Te intrebi ce legatura au acele cuvinte din titlu?
Afla ca intre ele exista o legatura stransa.
Asa cum stim un om are suflet.
Ce este sufletul?
Dupa parerea mea sufletul este energia ce ne inconjoara.
Prin el putem simti stari, emotii, sentimente chiar si ganduri.
Sufletul depaseste corpul uman ca si dimensiune.
Cercetatorii au afirmat ca sufletul omului cantareste ~21 de grame. Deci, el fiind o energie in corpul uman are greutate.
Dupa parerea mea aura este o parte din suflet. O unealta.
Sincer, stand langa o persoana iritata eu devin in scurt timp iritat iar persoana cu o stare pozitiva. Trag concluzia ca prin aura atragem stari, le schimbam si primim, starile fiind simtite de suflet avand o dimensiune mai mica.
Te simti de ceva timp iritat, negativ sau suparat fara motiv? Schimba persoanele din jurul tau.
Cum sa blochezi o schimbare de stare prin aură? Eu unul inca n-am descoperit.
Insa am o torie cum noi putem fi prezenti cu alte persoane chiar daca nu suntem langa ele fizic.
Personal fac asta doar gandindu-ma la ele si primesc apoi mici detalii despre starea lor si posibila lor locatie.
Cum e posibil?
Nici eu nu stiu. Dar fiind o persoana putin ciudata cred ca universul si aura energetica sunt raspunsul. Prin intermediul campului "Universal Energetic Aural" aura energetica trimite semnale ajungand prin aura persoanei la care te gandesti aceasta permitand citirea informatiilor. Realizandu-se un schimb tu primesti inapoi semnalul care se risipeste in cateva zeci de secunde deoarece nu poate fi captat de catre aura din motiv necunoscut.Acest articol este unul original realizat de mine prin propiile studii si cercetari. Teoriile imi apartin.
CITEȘTI
Omul in univers
EspiritualCe este universul? Dar omul? Ce lagatura au acestea? Aceasta carte contine cercetari si idei personale