Ultimele zile

36 4 0
                                    

Este 5:20.Ma scol încet din pat ca sa nu il trezesc pe Aron si plec in baie.Dupa un dus relaxant ma îmbrac intr-o bustiera roz si colanti scurti gri.Cobor jos unde îmi fac o cafea si dupa plec pe teren.Trebuia sa ma antrenez cu puterile dar si cu lupte corp la corp sau in forma de lup.Sa fii vaisa nu e usor.Incep cu 20 de tură de pădure.Incep sa alerg dupa ma transform si in lup.Dupa ce turele au fost făcute am inceput antrenamentul cu puteri.Am inceput sa fac scuturi si ziduri.Cu apa am reusit sa fac mici clone care sa ma ajuta in lupta.Focul.Scuturi de foc bile si tornade.Fenomene ale naturii precum fulgere tornade si multe altele.Intuneric si lumina.Separate am observat ca sunt usor de cotrolat dar împreună......Trebuia sa exerseze.Mi-am facut cateva manechine pe care sa exersez tactici de lupta.Trebuia sa fiu in forma.Incep sa lovesc un manechin cu pumnii apoi ii dau un picior in abdomen.
-Te antrenezi?
-Da.
-Am o idee.Il vad pe Stefan ca se îndreaptă catre terenul de antrenamente.
-Hai sa vad ce poți vaisa spune Stefan si rade.Începe lupta.M-am asezat in pozitie.Il vad cum aleargă spre mine.Sar in aer si ii dau un picior peste fata.Se ridica si încerca sa ma lovească dar ii prind mana o întorc de il fac sa geama apoi ii dau un genunchi in gura si il arunc intr-un copac.Se ridica si vine rapid spre mine dar fac o roata pe spate piciorul meu făcând contact cu fata lui.Incerc sa il lovesc in abdomen dar în prinde piciorul si ma arunca in copac.Vine repede spre mine si îmi da un pumn.Eu pic pe spate si se pune peste mine.Încearcă sa ma lovească dar ii prind mana iar cu picioarele il arunc peste mine.Ii dau un picior in abdomen apoi un pumn in fata.Se ridica si atunci fac o foarfeca in aer dandu-i una peste fata facandu-l sa casa jos si sa scuipe sânge.
-Bun.E bine.
-Iau o pauză.spun si plec in bucătărie.Gărzi duceti-l inapoi.Nu am incredere in el.Ajung in bucătărie si iau un pahar cu apa.
-Lupti bine.Se pare ca nu ai uitat miscările de la antrenamentele din mafie.
-Ma bucur ca iti convine.
-Dar tot nu o sa ma înfrângi la luptele cu sabia.
-Ok.Accept provocarea.Dupa ce beau apa ma întorc pe terenul de antrenamente si îmi iau o sabie.Aron face la fel si începem.Il atac fac îmi blochează miscarea si ma taie putin pe picior.
-Haide Iza!Arătam de ce ti se spune luna suprema!Incerc din nou sa il lovesc dar îmi blochează din nou miscarea si îmi arunca sabia rămânând dezarmata.
-Nu e corect.
-Ba da e corect.Isa tie iti trebuie strategia.Trebuia sa vizualizezi ce va urma sa se intample.Tu actionezi fara sa gândesti.Ar fi mai bine daca te-as enerva?
-Cred ca da.
-Nu meriți sa fi luna suprema.Si bunica mea a mai buna ca tine.Esti slaba n-ai caracter si te numesti si printesa la lunii.Nu poți nici o musca sa omori.Atunci m-am enervat.Am vizualizat miscarea si l-am atacat.Stiam ca îmi va bloca miscarea asa ca am facut o răsucire taindu-l pe abdomen.Aron a încercat sa ma zgarie dar i-am blocat miscarea si i-am dat un picior in abdomen ca apoi acesta căzând pe spate.I-am pus sabia la gât si am spus:
-Shah Matt.spun si rad putin si il ajut sa se ridice.
-Bun.Acum stii sa te lupți si cu sabia.Dar cine e cel mai bun in forma de lup.
-Aaaaaaadaaaaaammmmmmmm!!!!!
-Da!M-ai chemat.
-Vreau sa te lupți cu mine in forma de lup.
-Ce?
-Vrei sa iti silabisesc.Ma transform in lup si acesta la fel.Il atac dar se lasa jos zgariindu-ma pe abdomen.Ma întorc rapid si il musc de gât aruncându-l intr-un copac.Sare pe mine dar il zgarii pe abdomen apoi il musc de ureche acesta scancind.Sar pe el si il musc rău de abdomen facandu-l si de data asta sa scanceasca.Ma împinge cu picioarele aruncandu-ma peste el.Sare pe mine dar ma las jos si il musc de gât imobilizandu-l.Se transforma in om acelas lucru făcând si eu.
-Deci cum ma descurc?
-Bine.Destul de bine.Ai tactica dar un singur lucru lipseste.Siguranta.Trebuie sa fii determinata si sigura pe miscarea care urmează sa o execuți.
-Ok profu.
-Cine vrea pizza?intraba Ryan?
-Eu!
-Pentru tine avem una specială spune Canden
-Ce puneti la cale?
-Ce???Noi????Nimic....nu avem voie sa ii facem din cand in cand cadouri Surioarei noastre?
-Heeeei!!!doar eu sunt Surioara ei sa va fie clar.
-Daca mi-ai pregătit ceva ca castrez la noapte.
-Nooo!!!Suntem cuminți.Poftim
-Mersi băieți.spun si rad draceste.😈😈😈Urc repede in casa si schimb repede pizzele ca sa nu ma vada nimeni.Stiam ca au pus ardei foarte uite si cili in a mea.
-Sa mâncăm spun Ryan si Canden in acelasi timp.In mai putin de un minut ii aud.
-Aaaaaa!!!!!Aaaaarrrrdeeee!!!!Iute iute iute iute spun ei si sar ca arsi de pe canapea.
-Sa va fie învățătură sa nu ma mai fraeriti ca nu merge.Deschideți gura.Amândoi deschid gura si ii lovesc cu un jet de apa in fata.Dupa 2 minute zic.
-Aaaaaa......ce bine eeee!!!
-Apropo eu zic sa va inchideti usile la noapte ca vin sa va castrez.Ei se uita speriati unul la altul iar noi începem sa râdem.

Un Destin La RascruceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum