Respins pentru tot deauna

20 3 0
                                    

Era deabia 15:30.Am decis sa merg la cuib.Sigur sunt si ei terminati mai ales Aron.Ma îmbrac intr-o rochie cu trena scurtă in fata si lunga in spate de culoare rosie.În rosu aprins.O curea neagra iar in picioare niste sandale negre cu cureluse.Părul mi-l prind in coc si las doua suvite ondulete pe partea stângă.Ma machiez usor.Imi pun ceasul la mana si medalionul si gata.Imi iau geanta si ies afara.
-Unde mergi intreaba Stefan putin furios.
-La cuib.Sunt sigura ca sunt distrus mai ales Aron care mi-a fost ca un frate mai mare.
-Aha.Se apropie de mine si îmi da o palmă de toata frumusețea de cad pe jos.Ma ridic cu ochii plini de lacrimi.
-Tu....tu...
-Taci.Nu pleci nicăieri!tipa el atunci pe usa apare Roxi.
-Si cine ma va opri.Stefan îmi mai da o palmă de cad pe jos.
-Stefan tu esti întreg la minte?Roxi vine si ma ridica.Ma pun in fata lui.Dau sa ies dar ma împinge inapoi si cad pe canapea.
-Stefan opreste-TE.Ce ai?Asta nu mai e fratele meu.Ma ridic de pe canapea si il imping.Vine repede spre mine dar il blochez cu întunericul.Fug afara si Stefan vine dupa mine.
-Daca pleci nu te mai întorci.
-Ok.Eu Isabela Sin te resping pe tine Stefan Hall ca suflet pereche.Ma duc in camera si îmi scot toate hainele.Mi le pun in valiza si cobor jos.Merg la masina si îmi pun valiza in portbagaj.
-Isa!De ce pleci?
-Intraba-l pe Stefan.Imi scot inelul de pe deget si il arunc.
-Stefan a batut-o pe Iza.spune Roxi pe jumatate de gura.
-Sa ai grija de tine surioara.Urc in masina si turez motorul.Plec rapid de acolo.Viteza era mare.In 20 de minute ajung la cuib.Cobor si intru incet in casa.Ma duc in birou si intru.Aron statea la geam.
-Hei duc cu un glas stins si răgușit.Ochii plini de lacrimi de întâlnesc cu si lu Aron.Vine la mine si ma ia in brate si ma învârte.
-Ai scăpat...spune el fericit.
-Mai bine muream
-De ce spui asta.Aron de uita la mine si vede ca sunt putin vanata si ca obrajii sunt foarte rosii.Ce...ce ai pățit.
-Stefan m-a.....m-a batut.Asa ca l-am respins ca suflet pereche.Nu am sa mai calc in viata mea pe acolo.Pot sta la tine o vreme?
-Desigur.Stai cat ai nevoie.Trebuie sa iti arat ceva.Se da mai in spate si vad cum apare in fata mea in lup mare negru ca pana corbului.
-Nu pot sa cred.Nu pot....Aron se transforma la loc iar eu ii sar in brate.
-Aparen si eu sunt Varcolac.De la matusa si unchiul meu.Fac parte din haita Darck Moon.
-Nu cred.Mia m-a salvat de la moarte.Si au un Fiu pe care il cheamă Gabriel.
-Ii stii?
-Timp de un an am primit numai farse dimineata.Vrei sa mergem pe acolo?
-Desigur.Plecam spre masina si urcam.Eu conduc.Aron sta in drapta mea.Turez motorul la 350 km/h si plec.Pe drum totul a decurs bine.
-Ar trebui sa o lasi mai încet vine o curba periculoasă.
    Accelerez si intru intru drift perfect încât Aron ramane cu gura căscată
-Cum ai?
-Nu subestima niciodata o fata. 
    In scurt timp am ajuns.
-Mia!Spun si ii sar in brate.
-Hei matusa!
-Aron!ce te aduce pe aici?Si voi va cunoaste-ti?
-De cand eram copii.Sper ca nu deranjăm.
-Nu.Hai la piscină.Facem grătar.
-Ok.A stai am costumele de baie in valiza.Imi iau un costum de baie care îmi scoate formele sexy.Eu urc sa ma schimb.Cand cobor Aron isi muscă buza de jos.Merg catre piscină.
-Heeeeii!!!spun si Ma imbratisez cu Gabriel.Mare greseala.Cat stam imbratisati ma dezechilibreaza si cad in piscină cu tot cu el.
-Gabi futu-ti...........Ies din piscina si dau drumul la muzica.Uuuuuuu!Si începem sa dansăm.Hai sa dansezi cu mine.Te roooog.
-Ok.Il iau pe Aron si il poziționat mai langa piscina si il imping apoi sar si eu dupa Gabi.Ce sa fac daca canta Inna.spun si râdem.Ziua trecu repede iar eu cu Aron plecaram spre casa lui.In scurt timp ajungem la o vila superba.Intrăm in ia.
-Unde este camera?
-Al doilea etaj a treia camera pe stânga.Urc spre camera si cand o deschid ramane placut uimita.Camera era rosu cu alb avea un pat de doua persoane rosu un dulap mare alb o toaleta personala cu oglinda si scaun din catifea rosu cu alb.Avea balcon si baia era frumos utilata.Dupa ce despachetez cobor in bucătărie unde Aron pregătea ceva de mâncare.
-De cand gatesti tu spun cu un mic zâmbet pe buze😉😉😉
-Ehh...Nu e cine stie ce.Dupa ce mâncăm ne punem la TV.
    Stăteam langa Aron si nu stiu de ce aveam sentinmente.O durere groaznică ma lua si Dupa numele lui era pe încheietura mea.Suntem suflete pereche.Doamne cat ma bucur.Aron e asa de bun grijuliu si drăguț.El este înalt cu o musculatura foarte bine definita brunet cu ochii albastri.Ce mai zici.Orice femela se topeste dupa el.Vine langa mine iar eu ma cuibaresc la piespul lui.Aron ma ia strâns in brate.
-Mersi.
-Pentru ce.
-Pentru ca îmi iesti alaturi.Atunci Aron îmi ridica privirea si ma sărută tandru.Ii răspund la sarut si dupa il rup si ma uit in ochii lui care devin mov
-Scuze...
-Pentru ce iti veti scuze spun si zâmbesc.El ma sărută usor si flamand iar eu ii răspund.Ma ia in brate iar ei îmi incolecesc picioarele de abdomenul lui.Urcam pana la el in camera si ma pune în pat.Beka urla de Fericire.Scăpam amândoi de tricouri iar Aron ma sărută pe gât apoi pe piept si pe abdomen.Dintr-o miscare ajung peste el sarutandu-l pe abdomenul bine lucrat apoi urc din nou la acele buze dulci si moi.E o senzatie pe care cu Stefan nu o simțeam.
-Te iubesc îmi sopteste el la ureche.
-Si eu te iubesc apoi il sarut luuung si apăsat.Aron ma ia in brate strâns apoi adormim.Dimineata se instala repede.La un moment primesc niste saruturi dulci si moi pe pielea gâtului.
-Scoalateee.
-Mmmm vreau sa mai dorm.
-Pai trebuie sa mergem la cuib.Restul sunt foarte deprimați dupa moartea ta.
-Eu ma vad vie
-Ce amuzantă esti...Hai scoalate.
-Off...ok...te "urăsc ".Ma scol din pat si merg in baie.Imi fac rutina apoi ies si ma duc la dresing.In ce sa ma îmbrac?Imi iau o fusta din tul galbenă un maieu cu lup pe el si o vesta de blugi.Imi i-au niste tocuri negre de 20 cm.Părul mi-l las pe spate.Ma machez dar nu strident îmi iau colierul si ceasul si gata.
    Cobor scarile si il vad pe Aron cum ma asteapta.
-Gata?
-Da.Iesim pe usa si urcam fiecare in masina lui.Eu intr-un ferrari galben iar el intr-un porche negru.
  La cuib
-Dragi prieteni.Azi vom avea un invitat foarte important.
-Il cunoastem?Întreba Patri.
-Eu zic ca ne-a lipsit tuturor.
-Salut spun eu.Toți de uita cu mirare la mine.
-Izaa?Toți se ridica si cum spre mine .Dar cum?
-Am avut noroc ca cineva sa ma găsească la timp.
-Dar ce-s cu vanataile asta?
-Aron?striga Ryan
-Ce?Nu am facut nimic.Jegosul de Stefan a batut-o.
-Ce?
-Stați linistiti.L-am respins.Acum Aron e noul meu suflet pereche.Si nu glumesc.spun si le arat încheietura cu numele lui scris pe ea.
-Awwww.Spun toți in cor si se uita la mine si la Aron cu fete perverse.😎😎Atunci îmi suna telefonul.
-A...alo!Isa...
-Surioara ce ai...
-Trebuie...s-----sa....sa v..vi.Stefan a luat-o razna....e...eu.....Roxi si restul suntem batuti zilnic....s..si st...stam in tem...temniță.
-Ce?Cum imediat.
-Ce se intampla.
-Stefan a inebunit.Toți sunt bătuți si tinuti in temnița si torturați.Ma duc acolo.Il omor.
-Venim si noi...
-Ok...în masina am niste arme cu gloante de argint si cateva arbalete.Plecam repede de la cuib.In mai putin de 30 ajung in fata casei.
-Stefan!Tip eu...
-O faci sa ghicesc ca tarfa de soruta te-a anunțat.Aduceti-o.Cand o vad ma infurii rău. Iza printesa luni.spun si ma transform.
-De-le drumul.Daca esti bărbat cu mine te lupți.Sau ti-e frica de o fata spun si rad batjocoritor.Atunci apare si Alex cu trupa lui de gândaci.
-O serios!Alt moment nu ti-ai ales decat azi?Dar lasa ca poate ma ajuți.
-Aud bine.
-Da-te in coa.Ii soptesc lui Alex ce trebuie sa facă.
-Ok.

Hei dragii mei.Sper sa va placă aceasta întorsătură de situația.Vă multumesc pentru ca îmi citiți cartea si iertați-mi greselile de ortografie.As vrea sa scriu volumul 2 al cartii.Spuneti-mi părerea voastră si cum ati vrea sa se termine.Daca aveti preferinte sa nu ezitați si sa îmi spuneti.Va pup si va iubesc...pwp♡♡♡

Un Destin La RascruceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum