Zamansız Zamanlama

20 0 0
                                    

Sabah başımın ağrısından resmen uyanamadım. Sonra abimin gelip kızım uyansana artık hadi kahvaltı hazırla bakalım bize yada hazırlan kahvaltıya gidelim Galipte bizde demesi daha doğrusu mırıldanmasıyla zar zor gözlerimi açtım. Hemencik dün olanlar kafamdan film şeridi gibi geçiverdi. Sonrada hızla
- Abi dışarda mı yapsak şöyle güzel açık bi mekanda hem açılırız ya.
-Tamm ufaklık aslında bakarsan iyi olur. Evde zaöanda kaybetmeyiz hadi hazırlan sen çıkalım. Zaten seninle konuşacaklarım var işten aramazlarsa bürodan sana sorcaklarım var. Hadi bakalım hızlı hazırlan seni bekleyemeyiz Galip'ede ayıp olur.
- Ne konuşcaz ki ben merak ederim yaaa. Söle nolurrrr.
- İncii hadi 10 dk hazırlanmazsan evde kalırsın tek yaparsın kahvaltını hadi çıktım bn 10 dk başladı.
Hemen üzerimi giyinmeye başladım yüksek bel bilekte siyah pantolon ve üzerine kapri kol omuzları açıkta bırakan bir bluz çiçekli ve saçlar olduğu gibi bi tokayla tepeden bi kaç tutam topladım. Bi rimel ve parlatıcı ve bordo çantam aldım. Ayağımada yüksek süet dolgulu spor babet tarzı karışık ayakkabılarımı giydim. Çantamada eşyaları acelece attım ama telefonum kayıp aradım bulamadım neyse snra bakarım umrumdada değil zaten. Beni tek arayan kişi Denizimdi Yeşilimdi ama o artık yok. Kızlar Doğudanda ulaşır yada evi ararlar. Hayat Deniz olmadan yeşilim olmadan olmuyo işte onsuz zor geçiyo zaman. Ağlamak istemiyorum ama yine yine. Off yaa çok kötüü oldum yine. Doğu,
- Ufaklıkk hadii amaa artık açlıktann ölüyorumm amaa.
Neyse damlaları sildim makyajımı güzelttim gülümsememi takındım ve doğru aşağıya iyi olucaktım. Bugün iyi olucam hem staj yerleri belli olucak şans kime vurucak 2 staj yeri için bakalım merak konusu. Hemen aşağı indim. Bizimkiler hazırolda beni bekliyolar resmen.
- Günaydın! Gençler bune yakışıklılık yanınızda bu kadar sönük kalıcamı bilsem elbise giyerdim. Doğu,
- Kızım sen kendine bi bak dünden sonra ayılıp kalkamazsın sanmıştık biz yine çikinliğini sermişsin ortaya.
- Yaa abi ama olmaz ki nerem çikin benim sen kendine bak. Diyip yanağına tatlı bi öpücük kondurdum ve evden çıktık. Arabada bizimkiler sohbet ederlerkn bnde onlara sataşıp şu staj işini düşünüyodum. Araba durunca baktım burası bnm en sevdim yer Denizle hep kahvaltı ettiğimiz yer ya inanmıyorum. Ama ya neyse toparladım zar zor. Oturduk temiz havayı bol bol içime çektim. Sonra abim
-Dünkü saçmalıklar neydi inci ne demek istedin senin sevgilin felan mı var ayrıldınız seni üzdü felan mı bu çocuk tanıdık mı dökül bakalım küçük farem.
- Ya abi ben bşy hatırlamıyorum ki saçmalamışımdır. Ayrıca ne alaka kii yaa.
- Seni bilir tanırım incim var bi sorun ve anlatmıyosun ve bunu Galipte biliyo ağzını kapattı hemen ilaç verdi ve sen uyudun anlatın yoksa sizin aranızda mı bşy var abi olarak değil arkadaş olarak soruyorum.
- Abi sinirlniyorum ama saçmalama Galip ve ben saçmalık o benim abim ya.
- Evet Doğu saçmalama.
- O zaman anlatınn yoksaa fenaa olacak. Ve telefon çalar. Abimin müvekkili eşi tarafınfan darp edilmiş ve abim hemen çıktı.
-Çocuklar böyle böyle ben çıkıyorum gitmem lazım Serra Hanımın yanında olmalıyım. Siz yapın kahvaltınızı sonrada Galip seni istedin yere bıraksın. Dönünce bu konuyuda konuşucaz unuttum sanmayın sakın görüşürüz .
-Abi çok dikkat et seni seviyorumm♥
Abim gider gitmez Galip telefonumu verdi. Ben şok tabi neden ne alaka neden ondaki?
-Ufaklık saçmaladın durdun bşyler geveledin ayrıca o instagrama koydun resimlerimiz baya iş açacak başımıza çünkü dün Deniz aradı 10 kez fln ardından msjlar ve ardından tekrar arayınca açmak zorunda kaldım artık ve Deniz fenaydı son anda silah sesi geldi ve hat kesildi. Ama sakin ol bişey olsa duyardın. Hatta duyardık yani.
- Nasıl yani dün Deniz beni aradı peki neden bana vermedin telefonu ki. Ya bişey olduysa ona napcam o zaman. Ver arayayım bakalım uff yaa içmemeliudim işte. Dağılıyorum ben içince Deniz brnden baika kimsenin yanında içmrk yok İncimm derken bunu kastediyomuş. Ona çok kızgınım ve çokta merak ediyorum ya bişey olduysa!!
-Ara hadi durma sonradan pişman olursun aramadığına.
Aradım çaldı ama bakan olmadı. Sonra tekrar aradım ve telefonu açan bi kız sesi geldi.
-Sen kimsin hemen Denizi ver telefona.
- İlk olarak ben Melis astsubayım Denizinde arkadaşıyım asıl sen kimsin İnci. Ayrıca Deniz ameliyatta küçük hanım ve bana emir veremezsin ufaklık bi saldırı oldu. Bulundumuz yerde yaralandı ve hastanedeyiz. Şimdi kapatmam lazım.
Neee ben inanmıyorum nasıl olur kim nedenn Denizzz ben onsuz yapamam.
-dur sakin ol lüyfen noldu anlat bana İnci denize nolmuş.
- Deniz vurılmuş ameliyatta saldırı olmuş brn olmassam kalkamaz ayağa duydun mu Galip kalkamaz o fotoğraflardan snra tutunmaz hayata ben gidiyorum. Onun yanında olmalıyım.
-Dur bndr geliyrm abinide ben halledicem oda annenleri halletsin gidelim eve uğrayıp bşyler alalım vr yola çıkalım.
-Hayır Galip sen gelme. Giderim ben tek başına.
-Saçmalama ufaklığım ya hadi vakit kaybetmeyelim.
Hangi ara eve uğradık eşyalrımı aldım uçağa fln binfik herşey nasıl oldu bilmiyrm gözlerimi bi açtım Galipin omzunda gelmişiz. Hemen hastaneye girdik. Danışmaya koşturup Denizin yerini öğrendik ve hemen oraya hala o uzun süren ameliyattan çıkamamış. Snra hemşire kalbi durdu dedi ve ben içeri girmrk için yaşvarmaya başladım. Ve girdim elini tuttum doktor stabil 200 şarjet çekilin 220 derken bn bi yandan yalvarırken "nolur yeşilim nolur bitanrm brni srnsiz bırkama mahkum etme sensiz bi hayata birlikte olmasakta nefes aldığını bileyim aynı gökyüzü altında yaşayalım yıldızımızı görelim yine nolurr Denizz nolurr Allahım alma onu benden yalvarırım alma "derken derken tekrar döndü hayata brnim güzel gözlüm yeşilim beni bırakmadı. Sonra ben çıktım ameliyat bitti. Yoğun bakımda kalmaya devam etti. Uyanana kadar bu gece uzun dedi doktor bey Galip anlamadım şekilde bişeyler konuşuyodu oda doktor olunca. Sonra küt diye gözlerim kapandı ve yere düşerken birinin beni belimdrn yakaladığını hissettim. Sonra gözşerimi açtım serumlar yine. Galip başımda uyandın sonunda dedi. İlaçlar unutulmuş galiba snn kan takbiyesi yaptık bütün gece serumunda bitmek üzere hemşire odaya geldi Melis denen kızda
- İnci hanım Deniz bey sizi sayıklıyo eğer görmek isterseniz şuan yanına girebilirsiniz.
