Universul

511 16 8
                                    

Stim cu totii ca universul este acel spatiu care se extinde incontinuu.
In el gasim galaxii, constelatii, planete, stele si bucati de roca ce il strabat.
Printre milionele de planete ale universului o gasim pe Terra. O planeta cu viata evidenta.
Aceasta planeta este locuita de multe vietati printre ele si omul.
Face omul parte din univers?
Da, face. El este pe Terra si Terra in Calea Lactee si ea fiind parte din univers.
Cu succes omul a ajuns sa si strabata o parte din univers cu ajutorul satelitilor sau a rachetelor.
Si la ce concluzie a ajuns acesta?
Desigur ca a ajuns la concluzia "suntem singuri in univers"
Parerea mea este ca o mare minciuna se ascunde sub acele cuvinte.
Omul a vrut mereu sa stapaneasca locul in care se afla.
Omul de acum si-a pierdut de mult scopul lasand orgoliul sa puna stapanire pe el, astfel vrand si mintindu-se ca este singur in univers.
Viata exista in univers indiferent ca acceptam sau nu.
Viata poate exista sub alte forme nu numai ca cea de pe Terra.
Viata se schimba, se adapteaza, ca prin urmare ea rezista si apare sub alta forma.

Omul nu este singur in univers. Asa cum constiinta nu-si are locasul in trupul omului acesta se poate conecta la univers.

Omul in univers Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum