9. Kto cię wystawi?

1.3K 101 91
                                    

Baran - Max; będzie grał w nową grę i zapomni o spotkaniu z tobą.

Byk - Chloé; ponieważ nie będzie mieć idealnej fryzury i zanim w ogóle zdecyduje wyjść z domu nastanie noc.

Bliźnięta - Adrién; nie pojawi się na konferencji prasowej z Biedronką i Czarnym Kotem, chociaż ci to obiecał.

Rak - Kim; zgubi się w drodze do twojego domu, gdyż mieszkasz po za granicami Paryża. Wreszcie podda się i wroci do siebie.

Lew - Gabriel Agréste; zapomni, że przyjął cię na staż w swojej firmie.

Panna - Alya; nie pojawi się się na twoich urodzinach, tłumacząc, że musiała nagrać materiał na bloga.

Waga - Alix; zapomni przynieść materiałów do projektu który macie oddać już następnego dnia.

Skorpion -Możesz się cieszyć. Nikt cię nie wystawi, bo wszyscy bardzo cię lubią.

Strzelec - Sabrina; zaprzyjaźni się z tobą, tłumacząc, że ma już dość Chloe, ale gdy tylko zostanie przez dziewczynę przekupiona, zacznie traktować cię z góry.

Koziorożec - Lila; twoje przyjacielskie gesty, uzna za żart i nie przyjdzie na spotkanie z tobą.

Wodnik - Marinette; nie przyjdzie na wasze spotkanie, wykręcając się strachem z powodu ataku kolejnej akumy.

Ryby - Nikt cię nie wystawi. To ty sprawisz, że ktoś się na tobie zawiedzie.

Zodiacs MiraculousOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz