Hırsız

33 7 0
                                    


Multi: Kutsal Gece (Gaya)

Buğu ile evimize taşınalı tam bir hafta olmuştu. Bu aradan geçen bir hafta içerisinde buğu ile daha fazla birbirimizi tanıyıp daha iyi kaynaşmıştık. Buğu her ne kadar dışarıdan havalı görünse de içi ve kalbi temiz bir kızdı. Ve kalbi kadar temiz de bir geçmişi vardı. Benim gibi kirli ve dışlanılmış değildi.
Bu bir hafta içerisinde sıklıkla Alp evime gelip herhangi bir aksaklık olup olmadığını sormaya gelip bir ihtiyacımız olduğunda kendisinden isteyebileceğimizi dile getirmişti.
Alp' in henüz ne isle uğraştığını sormamıştım. Ama fazlasıyla çekici ve iyimser tavırlarıyla kendisini sevdiren bir tipti. Sadece biraz sarkıntılıkları vardı her erkekde olduğu gibi.

Çalan alarımın sesi ile olduğum yerden titreyerek uyandım. Lanet olsun bu alarmdan nefret ediyorum.
Gerinerek yatakdan üstündeki yorganı fırlatarak ayağa kalkdım.
Saate baktığımda 10'a geliyordu. Lanet olsun Buğu'yu kaldırmayı unuttum!
Koşarak  Buğu'nun odasına ulaştım.
Kapıyı çalma tenezzülünde bile bulunmadan hızla odaya daldım.
Buğu dan kopan çığlık ile birbirimize çarpmamız bir oldu. Çarpmanın etkisi ile Buğu'nun odanın içine savrulup benim kafami sert parkeye vurmam bir oldu.

Buğu: Lanet olsun Kutsal!!! Kafamm!!!
Kafamı yardın seni aptal ahh!!!
Ben daha olayı idrak edemeden yerinde sızlanırken buğu nun konuşmaları kulağıma kısık kısık geliyordu. Olduğum yerden doğrulmaya çalıştıkça yer ayağımın altından kayıyordu sanki. Sonun da Buğu'nun beni sarsması ile kendime geldim.

"Kalksana kızım. Kutsal! Beni duyuyor musun? Hay ben senin o aklına tükürim. Kızım derdin ne de odaya hayvan gibi dalıyorsun sen. Başında kanıyor hay aq ya. "

"Çingene gibi kulağımda cırlamasan diyorum. Senin gibi çingene yi uyandırmaya geldim sabah işe gideceksin diye. Ayrıca bir daka küfür etmessen sevinirim."dedim tek nefesde. Son kez nefesimi toplayarak Buğu dan destek alarak ayaklandım.

"Ahhh benim sexsi Sarışınım benimi düşündürmüş. Buğusunu uyandırmaya da gelirmiş. Oyy yesinler bu Sarışınımı."

" Çingene bana burada ayar çekeceğine hazırlan istersen yoksa sana iş yerinde başka yerlerinden ayar çekerler." diyerek göz kırpıp yanağından makas alarak yanından uzaklaştım. Arkamdan  bağırarak banyoya giderken söylediği sözlere gözlerimi devirmeden edemedim.

"Pis sarışın bide bana çingene der. Sana başkası sıkı bir ayar çekerlerken keyifle sana bu sözlerini hatırlayacağım."

Açlıktan kazınan miğdeme birşeyler girmesi için dolaba yönelip kapağını açtım ki açmaz olsaydım. Şu an dolap bana ben dolaba bakmak da bulunmaktayım. Derin bir nefes alıp bir hışımla dolabın kapağını kapattım. Aç olduğum zaman sinirlerine hakim olmak da zorlanıyordum.

"Asi Sarışın sakin ol bebeğim. Dolabı doldurmaya vaktim olmadı. Ben alışverişe çıkarım demek isterdim ama işe gitmem lazım. Akşamda geç gelirim oradakilerle iş yemeğine katılacağım istersen sende gelebilrsin ne dersin?"

"Yoo sen katıl ve güzel vakit geçir çingene. Ben sensizligin fırsatını değerlendirip kafamı dinleyeceğim. Ve çıkarken de yedek anahtarını unutma birde seninle uğraşamam gece gece."

"Emredersiniz efendim. Bir sorun olursa beni çaldırman yeter sarışın. Tabi kendi bildiğini okuyup ben sexsi sarışın herşeyin üstesinden gelirim hatta altından daha iyi gelirim diyor-"

"Buğu defollll!!!" diyerek elimin altındaki muzu ona fırlattım.

"Ovv sexsi sarışın meyve konusunda da seçicisin yanii. Muz hmm uzun kal-"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 29, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kaçak SarışınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin