Baran - Z twojego powodu ktoś został przemieniony w złoczyńcę i chce cię zniszczyć. Superbohaterowie ścigają cię by zapewnić ci ochronę.
Byk - Ponieważ jesteś groźnym przestępcą, który uciekł z więzienia o zaostrzonym rygorze, tylko o tym nie wiesz.
Bliźnięta - Ponieważ przed nimi uciekasz
Rak - Ponieważ chcą wyciągnąć z ciebie informacje o miejscu pobytu Władcy Ciem. W końcu jesteś jego ukochaną siostrzenicą!
Lew - Byłaś świadkiem napadu/morderstwa/kradzieży. Mają za zadanie sprowadzić cię na komisariat.
Panna - Ponieważ wszyscy myśleli, że zostałaś opętana przez akumę, chociaż w rzeczywistości jedynie przebrałaś się na zlot fanów Gwiezdnych Wojen.
Waga - Biedronka goni cię, bo umówiłaś się na randkę z Adrienem, a Czarny Kot po prostu biega za nią.
Skorpion - Udostępniłaś w internecie przeróbkę przedstawiającą nagiego Czarnego Kota. Włożyłaś w nią tyle serca, a teraz cię gonią, niewdzięcznicy!
Strzelec - Podczas wywiadu uderzyłaś Czarnego Kota w głowę, a on przysiągł się zemścić. Przecież chciałaś być tylko urocza...
Koziorożec - W żarcie powiedziałaś, że masz ochotę na grę w berka z bohaterami. Cóż, oni chyba wzięli to na poważnie, bo od dobrych piętnastu minut biegają po Paryżu próbując Cię złapać.
Wodnik - Ścigasz się z bohaterami do budki z lodami! Czarny Kot zgodził się podjąć wyzwanie - jeśli będziesz tam pierwsza wszystkie zodiaki dostaną od niego darmowe jedzonko! Biegnij, wodniku, niczym chłopcy z anime "Prince of stride"!
Ryby -Jesteś sławna, zna Cię niemal cały kraj, ludzie ciągle proszą cię o autografy. Superbohaterowie także chcą to zrobić!
***
Zero pomysłu na dopisek...