Bölüm 1 : Planlı Kaçış

61 14 5
                                    

Bazen dünyadan silinmek istersin.Tek kelimeyle düşünmeden...
Bazende yasamak istersin.Tek kelimeyle yılmadan...
Ben ikincisini seçtim yılmadan, usanmadan direnmeyi seçtim . Ben bana layik olanı seçtim ne olursa olsun ne yaşanırsa yasansin ben "Gaya Connor" korkusuzlugu seçtim...

21 yaşına gelmeme rağmen kendimi hala 10 yaşındaki çocuklar gibi, aşagilayan anne ve babaya sahibim...
En son ne zaman kendi istegimi yapmada özgür olduğumu hatırlamıyorum bile. Babam "Alex". Connor ailesinin en basarili adamı dışardan ne kadar sevimli gorunsede içeriden tam bir assagilik. Ahh tabi yandaşı olan annemide unutmayalım "christina" benim biricik annem diyemeyeceğim tabiki de bu yaşıma kadar ikisinin baskısı yüzünden nasıl bir hayat yasadigimi bile bilmiyorum.
Buna hayat denirmi onuda bilmiyorum.okudugum lise ve üniversite hayatım boyunca bende ne varsa çaldılar en baş da hayallerimi...
Okul hayatımın bitiminde kendime bir ajans kurup kendi tasarladigim dans kıyafetlerini ve diğer farklı modelleri manken aracılığıyla tanıtmak ve tanınmak istiyordum... Takii babamın "kendini ve ailemizi iki paralık edecek işlerle uğraşma sen Connor ailesinin kizisin boyle ucuz hareketlerle benim basımın agritma ve uğraştırma" demesiyle herşey sular altında kaldı.

Ve bu bardağı taşıran son damlaydi. Uzun zamandır denedim kendim için ailem için ama her defasında düştüm ve bir tek kaldiranim bile olmadı. Kendi ayaklarimin üzerinde durma zamanım geldi de geçiyordu bile ama ben bunun farkında bile olsam cesaret edemicek kadar korkak biliyordum kendimi takii "koray" hayatıma girene kadar.

Koray benim internet üzerinden tanisdigim 2 senelik Türkiyeli bir arkadaşım.
Koray, ailevi sorunlarima kadar herseyime ortak olan tek dostum.
Koray benden 3 yaş büyük olmasına rağmen bana olmayan Abim gibi hissettiriyor. Her konusmamizda bana biraz daha sabretmemi kendi islerini yoluna koyduğunda ilk is benimle yüz yüze gelmek isteğiydi.Benimde öyleydi , sadece 1 konu dışında. Ben internet hesabimi kuzenim olan Maria ve onun resimleri ile kendime bir hesaba acmisdim. Dogal olarak o da Connor ailesinden oldugu icin sıkıntı yokdu. Babam benim tüm girip cikdigim
Sosyal hesaplarimdan , gezip dolasdigim yerlere kadar hepsini kontrol eder veya isi olduğu zaman korumalarindan pesime takip beni izletirdi. Yani kısacası evde sıkı bir yönetim bulunmaktaydı...
Korayla gizli hesabimdan devamli iletişim halindeydik tabi kızlardan zaman bulduğu surece.Kendisinin anlatimina gore bir barda kendi dahilinde 3 kisiyle ortakdi ve zamanin yarisini orada geciriyordu.
Benim gibi sari saçlara ve mavi gözlere sahipdi.
Kendimi bi an önce ona göstermek için can atiyordum. Ama az sabretmesi lazımdı . Bu evden bir kaçış planı yapıp en kısa zamanda Türkiyeye dönüş yapacakdim.
En kısa zamanda.

Gönderen: Koray

"Selam güzellik. Nasılsın demicegim her zamanki diyisinle " nasıl olabilirim koray " triplerini cekemicegim. Senin için bir plan hazırladım herşey tıkırında sadece.Sen kabul ettiğin surece bir sorun cikmicak"

Gönderilen: Koray

"Sana guvendigimi çok iyi biliyorsun koray ve tahmin ediyorumki çok iyi bir plan hazirlamissindir. Yanlız bir sorun var ben Türkiyeye gaya adiyla giriş yaparsam babam beni anında enseler. Bunun için yeni bir kimlik bulmam lazim. Gerisi önemli değil gibi."

Gönderen :Koray

"Gaya o kadarını dusunebilecek zekaya sahipsindir diye düşünüyorum. Her neyse bir an önce kendine yeni bir kimlik Çıkart tabi bu biraz sana pahalıya maal olabilir ama sorun teşkil edeceğini sanmıyorum. Yeni kimliğini aldığında bana adini ve soyadını mesaj at ve uçak saatini de , seni hava limanında sabırsızlıkla bekliyor olacağım. Dikkatli ol."

Gönderilen : Koray

" Tamam koray. Her zaman yanımda olduğun için tesekkur ederim. Ben herseyimle hazır oldugumda sana mesaj atacağım tabi farklı bir telefondan bu hattı artik kullanmayacagim. Neyse yarin görüşürüz "yüz yüze". :D"

Gönderen : Koray

"Tamam bebeğim kendine dikkat et.
Senden haber bekliyor olacağım"

Ahhh koray sana o kadar minnetarimki içimdeki ümitsizliği , korkuyu yikmami sağlayan tek dostum.Bunları yarin yüz yüze geldiğimizde yüzüne soyleyecegimi varsayarakdan düşüncelerimden sıyırıp eşyalarımı hazırlamaya koyuldum.Parfüm,elbise,ayakabi derken yeteri kadarini bavuluma koydum. Şimdi ise çocukluğumdan bu yana bana alınan değerli esyalarimi satip, parami alıp buradan kaçıp gitme vakti. Herşeyi, herkesi bu yapmacık hayati geride bırakıp sadece hayallerimi alıp kaçıp gitme vakti.

İşlerimi halletmem tam bir günümü aldı. Kimlik,yeni telefon , değerli eşyalarını satmak,uçak bileti almak bunlar ne kadar kisa sürecek gibi görünse de tam bir günümü almışlardı. Ama mutluyum yakında özgür olacakdim. Kimligimi elime aldım. "Kutsal Gece" evet bu yeni adım ve soyadım dı. Özgürlüğümün belgeli kanıtıydı. Aksam ailemle her zamankinden farklı bir vakit gecirmisdim. Masada çatal ve kaşık seslerinden başka hicbir ses yokdu. Hepimiz sessizdik en basda ben olmak üzere. İşde bu fırtına öncesi sessizlikdi.

Herşeyim hazirdi kimliğim, bavulum , uçak biletim herseyim. Su an her kez uyumuş saat 1' i gösteriyordu. Telefonumla 10 dk önce aradığım taksi şuan evin arka kapısında beni bekliyordu. Son kez bakdim çocukluğumdan beri bir kez bile değişiklik yapmadigim odama . son kez bakdim annem ve babamın odalarının kapılarına ve son kez indim bu merdivenler. Bir gün tekrar gelecegimi biliyorum bu eve ama ne şekilde ve nasıl şekilde bilmiyorum. Sadece bir gün geri gelecegimi biliyorum.

Hava alanında uçağının kalkmasına 5 dk kaldığını duyduğum anons ile kendime geldim. Herşeyi herkesi geride bırakıp kendi yoluma bakmanın vakti gelmişti. Korkmak yok,korkutmak var artik ezilmek, asagilanmak yok, aşağılamak ezmek var. Bavulumu alarak oturduğum yerden kalkıp uçağına doğru yürümeye başladım. Omuzlarımi dik tutarak. Ucagin koltuğuna yerleşmiş su an sadece ozgurlugume kavuşmama 6 saat kalmisdi.. Ve tabiki korayada kavusmama da 6 saat kalmisdi. Koray beni hava limaninda bekleyecegini söylemişti.Koray ne kadar dil döksede ona yeni kimliğimi söylememiştim. Onu orada şaşkına çevirmek istiyordum beni bilmeden nasıl bir bir tepki vereceğini ölçmek istiyordum. Su an bile heyecanlanmistim.

Uçak havalanina inerken kendime geldim. Sanırım düşünürken uyuya kalmisdim . Uçak durduğunda bavulumu alarak aşağıya indim. Yüzüme çarpan rüzğar ile suratimda bir gülümseme olusdu. Derin bir nefes aldıktan sonra bekleme yerine doğru yürümeye basladim.Bazi insanlar kendi hallerindeyken bazilarinin beni dikkatle süzdügünü fark ettim ama umursamadim .

Etrafımda bir çok insan vardı . Ama korayı görsem uzakdan bile tanirdim. Bekleme alanına geldiğimde etrafı 5 dk boyunca göz gezdirdim fakat Koray yoktu.
Neredeydi bu çocuk.
Derken biri ile göz göze geldim , siyah takim elbisesinin içine giydigi beyaz ilk 2 düğmesi açık gömlek giymisti. Çatık kaşları , geniş ve kaslı vücuduyla sinirli yüz hatlarıyla birini bekliyor olmalıydı. Bu... Bu adam babamın adamlarından farkı yokdu. Ayni onlar gibi giyinmiş , onlar gibi bakiyordu.
Artik nasıl dalıp gitmissem çocuğa. Pis bakışlarıyla beni süzdügünü fark ettim. Anında gözlerimi ondan çekerek Koray'ada sonra ulaşırım diyerek yürümeye başladım. En iyisi çıkmadan bir lavaboya ugrasam iyi olacak diyerek karanlık ama hafif ışıklandırmalı koridora yöneldim.
Ortada gördüğüm gölge ile nutkum tutuldu.Bunu firsat bilmis olmalıki birden bana doğru adimlamaya basladi.
Bavulumu alıp hızla arkami dönüp koşacagim sırada beni yakalamasıyla duvarın karanlık köşesine yaslanmam bir oldu.

Lanet Olsun Baba...

💞
"Şimdiden okuyan arkadaşlarıma tesekkur ediyoruz. Lütfen okurken vote ve yorumlarinizi esirgemeyin iyi veya kotu olsun "
💞

By : Buveconnor...

Kaçak SarışınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin