Sanırım burada 4 yaşında olmalıyım , her zamanki gibi ışıl ışıl özenle taranıp sekil verilen saçlar,muhteşem bir elbise ve ruhsuz bakan mavi gözler dışarıdan ne kadar küçük masum ve saf görünsemde o görüntünün altındaki asıl kızı sevgiye muhtaç kimsesiz kızı birtek ben görebiliyorum ..
Bazı insanlara göre hayatımın mükemmel ve daha iyi bir hayat yaşayamayacagim söyleniyor. Büyük ihtişamlı Connor ailesi ah ne kadarda muhteşem !
Burada ise 7 yaşındayım kararlarıma saygı duyulmayıp oyun oynamama bile izin verilmeyen yaşım . Bu fotoğrafta babam ve annemle bi dergiye poz veriyorduk.Muhteşem Connor Ailesinin biricik kızını ortalarına almış mutlu aile pozları vermeye çalışıyorduk. Ne kadar komik bir durum.Hadi ama baba bana bu kadar yapmacık sevgi dolu gözlerle bakmak zorunda değilsin.Ne kadar saf olduğumu şimdilerde fark ediyorum da o ana kadar samimi ve sıcak bir gülüş sanmıştım ki bir an sanırım,sadece biran inanmış beni sevebilicegine en önemlisi sevdiğine kendimi kandırmak istemiştim ..
Evet işte bu fotoğraf 11 yaşındayım istedikleri dilleri öğrenmem için uyguladıkları baskı sonucu sertifikalarımla çekildiğim fotoğraf burada bana yaptıkları yardımın farkında değiller yoksa bu kadar yapmacık ve sahte de olsa bu gülüşü takınmayacaklarının farkındayım bunları anlayacak yaşa gelmiştim artık ..
Anne ,baba hayatımın ilk teşekkürünü sunuyorum sizlere o dilleri öğrenmem sağlamanız bana ne kadar yardimci oldu bilemezsiniz yeni bir hayat yeni insanlar ve yeni yaşamlar ..
Bilmeden ve istemeden özgürlüğümü sunuyorsunuz.Ilk adımımı bu evden cıkarak
Ikinci adımımı yeni kimlik ve pasaportum ile biletimi alarak .
Üçüncü adımımı bu şehri ve ülkeyi terk ederek atıyorum hersey planlı işler en ince ayrıntısına kadar düşünüldü. Hayatımda artık yanlışlara,yalanlara,sahte ve yapmacık gülüşlere en önemlisi ihtişamlı ve muhteşemlige yer olmayacak.Kimseyi tanımak ve tanınmak istemiyorum , o sahte ve para içinde yüzen insanlarla yapılan kokteyl ve partiler içerisinde bulunmak istemiyorum ve bunun için de ilk ,ikinci ve üçüncü adımımi atarak işe başladım yeni bir hayat yeni bir kimlik yeni bir ben ile 'Merhaba TÜRKİYE ' .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçak Sarışın
ChickLitSadece kaçıp uzaklaşmak istedim herkezden herşeyden.. Ama nerden bilebilirdimki kactigim yerde de başıma bela alacağımı..