" Niklas?!" huudahdan.
" Joo täs mä oon" vastaa Niklas.
" Mitä hittoo sä tääl teet??" kysyn järkyttyneenä.
" Mä käyn tätä kouluu, mut miks vitus sä oot tääl kaiken sen jälkeen mitä sä teit mulle?" sanoo Niklas.
" Ai mitä mä tein sulle?! Kuule vittu iha ite tuotit tän paskan mulle! Sä haukuit mut ja kutsuit koko vitun orpokodin koulun ees LUTKAKS JA VITTU MIKSIKÖHÄ MUUKSI SÄ HAUKUIT MUA?!" huudan käytävällä ja suurin osa koulusta kattoo meitä päin.
" Hei nyt molemmat lopettaa tän" sanoo Joonas.
" Tää ei kuulu paskaakaa sulle vitun idiootti " sanoo Niklas.
" Ai häh mäki muka kusipää?? " sanoo Joonas.
" MOLEMMAT LOPETTAA " karjaisee Luke.
" Luke olet kultainen, mutta tämä on varmaan heidän kolmen välinen asia." sanoo Sofia
" Ei tää kyl mullekaa kuuluis" sanon.
" Kyllä kuuluu, sähäntässä manipuloit.." sanoo Niklas.
" Miten muka Milla manipuloi?" kysyy Luke.
" Haluutko tosissas kuulla sen tarinan?" kysyy JoonAS.
" Joo o" sanoo Luke.
" Et oo tosissas" tukahdan.
" Joo" sanoo Luke.
" No mäpä kerron" sanoo Joonas. " Se alkoi ku Niklas muutti tohon kouluu..."
"Kun Milla ja mä oltiin yhessä niin sit yhtäkkii Milla huomas, että meidän luokalle oli tullu uus poika ja kiinnitti häneen suloisen katseen häntä kohti... No tietenkin mä olin vähän hämmentynyt ja sitten kysyin Millalta asiasta ja noh sitte Milla vaan kiisti asioita, mut sit oli kulunu 2 kuukautta niin Milla vaa jotenki yhtäkii alko niiku manipuloimaa mua ja Niklasta ku oltii parhaat kaverit ja noh sit tapahtu sillee et mun ja Niklaksen välit huononi ja ei oltu enää parhait kavereit ja sitten jossain vaihees selvis, että kun me oltiin Millan kaa silti yhes niih me edettiin hitaasti niin Milla oli sitten menny Niklaksen kanssa sänkyyn, koska mä en halunnu viel.. ja sit me erottiin Millan kaa ja sit se meni yhteen Niklaksen kaa.."
" Mutta se on jo ohi, mä oon oppinu mun läksyni ja en enää ikinä petä ketään" vastaan.
" Milla onko toi totta?" kysyy Luke pettyneenä.
" Joo olihan se" sanon surullisena.
" Mutta Milla sä oot kyllä muuttunut" sanoo Niklas nopeasti ja hymyilee rohkaisevasti.
" Mmm" vastaan ja hymyilen pikkuisen.
" Mut Milla, mulla ja Niklaksella onkin asiaa" sanoo Joonas ja vinkkaa silmää.
" Okei noh mennää tonne" ja osoitan penkkejä.
" Juuh" vastaa Niklas.
" Me tiietään, et tykkäät Lukesta" sanoo Joonas.
" Miks te sitten pilasitte mun ja sen suhteen kokonaan?" kysyn kiukkuisena.
" Koska sen piti saada tietää totuus" sanoo Niklas.
" Mut sun pitää sanoo sille" sanoo Joonas.
" Sillä on tyttöystävä en sano.." vastaan.
" Mutta hei kato Luke tulee tänne päin" sanoo Niklas ja vinkkaa silmää ja sitten he nousevat ja lähtevät pois mun vierestä.
" Milla mun pitäs sanoo sulle yks juttu" sanoo Luke.
" Noh?" vastaan.
" Mä...."
[ Sanat: 438]
Kirjailijan kommetti:
Jooh tätäki varmaan pitäis päivittää, mut täs tää tuli pitkäst aikaa, mut yritän kirjottaa viel jossai lähiaikoina lisää tätä.
All the love Milla💓🐭
YOU ARE READING
Adopted Luke Hemmings
Fanfiction16 vuotias tyttö Milla joutuu sijaiskotiin Sydneyhin arvatenkin Luke Hemmingsin luo. Tapahtuuko heidän välilleen jotain vai pysyykö he vain kavereina??