Multi : Koray
Hıncal'ın Ağzından....
Her çırpınışında başarısız olduğunu bile bile hala koray ile elimizden kurtulmaya çalışıyordu bu sarışın.
Onu havalimanında gördüğümde bana bakarken yakalamıştım.
Yakışıklı adama kim bakmaz ki degilmi.
Onu kenara sıkıştırdığımda belinin inceligi , göğüslerinin dolgunlugunu hissettiğimde sadece vücut hatlarına odaklandım. Bu güzellikle biraz eglensek fena olmaz. Ama bizim sarışın baya dişli cikdi . Her erkeğin arzulayacak bir bedene sahipdi ve bende bu bedenden faydalanmak isteyenlerdendim. Fakat gel görelim bizim sarısınımız kaçak cikdi.
Babasından kaçtığını ağzından kaçıran sarisinla biraz eğlenmeye başladım. Takii Koray köpeği gelene kadar. Bu adam ben ne zaman hatun üzerinde bir işde olsam bir yerden çıkıp geliyordu. Korayın bir kaç lafı üzerine kızın gözünden akan bir damla yaş beni oldukça şaşırttı açıkçası...
Uzun bir süre hareketlerini izledim. Sonunda Koraya' da dişini geçiren sarisinin tepkisi ve cevapları çok farklıydı. Kim bilir Koray bu kızı nerde becerip bıraktı. Sarının son lafinda bulunduğu imâ ile sinirlerlerim tepe taklak oldu. Bu sürtügü susturmazsak hic iyi şeyler olmayacaktı. Korayla göz göze gelince aklıma gelen fikir ile sırıttım. Koray da anlamış olacak ki kızı tuttugumuz gibi lavaboya sürüklemeye başladık. Sağa sola çırpınıp vurmaya başladığında elinin erkekligime gelmesiyle acı ile inlemem bir oldu."Senin elini sikim. Ne yaptığını sanıyorsun lan sen Sürtük. Bak sabrımı zorlama benim. Seni şurada sikip atmami istemiyorsan o çeneni kapat! "Diye gürledim. Tepkimin bu kadar fazla olduğunu beklememis olacak ki yerinden sıçradı. Bi an gülmemek için kendimi zor tuttum.
"Sen kime bagriyosun lan! Sen kimi si- imdatt!! Tecavüz ediyorlar. İmdatt! Yardim edin!!! Kimse yo-"
"Hay senin sesini, o dilini si- yürü lan! Koray gelmese altimda inlecekdin Sürtük. Tecavüz senin neyine lan!
Seni simdi şurada bagirtarak becermiyosam sırf yeri değil diye simdi kes sesini yürü!" diyip ağzını tutarak koray ile lavaboya girdirdik. Elinin ağırlığından ve boyunun 9-10 cm kısa olmasına rağmen her cirpinisinda koray ile zor tutuyorduk. Sonunda kolazeten olduğu tarafa yürüyerek klozete oturttum. Ağzından çıkan boğuk sesiyle yalvardigina eminim. Koraya 'sen şunu burada sabit tut. Kimmiş tecavüzcü görsün bakalım '.
Korayne yapacagımı anlamış olacak ki hem sarışının sıkıca tutup kahkaha atmaya başladı. Bende sinsice sırıtıp yan tarafsa olan prizin yanindaki peceteligin kablosunu hızla çekip kopardım. Sarişınin yanına hızla adimlayip iki kolunu da arkada sabitleyerek bağladım. Önüne eğilerek saçlarını arkaya atıp giydiği gömleğin ucunu hızla uzun bir parca seklinde kopardim. Bana gözlerini dehşet içerisinde açarak bakmasını umursamadan Korayin elini çekip bağladım. Tekrar geri çekilip şöyle bir eserime bakdim. Koray da benim gibi bakarak kahkaha atmaya başladı. Bende tam atacakdımki gömleğin parçalanmış kısmına gözüm çarptı. Altına giydiği dantelli sütyeni gögüslerinin dolgunlu bur kat daha arttırdığı çok belliydi. Aklıma gelen düşünceleri silerek kıza yaklaşıp bezin içinde kalan saçlarını çıkardım. Gözlerinde en az göğüsleri kadar kusursuzdu. Mavinin yeşile yakin tonlarını bu kadar yakından incelediğim yeter diyerek ayağa kalkıp çantasını kurcaladım. Makyaj çantasını bulunca hemen çıkarıp ruj aramaya başladım. Lan bu ne aq bununla badanami yapıyorsunuz yüzünüze anlamıyorum ki. Elime gelen koyu kırmızı ruju açarak sarısına yaklaşıp Korayin kafasini tutmasını isaret ettim. O kafasını tutarken ruju anlina getirip "KAÇAK" yazıp ruju kenara firlattim. Geriye çekilip tekrar saheserime bakıp kahkaha atmaya başladım.
Aklıma gelen fikir ile telefonumu çıkarıp "Kusura bakma güzelim bu kadar ugrasdik bu ani ölümsüzlestirmeden gitmek olmaz değil mi.? " diyip resmini çekdim.
Küçük kaçagimizin kulağına doğru egilip " Bence dua etmelisinki böyle bir ceza verdim sana. Simdi biraz o dilini tutmayı öğrenmenin vakti. Seni burada amcalar bulana kadar cici cici oturup uslu bir kız olmaya bak tamam mı? güzelim " diyip yanağından makas aldim. Ne kadar yüzünü yana cevirsede. Ve korayla kapıyı çekip koridorda yürümeye başladık. Koraya buraya bakan güvenlik kameralarının halletmesini söyleyip arabaya doğru yol alıp aracıma bindigeçenadan gecen 5 dk ile Korayin aracına binip bara doğru sürmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçak Sarışın
Chick-LitSadece kaçıp uzaklaşmak istedim herkezden herşeyden.. Ama nerden bilebilirdimki kactigim yerde de başıma bela alacağımı..