Millan nk.
Jes tänään pääsen pois tästä paskasta lastenkodista. Minkälaisia ovat adoptiovanhempani, haluan tietää niin kovasti, mutta mua jännittää niin hitosti, että en tiedä mitä minä voisin tehdä..- Millaa tule alakertaan! huutelee Mrs Erixxon.
- Juu, vastaan ja otan kamani mukaan.
- Tässä on Lizzie Hemmings ja Andrew Hemmings ja heillä on kolme poikaa Jack ja Ben ja nuorin sitten Luke suunnilleen sinun ikäisesi, sanoo Mrs Erixxon.
- Okei, vastaan ja hymyilen pienesti.
- Oi ihana tavata sut viimeinkin, sanoo Lizzie hymyillen ja halaa minua.
- Niin teidätkin Mrs Hemmings & Mr Hemmings, vastaan hymyillen.
- Ei sinun tarvitse kutsua meitä noilla nimillä, vastaa Andrew.
- Okei, vastaan.
- Mennääs nyt sitten allekirjoittamaan parit paperit, Milla voit odottaa täällä, sanoo Mrs Erixxon.
- Okei, vastaan.Hemmingsien talolla:
- Eli tässä on meidän talomme ja joo tota noin Luke voi esitellä sinulle paikkoja, sanoo Lizzie. - Luke tule tänne.
Näen vaaleahiuksisen pojan kävelevän tänne päin väsyneen näköisenä. Hänellä on taivaansiniset silmät ja hän on hyvin pitkä, ja hän on vielä kerta kaikkiaan söpö! Mitäköhän tästäkin tulee...- Öö moi mä oon Luke ja oon sun puol veli tai jotai sinne päi, sanoo Luke hymyillen.
- Moi, mä oon Milla ja juu oon 16 vuotias, vastaan hymyyn.
- Juu no mä näytän sulle paikkoja, sanoo Luke ja johdattaa minua yläkertaan.
- Eli heti ekana on äitin ja isin huone ja sitten niitten viereisessä huoneessa on Benin huone ja sitten Benin huoneen vieressä Jackin huone ja sitten äitin ja isin huoneen vastapäätä oleva huone on mun huone ja sen vieressä on sitten sun huone ja sun huoneen vieressä on vessa/suihkutilat, lopettaa Luke.
- Onko meillä milloin ruoka tiedätkö? kysyn Lukelta.
- Se on kahdelta ja kellohan on vasta yksi, sullahan on sitten aikaa purkaa kaikki tavarat ja sitten tulla syömään, sanoo Luke hymyillen minulle pienesti.
- Juu, vastaan.
- Mut mä meen nyt puhuu mun parhaiden ystävien kaa joten nähää syömässä sitten, vastaa Luke hymyilee pikaisesti ja menee omaan huoneeseen.
- Okei, vastaan.
Siis et voi olla tosissasi Milla oot ihastunu just niiku sun puol veljee et voi olla tosissas hyvi meni taas mutta noh minkäs sille voi sen kanssa on nyt vain elettävä... mutta joo pitäs vissiinkin purkaa tää laukku ja sitten mennä syömään.Vähän myöhemmin:
- Noniin Milla, eli siis kuinka monta vuotta ootkaan ollut lastenkodissa? kysyy Andrew.
- Öömh, jotain yli 14 vuotta eikä mua oo koskaan adoptoitu, vastaan surullisesti.
- Aa okei, noh mutta meet huomenna samaan kouluun, kun Lukekin ja Luke vissiin voi näyttää sulle paikkoja sitten, sanoo Lizzie kysyvästi.
- Joo äiti, vastaa Luke.Juuj eli alotin uuden ficin taas ja jos ette oo lukenu mun tosta tarinaa English Love Affairia niin kantsii mennä tsekkaa sekin ja joo ei mulla muuta
Enjoy
All the love Milla💕🐼
YOU ARE READING
Adopted Luke Hemmings
Fanfiction16 vuotias tyttö Milla joutuu sijaiskotiin Sydneyhin arvatenkin Luke Hemmingsin luo. Tapahtuuko heidän välilleen jotain vai pysyykö he vain kavereina??