Luku 11

37 2 0
                                    

"Milla voidaanko jutella?" kysyy Luke flirttaillen.
"Mitä sinä välität?" kysyn hiljaa.
"Koska minä rakastan sinua" sanoo Luke.
Suutahdan hieman ja sanon kiukkuisempana:
"Ja siltä se näyttääkin" ja katson tuota.
"Milla kuule se on totta ja haluan olla kanssasi" vastaa Luke.
Olen hiljaa ja otan puhelimeni ja luon ryhmän missä on Luke, Mikey, Ash ja Calum

Pojat + Minä

Minä: Todista se Luke kuule tässä ryhmässä ja todista myös koko koululle!

Mikey: Ouuuu

Calum: Turpa kiinni Mikeyyy

Ash: Ai mitä pitää todistaa?

Luke: Et oo tosissas, miks et vaa voinu sanoo sitä päi namaa?

Minä: Koska A) Ash ei oo täällä ja B) mä pidän sulle mykkäkouluu kasvotusten jos et todista tätä

Mikeyyy: Ouuuuuuuuuuuu

Luke: Turpa kiinni Michael ja okei Milla. Mä rakastan sua oon aina rakastanu ja tuun rakastaa. Haluan olla sun kanssa ja näytän koko koululle, että oon tosissani sun kanssa, kun meillä on tanssiaiset huomenna. Niin Milla haluatko tulla niihin kanssani?

Calum: Aawwwwwww

Minä: Tulen kanssasi tanssiaisiin. Michael ja Calum tuletteko ostamaan kanssani mekkoa?

Mikeyy: Tootta kaiii ;))

Calum: Joo toki ja MIkey sun puuhat me tiietään xdd

Mikey: Hyysss xdd

Ash: Voinko mä tuoda sen Millan sinne tanssiaisiin kenet esittelin sulle Milla sillo joskus?

Minä: Ai niin Milla, joo ootas lisään sen tähän

Sinä lisäsit henkilön Millan

Milla: Heiiiiiiiii

Minä: Heiiiiii haluuks tulla mun ja Mikeyn ja Calumin kaa kattoo mulle mekkooo ku Luke vie mut sinne tanssiaisii????

Milla: Tootta kaiiiii

Ash: Ja haluuks tulla munkaa sinne tanssiaisii?

Milla: Joooooooooo :33

Hymyilen ja laitan puhelimeni pois ja katson Lukea. Luke hymyilee minua ja minä katson tuota murhaavasti.

"Voitko antaa nyt muru vain anteeksi?" Kysyy tuo.

"Anna olla viimeinen kerta, kun kuulen jotain tuommosta, sinun pitää puhua asiat minulle suoraan onko ymmärretty?" Kysyn tuolta.

"Ihan mitä vain minun murulleni" tuo kuiskaa ja suutelee minua. Minua alkaa oksettamaan ja katson kelloa se on vasta aamua. Juoksen vessaan ja oksennan.

"Onko kaikki hyvin? Luke kysyy vessan takaata ja sanon hiljaa "on". Otan laukustani raskaustestin ja teen sen. Odotan viisi minuttia ja kiljaisen.

"Onko kaikki varmasti hyvin?" Tuo kysyy.

"Mmh, ei" sanon hiljaa ja tulen vessasta ulos ja näytän tuon tuolle.

"M-mitä v*ttua? En voi olla kahdelle lapselle isä ja vielä, jos molempien äidit ovat siskoksia" tuo kuiskaa.

"Haluatko silti olla kanssani ja pitää tämän lapsen?" Kysyn

"Totta kai" tuo sanoo.

Laitan ryhmään viestiä:

Minä: olen raskaana Lukelle ja me pidetään se vauva❤️

[Sanat: 393]

Heii pitkästä aikaa taas uutta lukua teille rakkaat lukijat❤️❤️❤️

All the love Milla🙈

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Dec 22, 2019 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Adopted Luke HemmingsOnde histórias criam vida. Descubra agora