היא פתחה את הפלאפון שלה והושיטה לי את המכשיר.
הייתה שם תמונה, חצי מטושטשת אבל אפשרי לזהות.
זאת הייתי אני.
עמדתי שם, דמעות עומדות בקווי עיניי ומחכות לצאת.
הנחתי את הפלאפון על שולחני ורצתי החוצה מהכיתה.
שדה הראייה שלי הפך מטושטש יותר ויותר ככל שאני ממשיכה לבכות.
לפתע נתקעתי בחזה שרירי ונפלתי אחורנית."אני מצטער" שמעתי קול גברי אומר.
"זה בסדר, הייתי צריכה שמישהו יעצור אותי" אמרתי בקול שבור.
"את בסדר?" הנער אמר.
הרמתי את המבט לפגוש זוג עיניים חודרניות.
"תיאו" אמרתי "כן, אני מצטער, כואב לך משהו?" הוא שאל.
"הכבוד.. אבל זה לא משהו שאתה יכול לתקן" אמרתי ברעילות.
"הבנתי, מצטער" אמר ולקח צעד אחד אחורה.
"לא התכוונתי להיות פוגענית, פשוט, אתה באמת לא יכול לתקן את זה" אמרתי בעדינות.לא רציתי להישאר אז הלכתי להודיע לבן למרות שהוא לא מדבר איתי .
מחששה:
התקדמתי אל בן שהיה עם זונה אחת...פשוט נמאס לי מזה! "בן אני הולכת הביתה" אמרתי לו ועזבתי את המחששה "אני אסיע אותך!!" לפתע תיאו קפץ מאחורי.
"לא מעוניינת תודה" אמרתי בקרירות.
"אני מתעקש!" הוא אמר.
"תתעקש עד מחר לא מעוניינת, להתראות.".
אמרתי לו בקרירות אפילו יותר מהפעם הקודמת.
הסתובבתי והלכתי.יצאתי אל החניה, וחיכיתי למונית שהזמנתי.
לפתע 3 צפירות נשמעו ועצר מולי פרארי לבן ללא הגג.
הבטתי בהלם במכונית ולפתע תיאו יצא מן המכונית.
"עדיין לא רוצה שאסיע אותך?"הוא שאל אותי בהתגרות.
"אני לא מעוניינת תודה!!" אמרתי לו כמעט בצעקה.
"אני מבקש ..אני מבין שאני מעצבן אבל את יכולה רק ל20 דקות של הנסיעה לשכוח את זה ולבוא איתי במקום שתיסעי באוטובוס?" הוא אמר.
"מונית.. ובסדר, יש לך רישיון בכלל? או שגם את זה אבא שלך סידר?" שאלתי בעוקצנות והוא גיחח.
עליתי לאוטו שהיה כולו בריפוד מבריק שחור, הגה בולט בצבע לבן בוהק והמפתחות היו בצבע זהב נוצץ. הרגשתי בנוח עד שתיאו החל לדבר "אפשר לשאול אותך משהו?" הוא אמר בנימוס.
"מה?" אמרתי.
"אני מוצא חן בעינייך?" הוא אמר לי.אני רוצה לומר את האמת! ואני אגיד את האמת "תקשיב תיאו אני ...לא מכירה אותך מספיק בכדאי להתאהב בך.
אני יותר מדי קטנה בשביל להתאהב בך! אתה סטוציונר, שזו סיבה לפחד להתקרב אליך, ואני-אני-"אני רוצה לומר לו שאני מאוהבת בו בטירוף וכשהוא מביט בי, אני מרגישה ברקיע השביעי.
"את מה?" הוא שאל בסקרנות, הבטתי בו לרגע והשפלתי מבט "אני- אני- אני לא מרגישה אליך כלום" החלקתי החוצה ויצאתי מהאוטו במהירות, רצתי את שאר הדרך לכיוון הבית.😱😱😱😱😱
אוהבת♡