* Merhaba arkadaşlar ikinci hikayemin ikinci bölümü.Beğenilerinizi yorumlarınızı bekliyorum ettik.
* AYRICA kendimi yazmaya kaptırıp çok Hızlı yazıyorum.Hemen Sonra imkb yayınlıyorum yazım hataları olmuş imkb özür dillerim tekrardan okuyacağım A.Ş. düzeltmeye çalışacağım keyifli okumalar.
Bakışlarım ile karşımda duran benim yaşlarımdaki adamı süzdüm.Yüzü çok Tanıdık geliyordu.
'' Ah tabi neden olmasın. '' Anlayışla gülümsedim.
Cardio gülüşle karsilik verdikten Sonra yanıma gelip kapatmama yardım etti.Beraber Kapıyı Aşağı çekip kapatıktan Sonra sevecence gülümsedim.
'Teşekkür ederim.'
'Ah sorun değil.Kasabaya yeni gelmişsin yardıma ihtiyacın Varsa haber verebilirsin Bir cadde ilerideyim.' Dedikten Sonra göz kırptı.
Tabi anlamında kafamı salladım.Bir kaç saniye beni süzdükten Sonra bakışlarını ayak ucumdaki poşetlere Dikti.
'' Yardım? '' Diyerek sorarcasına Bakti.
'' Ah hayır teşekkürler kendim hallede bilirim. '' Ben sanki hiç birşey dememişim gibi yere eğilip poşetlerin hepsini aldı ettik kapıya doğru ilerledi.
Şaşkın birşekilde arkasından bakıyorken arkasını döndü ziyaretinde 'Gelmiyor Musun?' 'Diye sordu.Kafamı sallayıp Hızlı adımlarla yanına gittim.Kapıyı açabilmem Için hafifçe kenera çekilip gün boyunca bekledi.
Çantamın Içinden evin anahtarını çıkartıp Kapıyı açtıp içeri giridim kapının hemen yanindaki ışığı Açıp içeri girmesini bekledim.Açıkcası tanımadıgım Birini böyle içeri almak çok tuhaftı.Elindeki poşetler ile içeri girip mutak tarafına ilerledi.
Poşetleri masaya bırakıp bakışları ile içeriyi inceledi.Hafif Bir sırıtış ile bana döndü.
'' Ah cidden güzel olmuş.Tebrik ederim. '' Dedi.Sanki Daha Önce gelmiş gibi Bir hali vardı.Şaşkın bır sekılde ona bakarken teşekkür etmediğimi fark ettim ettik hafifçe kafamı yere EGIP teşekkür ettim.
Omuz silkip salona doğru ilerledi.Elini 3'lü kanapemin üstünde gezdirip kendini bıraktı.Yanına ilerlemeden Ne yaptıgını inceledim.
'Göster Aslında buraya daha Önceden gelmiştim.Fakat içini dolu Þirket daha Farklı hissettirdi.'
'' Daha bir kere? ''
'' Ah evet ev sahibini tanıyorum diyelim. ''
Kafamı onaylarcasına salladım.Fakat Sonra göremediğini hatırlayıp anladım dercesine Bir Ses çıkardım.Aslında daha çok mırıldanma gibiydi.
A.Ş. etmiş Birden ayağa kalkınca elim ayağıma dolandı ne yapacağımı şaşırdım.Şu bir beni kesip parçalara ayırsa kimsenin haberi olmazdı.Bende Cardio Bir salak gibi onu evime Kabil kanapemde oturmasına Topçu Alay Komutanı vermiştim.
'' Ah unutmadan Burada geceleri guvenli Değildir bu Saatlerde dışarıda gezmenin pek iyi olmaz. ''
Ah evet kesinlikle beni oldurecek A.Ş. parçalara ayıracak arda kalan parçalarımı imkb yakıp izlerini yok edecek.Zaten bu küçük kasabada Polisler Ne Kadar iyi olabilir ki?
Katılımi asla bulamayacaklar.
Bu kadar kötü düşüme diye tembihledim kendimi bu kadar kötü düşünme.
Karşımdaki daha ismini bile bilmediğim adam kafasını hafif bır sekılde Yana eğdi ettik beni incelemeye başladı.
'Korkuyor gibisin.Ah merak etme Buradaki Kötü Adam ben değilim ama sen yinede Dikkatli ol elde edilir.' 'Dedikten Sonra kapıya doğru ilerlemeye başladı ziyaretinde tek kelime etmeden evimden çıkıp arkasından Kapıyı kapatı.
CITEȘTI
Chrysoprase&Blutsteın
Science FictionBu evrenin sadece sizin yaşamanız için var olduğunu düşünüyorsanız yanılmaya hazır olun çünkü onlar buradalar. Fantastik&Bilim Kurgu&Romantik bir serüven sizi bekliyor. Hikayenin tüm hakları yazara aittir.İzinsiz çoğaltılamaz hiçbir şekilde başka am...