13. Za co Chloe cię znienawidzi?

948 68 86
                                    

Baran - Umowisz się z Adrién'em na randkę.

Byk - Zniszczysz jej misterną fryzurę, rzucając w nią butem.

Bliźnięta - powiesz co o niej myślisz przy wszystkich uczniach w klasie.

Rak - Zachlapiesz jej niesamowicie drogą kurtkę farbami akrylowymi, podczas lekcji sztuki.

Lew - Jesteś od niej we wszystkim lepsza i dużo bardziej lubiana, tyle wystarcza.

Panna - Biegnąc, potkniesz się. Niestety przewrócisz się na Chloe i to ona wyląduje w kałuży błota.

Waga - Wygrasz spotkanie z jej idolem, znacznie prześcigając ją w konkursie.

Skorpion - W ramach zemsty za zniszczenie telefonu, zamkniesz dziewczynę w męskiej ubikacji.

Strzelec - Chloe pójdzie do salonu fryzjerskiego, w którym akarut pracujesz. Pod wpływem stresu, przypadkiem nie zauważysz, że użyłaś złej farby. W wyniku czego dziewczyna będzie zmuszona chodzić do szkoły w zgniłozilonych włosach (tak samo jak Glon)

Koziorożec - Zostaniesz kolejnym burmistrzem Paryża i dziewczyna straci wszystkie swoje przywileje.

Wodnik - Podstępem przejęłaś jej majątek, a z powodu braku dowodów nie poniosłaś za to kary.

Ryby - przypadkiem znalzłaś zdjęcie, upokarzające Chloe i ktoś udostępnił je w sieci. Blondynka jest pewna, że to ty.

Zodiacs MiraculousOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz