suddenly

7K 668 8
                                    

Jumaat, 1 April

Aku tertekan. Hari-hari aku kena hadapi segala caci maki daripada semua orang dekat sekolah. Semua perkara buruk yang berlaku dekat diorang, diorang fikir aku puncanya. Aku tak faham kenapa semua ni aku harus berlaku? Yuju, tolonglah lindungi saya.

- Jeon Jungkook

Isnin, 4 April

Hari ni sekolah aku gempar dengan kejadian kematian ramai pelajar yang mati akibat tercium gas beracun. Entah bagaimana perkara tu berlaku, aku sendiri tidak pasti.

- Jeon Jungkook

Selasa, 5 April

Namjoon hyung dan Seokjin hyung tak bagi aku pergi sekolah. Mereka takut aku akan membawa malang di sekolah tu lagi. Oleh kerana geram, aku bertengkar dengan mereka dan akhirnya aku berkurung di bilik kecil yang berada di siling. Aku langsung tidak makan mahupun meminum setitik air sepanjang hari itu. Walaupun, Hoseok hyung dan Taehyung hyung banyak kali memujuk aku untuk turun dan makan, aku tetap menolak.

- Jeon Jungkook

Rabu, 6 April

Aku bangun daripada tidur dan aku ternampak seorang perempuan yang aku sangat kenal. Dia bagaikan bidadari yang muncul dengan wajah yang bersinar. Dia Yuju, dia senyum kepada aku dan dia memeluk aku. Pada mulanya aku fikir semua ni cumalah mimpi tapi rupa-rupanya... BERLAKU DENGAN SEBENAR !!!1!! Aku gembira sangat yang dia sudah kembali. Terima kasih tuhan.

- Jeon Jungkook

[+]

fanfic ni makin bosan:/

Bite ➳ JungkookWhere stories live. Discover now