Luku 10

156 17 2
                                    

Käännyn katsomaan siskoani päin ja alan itkemään ja lähden pois. En vain kestä sitä, että he riitelevät olen kuullut sitä jo liikaa ja haluan pois. Minulla alkaa nousemaan paniikki ja alan tärisemään kunnolla. Tunnen, kun joku ottaa käsistäni kiinni vetää itseään vasten ja haistelen tuota hajuvettä. Se on Jace jota kohtaan minulla on ollut tunteita ja on vieläkin vähän. Mutta Luke on eri asia minä tykkään hänestä myönnän sen, mutta hänellä on lapsi toisen kanssa ja en voi sietää sitä. Tai no mitä minä höpisen voin sietää, koska se on siskoni, mutta ihan tosi hei haloo haluaisin Luken..

"Milla ihan rauhassa, mä oon tässä" kuiskaa Jace korvaani ja hyssyttelee.

"Mutta, mutta minä haluan Luken ja se ei auta asiaa, että minulla on tubteita sinua kohtaan" kuiskaan hyvin hiljaisella äänellä.

"Oikeastiko?" kysyy Jace hämmentyneenä.

"On, en ole kertonut sinulle siitä koskaan, mutta minä tykkäänsinusta ihan tosissaan haluaisin olla myös sinun kanssasi, mutta en tiedä miten voin olla sinun kanssasi, kun minulla on myös Lukea kohtaan tunteita" sanon nyyhkytykseni seasta.

"Aloita eka siitä kummasta tykkäät enemmän ja sitten mietit sen jälkeen, että kumpaan sinulla on mahdollisuus" sanoo Jace.

"Tykkäätkö sinä minusta?" kysyn ja käännyn ympäri Jacen syliin ja katson häntä suoraan silmiin ja hän katsoo minua.

"Milla, olen aina tykännyt sinusta ja tykkään vieläkin" sanoo Jace ja hymyilee minulle.

"Jace, minäkin tykkään sinusta, vaikka olemmekin parhaita kavereita" vastaan ja katson tuon suuta, joka hohkaa hynyään.

"Kumman sinä valitset?" kysyy Jace.

"Sinut, koska Lukella on Sofia ja en halua kolmiodraamaa ja minulla on sinua kohtaan vähän enemmän tunteita, kuin Lukea kohtaan" vastaan ja halaan häntä ja painaudun hänen rintaansa vasten.

"Mitäs täällä oikein puuhaillaan?" kysyy Michael.

"Olen Jacen kanssa, Luke on liian monimutkainen yksilö" vastaan hirman hymyillen.

"Kuulitteko jo, että Luke ja Sofia erosivat?" kysyy Calum astellen Michaelin viereen.

"Mitä?" kuiskaan hiljaa.

"Joo Sofia ei halua olla Luken kanssa, koska rakastaa enemmän yhtä toista" sanoo Calum kääntyen katsomaan Jacea.

"Minuako tarkoitat?" kysyy Jace ja kyynel vierähtää hänen poskelleen.

"Tarkoitan" sanoo Calum hirman hymyillen.

"Jace, valitse se kenestä sinä tykkäät enemmän, vaikka et valitsisi minua me olemme silti aina parhaita kavereita usko minua" sanon rauhallisesti ja halaan tuota.

"Minä olen aina rakastanut sinua ja olen myös rakastanut Sofiaa" sanoo Jace.

"Kumpaa sinä rakastat enemmän?" kysyn.

"Sofiaa" sanoo Jace ja halaa minua. "Olen niin pahoillani" sanoo Jace.

"Hei ei se mitään, minä ymmärrän sinua, minunkin tunteeni on ihan sekaisin" vastaan ja hymyilen tuolle.

Katson, kun Jace kävelee Sofian luokse ja hymyilee tuolle ja sitten katseeni kohdistuu Lukeen.

"Milla voidaanko puhua? kysyy Luke flirttaillen.

[Sanat: 418]

(Kirjailijan kommentti)

Heiii anteeks ettei oo tullu pitkää aikaa lukui on vähä jääny ja ei oo ollu motivaatioo mut nyt yritän jatkaa kaikkia tarinoita. Ja niih toivon että ootte jaksanu oottaa et kirjoittelen lisää lukui

Enjoyyy❤️

All the love Milla❤️👑



Adopted Luke HemmingsWhere stories live. Discover now