Iesim cu toti afara.Alex si insectele lui atacasera haita.Am iesit plina de nervi.Am scos un urlet de sau speriat si vampirii.
-Ce?Cum ai scăpat?
-Ce pot spune.Sunt ca un ghimpe in coasta ta.Zâmbesc malefic.
-Se pare ca am sa ma ocup in seara asta de tine.
-Te anunț ca ai ghinion.Azi e luna plina.Ai auzit vreodată de vaisa?Intreb si văd cum frica isi face aparitia.
-D_da.se balbaie el.
-Bun.Imi va face placere sa te torturez.Cand luna aparu complet o lumina ma ridica o aer.Ochii mi se schimbau.La fel si parul care acum era alb si lung.Purtam o floare alba in par.Hainele fuseseră înlocuite cu o rochie albastră deschis scurtă.Aveam o pereche de cizme albe pana la genunchi o pereche de manusi fara degete albe.O jacheta alba scurta si nu in ultimul rand o trenă din tul lunga pana in pământ si un sceptru.Toți se uitau uimiți la mine.
-EU SUNT PRINȚESA LUNI!tip si o lumina puternica ia facut pe vampiri sa dispară.Am coborât pe pământ si m-am uitat la toti din haita cum se uitau cu mirare la.mine.
-Iza.
-Asta sunt eu cu adevarat.
-Esti frumoasă
-Asa ma voi stransforma mereu pt ca sunt prințesă.
-Te simti bine?
-Nu.Sunt sleită de puteri.
-Hai sa te odihnesti.
-Stai.Sa-ti vad rana.Ma propui de el si il ating rana vindecanduse rapid.
-Multumesc.
-Nu ai pentru ce...
-Cum ai facut asta?
-Peterea luni.Acum trebuie sa merg sa ma antrenez spun si plec.Ma duc langa lac si imi folosesc sceptrul sa creez manechine umane.Dupa 4 ore si ceva de antrenament am oservat o lumina puternica care se apropie de mine.Mama?Bunico!?
-Nepoata mea frumoasa!
-Voi ramane mereu asa?
-Nu.Cand vei fi intr-o lupta iti atingi
Colierul si spui "Iza printesa a lunii" si te vei transforma ca acum.Acum trebuie sa plec.
-La revedere Bunico.Pa mama.
-Ne mai vedem scumpo.
-Stai!Cum ma transform la loc.
-Iti atingi doar Colierul!tipa mama ca sa o aud.
-Ok.Te iubeeesc.tip eu.Imi ating colierul si ma transform la loc.Doar parul mi-a rămas la fel.Alb ca neaua si lung.Plec spre casa si ma duc direct la baie.Ma uit in oglindă si observ ca ochii ii aveam ca(,) cristalul.Erau de un albătru foarte deschis.Ies din baie si ma duc in biroul lui Stefan.
-Cioc!Cioc!
-Da?
-Deranjez?
-Nu.Intra.
-Ce faci?
-Completez am niste acte.
-Bine.Acum lasa asta si vino cu mine.
-Unde?
-Ai sa vezi.Il iau de mana si mergem pana la lac unde aveam pregătit un mic picnic.Iti place?
-Foarte mult.
-Ma gândeam sa petrecem niste timp doar noi doi.Spun si incep sa il sarut si el imi răspunde imediat.Isi pune mâinile pe talia iar ma agăț de gâtul lui Stefan ridicandu-ma in sus si eu incolacindu-mi picioarele in jurul taliei lui.Stefan ma lupeste de un copac si începe sa ma sarute pe cat apoi se ridica din nou la buze.Dintr-un sarut lent devine un sarut sălbatic plin de sentimente.Acesta era modul lui de ami spune sentimentele lui.Ne oprim cand simtim nevoia de aer si ne apropiem frunțile uitandu-ne amândoi unul in ochii altuia.Respirăm greu si sacadat apoi Stefan ma ia in brate si ma învârte.
Ma lasa jos si se pune in genunchi si scoate o cutiuță rosie .O deschide si acolo statea frumos un inel cu Diamante.
-Vrei sa ma faci cel mai fericit om din lume si sa te casatoresti cu mine?
-Nu
-Ce?
-Normal ca DA.Spun DA de o mie si una de ori.M-ai facut cea mai fericita din lume.Te iubesc si spun DA.Stefan imi pune inelul pe deget si ma ridica si la învârte tipand de fericire.
-Te iubesc.Te iubesc mult Iza.M-ai facut cel mai fericit.
-Si eu te iubesc mult.Spun si il sarut asa cum nu am mai facut-o pana acum.Stefan imi răspunde la sarut .
-Hai sa mâncăm.Eu am gătit .Sper sa iti placă.
-Mmmm...miroase a clătite cu salata de fructe si...tort de ciocolată.
-Ce iti place sa te dai mare.Spun si ii dau un ghiont in burta.
-Cu ce sunt clătitele?
-Gem de capsuni,urda dulce si nuttella.
-Mmmm
-Mai am si gogoși cu marmelada.
-Acum m-ai facut cel mai fericit.
-Pff....incep sa rad.
-De ce râzi?
-Esti plin de ciocolată.
-Ok.Stai ce?
-Ha ha ha ha ha
-Nu mai rad spune si arunca perna o pernă in mine.
-Inceteaza.Spun si il împing apoi fug.Stefan ma aleargă apoi ma prinde si ma învârte.
-Ar trebui sa mergem acasa.Spun eu.
-Da nu inainte sa faci baie.spune si ma arunca in apa.Acum putem merge.Hai sa te ajut.Imi întinde mana iar eu il trag căzând si el in apa si eu prapadindu-ma de ras.
-Acum suntem chit.Spun printre râsete.Hai sa mergem acasa.
-Ok.
Il iau de mana si iesi din apa.Mergem incet pana ajungem acasa.Urcam scările si intrăm in camera.Ma schimb intr-o pijama cu iepurași si sar in pat.Il iau pe Stefan in brate iar el ma sărută pe frunte părintește apoi adorm cu gândul ca azi a fost cea mai frumoasă zi.
CITEȘTI
Un Destin La Rascruce
Про оборотнейAceasta este povestea Isabelei o fata normala cu o viata normala.Cea ce nu stie ea este ca are un destin de inplinit.Iza este o fata de 13 ani care nu are parte de o copilarie normala si trebuie sa indure secrete si minciuni.Aceasta trece prin multe...