İrlanda'nın Doğu Dublin'de Bulunan küçük Haggard kasabanin taşınmıştım.Bütçeme Uygun'un on iki katlı Bir evde oturuyorum.Girişin Sağ tarafında salon sol tarafında salonla birleşik Amerikan tipi mutfağım var.Kapının hemen Karşısında Üst kata çıkan ahşap merdiven var.Merdivenin hemen next to misafir tuvaleti var .Üst Katta 2 oda ziyaretinde Bir lavabo var.1 tanesi yatak odam Diğeri çalışma odam.
Çalışma odamdamın kapısını açtığım zaman tam karşımda 4 kapaklı Çamlar gelir A.Ş. çamların Önünde çalışma masam var.Masamın sol tarafı kitaplarımı dizmek Için Boydan, boya Kütüphanem var.Sağ tarafında imkb Aile resimlerimiz.Ve birkac eşya.Çalışma masamın üstünde bilgisayarım A4 kağıtlarım var.Yerlerde A.Ş. imkb açılmayı Bekleyen koliler.
Yatak odamın kapısını açtığım zaman Cardio çalışma odamdaki gibi karşılaştığım ilk şey camlar oluyor camların Sağ tarafında 2 kişilik yatagım ziyaretinde on iki tarafada konulmuş komidinlerim var.Dolabım yatağımın tam Karşısında heryeri Sarmış koliler.Yere serilmeyi Bekleyen Halim kapının tam next to yerde boylu, Boyunca yatarken beni selamlıyor A.Ş. .
Içimi çekip kolilerden Birine ilerledim.Yeni taşındığım Için Taşıma şirektinin adamları eşyalarımı yeni bırakmış A.Ş. 1 saat önce burayi terk etmişlerdi.İlerlediğim koliyi açmak Için cebimdeki çakıyı çıkardım A.Ş. kolinin bantlarından kurtuldum.İçini açtığım zaman sadece sadece tişörtlerimin Kolisi oldugunu fark ettim.İçinden Bir tane düz Üzerinde beyaz tişört aldım pantolon / şort kolisini inançsız Için ayaklandım ettik.
Kolilerin üstünde yazdığımı yazıları okuyarak Aramaya başladım.İç çamaşırlar, havlular, çarşaflar, süs eşyaları, pantolon / şort.Hemen kolinin yanına ilerledim A.Ş. çakım ile bantlardan kurtuldum.Baştaki kot şortumu da aldıktan Sonra üstümdekileri değiştirdim.
umursamadım alt kata indim ettik Için ilerledim aynama Dolabımın next to duran çocuk kuyruğu yaptım.Ardından üstümü düzletim.Oh hayır.Siyah sütyen.Çok Fazla belli olmadigi de saçımı ettik.
Merdivenleri indikten Sonra yeni mutfağıma ilerledim tam buzdolabını açacaktım ki.Alışveriş yapmadığımı hatırladım.İçimden Lanetler okuyarak salona gittim A.Ş. koltuğun Bizim için üstüne fırlatığım siyah deri çantamı elime aldım.Kapıya ilerledim A.Ş. kapının yanindaki siyah renk converslerimi ayağıma geçirdim.Anahtarlıktan araba anahtarımı A.Ş. evin anahtarını aldıktan Sonra Dışarı çıktım arkamdan Kapıyı Kilitledim ettik.
Evimin bahçesinin hemen yanindaki Garaja ilerledim A.Ş. Kapidan içeri girip zar zor aldığım Ford 2001 escape'ye doğru ilerledim.İçine biner binmez motoru çalıştırdım A.Ş. açık radyo'ya uzandım.Chris Lake & Lazy Zengin Stand Alone şarkısının sesi arabamın içini doldururken geri geri çıkıp Kasabanın MERKEZİNE doğru ilerledim.
Zaten merkezden çok Uzakta değildim 2 sokak ileride Olması beni daha çok mutlu ediyordu.Bu evi Almaya daha karar vermeden Önce gelmiş A.Ş. buralardan gezmiştim.Kasaba çok içten'di hata Fazla içten diyebiliriz.Evimin sahibi Burada herkesin birbirini tanıdığını Eger buraya taşınacaksam ben Gelmeden herkesin A.Ş. beni tanıyacağından bahsetmişti.Ev sahibim cidden çok içten Bir kızdı.Eğer taşınmaya karar verirsem bana çok Yardımcı olacagını dile getirmişti.
Paramın çok olmadigindan bu nedenle geçim sıkıntısı çektiğimden bahsettiğimde bana çok Büyük Bir iyilik yapmış kiradan Yüklü Bir road indirmişti.Ayrıca zorlanırsam Parayı Geç vermemin sorun olmayacağını dile getirmişti ettik.
Üniversite sonda okul Değiştirmek çok zordu Benim icin göster Fakat bu kasabada üstesinden geleceğime neredeyse eminim.Dediğim gibi neredeyse.Yazar olmak zor iş Eklendi bunun icin cok çabaladım.Ablam cogu kez beni yazar olmamam Konusunda tembihledi.Bu işte Çok fazla para olmadigindan bahsetti göster Fakat iyi olduğum tek şey yazarlıktı.Başka şansım oldugunu sanmıyorum.
CITEȘTI
Chrysoprase&Blutsteın
Science FictionBu evrenin sadece sizin yaşamanız için var olduğunu düşünüyorsanız yanılmaya hazır olun çünkü onlar buradalar. Fantastik&Bilim Kurgu&Romantik bir serüven sizi bekliyor. Hikayenin tüm hakları yazara aittir.İzinsiz çoğaltılamaz hiçbir şekilde başka am...