3.BÖLÜM🍁

1.2K 91 4
                                    

KIZIL FIRTINA

3.BÖLÜM

-Survivor- Eye of the Tiger-

Şimdiye dek hiç hata yapmamıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şimdiye dek hiç hata yapmamıştım. Sadece tek bir hatam olmuştu. Ve ben bu hatayı nasıl yaptığımı düşünmekten beynim patlayacaktı. Siyah sporcu taytımı giymiş üzerime beyaz tişörtümün üzerine gri bir hırka geçirip saçlarımı topuz yapmış bir şekilde kulağımdaki müzikle uyumlu olarak koşuyordum. O kadar sinirliydim ki sinirim geçmiyor, öfkem durulmuyordu. Kulaklarımda çınlayan Eyes of the Tiger şarkısı ile daha çok öfkelenmiş daha hızlı koşmaya başlamıştım.

Nereye gittiğimi önemsemeden koşarken omzum bir grup halinde dolaşan adamlardan birine çarptı. Ne hayır ne hikmet ise sokakta kuş uçmaz kervan geçmez bir yerdeydi. Başıma bela çıkacağını adamların bakışlarından anlamıştım. Kulağımdan kulaklığın bir tanesini çıkarıp adamlara 'ne var?' dercesine baktım.

"Önünü mü göremiyorsun?" diye diklendiğinde kaşlarımı çatıp kulaklığın bir tanesi boynuma attım. "Önümü göremiyorum ne yapacaksın?" diye sorduğumda böyle bir çıkış beklemiyor olmalıydı ki kaşlarını kaldırdı şaşkınlıkla.

"Önüne baktırırız o zaman güzelim." Dediğinde adamlarda olay olsa da atlasak modunda oldukları için ellerini bellerine koyup hazır bir şekilde beklemeye başladılar.

"Allah Allah. Yalnız ben sizin önünüze baktırırsam ne olacak?" diye sorduğumda hep bir ağızdan kahkaha atmaya başladılar.

Bana yakın olan adamın yüzüne yumruğu geçirdiğim gibi yüzünü tutmaya başladı. "Ne o çok mu komik geldi?" diye öfkelendiğimde içimde olan siniri atabilecek olmamdan dolayı mutluydum. Adamlardan biri arkama geçip kollarımdan tuttuğunda ben size pabuç bırakır mıyım dercesine karşımdaki adama tekme atıp kendimi sola savurdum. Benim sola savrulmamla beraber arkadaki adamın dikkati dağılmıştı. Bundan faydalanıp adamın kolunu kırdığım gibi yerinde acı ile kıvranmaya başladı ve feryat figan bağırdı.

Başka bir adam tekrar kollarımdan yakalayıp yere yatırdığında ters dönerek kurtulmaya çalışmıştım ki Duman Holdingin müdürü Ares Duman şirketini bırakıp gelmiş olmalıydı ki olayın ortasına atlayıverdi. Üzerimdeki adamı alıp yumruklamaya başladığında diğerleri de kaçmıştı. Kolunu kırdığım adamın yanına gidip saçlarından yakaladım ve yüzüme bakmasını sağladım. "Bana bak bir daha kadınlara bulaşırsan laf atarsan bu kadar kolay kurtulamazsın boynun gider benden söylemesi." Diyerek adamın kafasını bıraktığımda Ares Duman'a baktım. Adam yumruklarından nasibini almış bir şekilde yüzü kan revan içindeyken gözlerini yumdu. Elini sallayarak adamın üzerinden kalktığında okyanus mavileri beni çıkılmaz bir girdaba sürükledi.

 Elini sallayarak adamın üzerinden kalktığında okyanus mavileri beni çıkılmaz bir girdaba sürükledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KIZIL FIRTINAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin