçaya bıraktım. Şarkı tekrar degistigi zaman çenemin ağrımaya başladığını fark ettim. Çenemi ovuşturup Rosie ye baktım iyice kendinden geçmişti. Gitme vaktim gelmişti Rosie ye seslenip eve gittiğimi söyledim. Kafasını sallayıp dans etmeye devam etti.

Insanları ittirip kendime yol açmaya çalışıyordum. Caelin yanına Gidip 'Kız arkadaşın iyice kendinden geçti yanına gitsen iyi olacak.' Dedim. Caelin gülümseyerek '' Haklısın. '' Diyince arkamı donup çıkışa doğru ilerlerken Caelin yanıma geldi '' Hey nereye gidiyorsun? '' Ayaklarımı gösterip '' Sanırım düz Üzerinde taban insanıyım eve gitsem daha iyi olacak. Ebat iyi eğlenceler. 'Diyip gülümsedim. 'Olmaz seni buraya biz getirdik nasıl geri döneceksin?' 'Haklıydı bunu düşünmemiştim. 'Burada bekle flacher seni bırakır.' 'Hayır anlamında kafamı sallasam da çok geçti Caelin İnsanların icinde Gözden kaybolmuştu. Bende beklemeye başladım. Beş dakika sonra elinde araba anahtarı ile flacher belirdi. '' Hadi. '' Dedikten Sonra bana bakmadan yürümeye başladı. Bende sessizce onu arabaya Kadar takip ettim.

Ön koltuğa binip kemerimi takar takmaz flacher gazı köklemişti. Sokaklar bomboştu yolu izlerken acaba konu mu açmalıyım diye düşünmeden edemiyordum. Böyle anlardan nefret ediyordum. Sessizlikten rahatsız oluyordum ama konuşup konuşmamakta da emin olamıyordum. Sessizce beklemeye başladım. Ağzımı Açıp kendimi rezil etmek istemiyorum. Flacher bana bakmaya başladığında daha da rahatsız bir durum oluşmuştu. Sonunda sessizliği bölen ben titrek sesim ölmüştü. '' Sanırım Önüne bakman daha Sağlıklı olur '. Hani ölmemek icin. '' Flacher gülümseyip Önüne dönmüştü. Sessizce 'Seni çözmeden ölmene Izin vermem merak etme.' 'Dediğinde kaşlarımı çattım neden öyle dediğini Kendi Kendime Farklı birkaç, yolla açıklarken Flacher'a sormayı reddetmiştim.

Araba evimin Önüne gelip garaj yoluna girince Flachera baktım göster Fakat o parkı edip arabadan inmeyi Tercih etmişti. Bende kemerimi çıkartıp arabadan indim Kapıyı Kapatir kapatmaz arabanın Kilitlenme sesi duyuldu. Kapıma ilerlerken bütün, bu zaman Boyunca elimden hiç bırakmadığım çantamı Açıp Içinden anahtarı alip Kapıyı açtım. Hemen ayakkabılarımı ayağımdan çıkarıp yere attım gece Boyunca bana eziyet etmişlerdi. Arkama donup baktığımda flacher ın kapı eşiğinde durmuş dışarıda Bir yere baktığını gördüm sırtındaki bütün, kaslar kasılmıştı. Nereye baktığını Þirket Için uzandığımda karanlıktan pek Bir Şey seçemedim göster Fakat flacher Için durum Farklı duruyordu. Bir Seyden kesinlikle çok rahatsız ölmüştü evin içini aydınlatmak Için ışığa uzandığımda flacher 'Dur' diye fısıldadı.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 19, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Chrysoprase&BlutsteınUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum