8. Kto i w jaki sposób wyzna ci miłość?

1.4K 108 124
                                    

Baran - Theo Barbeau (znany bardziej jako Kotowtór); będziesz uwielbiać jego dzieła. Pewnego razu pod koniec postu na swojej stronie wspomni, że jesteś jego najwierniejszą fanką i za to Cię kocha.

Byk - Illustrator; wyzna ci swoje uczucia, wręczając ci obrazek. W zamian uderzysz go, a na koniec się pocałujecie.

Bliźnięta - Kim; zamknie was w schowku na szczotki, żebyś na pewno go wysłuchała i wyzna ci swoje uczucia. Później okaże się, że zamek jest zepsuty i nie jesteście w stanie się wydostać.

Rak - Jagged Stone; specjalnie dla ciebie napisze piosenkę i zagra ją tylko tobie.

Lew - Alec Catoldi; zabierze cię do restauracji w twoje urodziny i przy wszystkich powie, że cię kocha, wręczając swojej ulubionej siostrzenicy wymarzony prezent.

Panna - Max; zaproponuje ci spacer w parku, gdzie powie ci co do ciebie czuje.

Waga - Nino; będzie próbował upiec dla ciebie ciasteczka w kształcie serduszek z pomocą Marinette.

Skorpion - Książę Ali; będziecie całymi dniami rozmawiać na Skype. Pewnego razu powie, że jesteś świetną przyjaciółką, kocha Cię i nie wie, jak by bez Ciebie wytrzymał.

Strzelec - Ivan; pomożesz mu w poderwaniu Mylène. Niestety,  nie wszystko pójdzie po Twojej myśli -  chłopak, zamiast wyznać miłość niskiej blondynce wyzna ją Tobie. Wszystko będzie się działo w zimowy wieczór, na dworze. Wasze stopy utkną w grubej warstwie śniegu,  a twarze będą oświetlać latarnie.

Koziorożec - Plagg; znajdziesz go kiedyś na ulicy. Nie będziesz wiedzieć, że jest Kwami Agreste'a, ale uznasz, że istotka jest bardzo urocza i -  niczym Chloè Tikki -  weźmiesz go ze sobą. Niestety, on w przeciwieństwie do towarzyszki Marinette, nie pozostanie nie ruchomy. Polubisz go i zaczniesz mu usługiwać (a przede wszystkim dawać ser), więc wykrzyknie "Kocham Cię!".

Wodnik - Chat Noir; powie ci, że cię kocha patrząc w twoje oczy, a potem zorientuje się, że nie jesteś Biedronką i przeprosi cię.

Ryby - Mistrz Fu; zadzwoni do Ciebie pewnego wieczoru i zacznie streszczać Ci swój ostatni tydzień. Będzie myślał, iż jesteś jego nastoletnią wnuczką, więc pod koniec rozmowy doda, że Cię kocha i każe pozdrowić mamę.

Zodiacs MiraculousOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz