Întru in camera si il vad pe Stefan cum sta întins in pat.Era foarte palid si slăbit din cauza lipsei mele.Ma pun langa el si il sarut pe buze.Fara să ma astept el îmi răspunde la sarut iar atunci lacrimile nu se mai opreau.Rup sărutul si il iau strâns in brate plângând.
-Iarta-ma.Te rog.Am fost o idioata.Iarta-mă!
-Shhhh!Nu e vina ta.Erai sub controlul unui sedativ.Nu stiai ce faci.
-Iarta-ma.Spun si lacrimile nu se mai opresc.
-Te iert.Acum nu mai plânge.
-Îmi pare rău.Spun plângând.
-Pentru ce.
-Stiu ca nu o sa ma poți ierta.Spun printre lacrimi.
-Alex.....Alex....si incep sa plang.Ii arat urma de colți si el se uita uimit la mine.Incep sa plang foarte tare.Îmi pare rauuu!Nu stiam ce fac.M-a intorsn impotriva ta si a tuturor.Spun printre suspine.
-Isa.Uitate in ochii mei.
-Nu.
-Ma iubesti?
-Foarte mult.
-Atunci uitate in ochii mei.Ma uit in ochii lui si se fac mov.Apoi o durere cumplită ma ia.Aleeeex.Ma controlează.
-Ce?Dar cum?
-Cred ca e de la muscatura.Aaaaa!!!incep sa tip si Roxana Bore si restul vin speriati la mine.Aaaa!!!tip.Fug afara si restul dupa mine. CAD in genunchi si urlu de se cutremură pământul.
-Iza! Impotriveste-te!
-Nu pot.Aaaa!!!tip din nou.Simt cum ochii mi se schimba.Nu.Nu ma voi lasa condusă de tine.Nuu.Aaaa!!!tip din nou.Stefan bine langa mine si ma sărută cu multa pasiune si dor.Ii răspund la sarut si incep sa ma calmez durerea începând sa dispara.Ma ridic in picioare dar cad din nou fiind sleita de puteri.Stefan ma prinde si ma duce in camera noastra.Mi-era dor de mirosul lui.Ma pune încet in pat apoi vine langa mine.Se pune in pat si ma strâns in brate adormind.Dimineata se instala repede.Deschid lenesa ochii cand aud niste țipete la usa mea.
-Face-ti liniste!Nu mai poate omu sa doarmă?Tip nervoasă.
-La ora 13:00?
-Nu ma intereseaza cat e ceasul vreau sa dorm!tip nevoasa.
-"Nu ma intereseaza cat e ceasul"il aud pe Canden cum comentează.Ma scol nervoasă din pat si deschid usa.Ii iau pe cei doi gagonami de gulere si ii trântesc de perete.
- 1 daca va mai certați la usa mea va scot corzile vocale.
2 In.Viata.Ta.sa nu mai comentezi!Înteles?
-D-Da spun cei doi si placa.
Ma duc in camera si ma îmbrac in ceva lejer.Pantaloni negri stramti lungi în maieu negru cu ul lup pe el si o vesta de blugi ruptă rasie.Părul mi-l las desfăcut si îmi mai iau o pereche de manusi fara degete negre din piele.Ma machiez buzele lacandu-le rosu putin rimel fond de ten si gata.Îmi iau niste tocuri inalte si plec.Cobor scările si merg in bucătărie si îmi iau un mar apoi dau sa plec dar sunt oprită.
-Unde pleci?
-Ma duc sa ma întâlnesc cu Aron la cuib.Vrea sa ma vadă.
-La cuib?Vin si eu.
-Stefan nu.Da la cuib.Cuibul mafiei.Si nu ai voie sa vii.As putea muri faptul ca ti-am zis despre mafie.In fine.S-ar putea sa fiu plecat a ceva timp intr-o misiune.
-Ce?
-Ai grija de tine.Te iubesc.In sarut si plec.Ma urc in masina si plec spre cuib.Odată ajunsă intru in casa.
-Cui ia fost dor de mine?
-Isa spun toți si dar pe mine imbratisandu-ma.
-Ce fie mi-a fost de voi.Unde e Aron.
-In birou spune Patri.
-Ok.Ma duc spre birou si bat in usa.
-Intra.
-Ti-am cam dus lipsa asai?spun si ma indrep spre el.
-Nu pot sa cred.Isabela Sin s-a întors in mafie
-Si mie îmi pare bine sa te revăd spun si ne imbratisam.Bun ce probleme avem?A am sa ii spun ceva.
-Ce?
-Sunt un .....varcolac.Defapt printesa lunii.
-Ce?
-Da.Sper sa nu fie o problema.
- Nici de cum majestate.
-Încetează spun râzând.Iesim din birou si Aron spune.
-Va rog sa o întâmpinați pe Prințesă lunii!!!
-Cine.Daca e printesa inseamna ca e varcolac.
-Exact.spun eu.Eu sunt printesa lunii.
Toți au sarut pe mine la propui.
-Cat ma bucur.App ai mai fost pe piata Felisiti?
-Da.Am avut doua curse.Una cu nenorocitul de Peter si alta cu sufletul meu pereche Stefan dar care sa terminat tragic.
-Ce sa intamplat.
-Am castigat cursa cu Peter.De nervi mi-a sabotat masina.La a doua întrecere cand sa intru in drift la curba aceea periculoasă am pierdut controlul volanului si eram la un pas de moarte.
-Nenorocitul spune Alice.
-Dar acum sunt bine si gata de misiuni.
-Bun.Deci trebuie sa recuperezi niste documente foarte importante.
-Ok.
-Dar ca trebui sa te muți in LasVegas
-Ce?
CITEȘTI
Un Destin La Rascruce
WerewolfAceasta este povestea Isabelei o fata normala cu o viata normala.Cea ce nu stie ea este ca are un destin de inplinit.Iza este o fata de 13 ani care nu are parte de o copilarie normala si trebuie sa indure secrete si minciuni.Aceasta trece prin multe...