-Tabiki hemen gidelim Galip şunu çıkarır mısın artık. Bekleyemem daha fazla..
-Tamm dur ani hareket etme çıkarıyrm.
Hemen çıkar çıkmaz kalktım bi an başım döndü ama aldırmadım. Ne alakaysa Melis koluma girdi gidelim mi ufaklık dedi. Bmde itiraz edicek hal yok üzerime streil kıyafetlr giydim ve Denizin yanına gittik. Ben içeri girdim. Tam Yeşilm dedim ve Deniz uyanmaya gözlerini açmaya başladı sevinçten ne yapacağımı bilemedim kii!!
-İnci Tanem sen nasıl burdasın. Demesiyle bi sarıldım Denize tabi yaralı olduğunu unuttum canını yaktım sanırım bi "ah" sesini duymamla geri çekildim. Ama Deniz bırakmadı. Kpkumu içime çekerek saçlarımı koklamakla "seni öle çok özlemişim ki brni bu sarhoş eden kokun eşsiz."
-Denizim öle çok korktum ki sana bşy olucak diye canını yaktığım için özür dilerim çokk. Duyınca dünya üzerime yıkıldı. Nefes alamadım boğuldum resmen. Beni nasıl bırakırsın.
-İnci sana öle çok sinirliyim ki o fotoğraflar. Sen başkası o yanındaki adam oldukça sağlam duruşlu siz çok mutluydunuz aklım gitti. Ama hakkım yok ben senin sevgilin değilim biz ayrıldık seni aramam gerekirdi. Şimdi çık İnci odadan beni yalnız bırak.
-Deniz saçmalama ne demek çık yaa sen ameliyat oldun farkında mısın? Seni nasıl bu halde bırakırım ayrıca o zaman sarhoştum ve oda abimin en yakın arkadaşı evet hakkın yoktu. Ama iyi ki aradın yoksa yanında olamazdm. Seni öle çok özledim özlemişim ki  o muhteşem kokunu içime çekemzdim ayrıca sen ayağa kalkana kadar hiç bi yere gitmiyorum ve burası senin evin değil hastane odası beni kovamazsın. Seni var ya düşünende kabahat aptalsın Deniz aptall.
Sonra Doktor ve galip içeri girdi. Bilgi vermek için geldiler. Ama deniz galipi görünce köpürdü tabiki ve başladı.
- Sen bu adamla buraya nasıl gelirsin demeye.
-Birincisi bunu sana sormucam ikincisi benim buraya gelmemi o sağladı. Ayrıca o benim doktorum unutma ki bende bnde Demir Anemisi var ve burdada bütün gece kan takviyesi ve serum aldım. Üzüldüm mü ilaçlar içilmedi mi bayılıyorum kansız olduğumu biliyosun tek başıma gelemezdim heralde dimi Denizcim.
-Özür dilerim İncim o tamamen aklımdan çıktı. Ama görüşücez senle ufaklığım. Bu arada kusura bakmayın Galip bey ben bilmiyordum adınız geçti ama hiç karşılaşmamıştık ben Deniz Mertoğlu.
-Sorun değil Denizcim sen iyi ol bizim ufaklığımızda iyi olsunda gerisi sorun değil Bende Galip Hulki Akay.
-Neyse sorunumuza girelim artık Drniz Bey yürümenizde biraz hasar var vücudunuzda ayaklarınız geçiçi olarak tutmayabilir fizik tedavi olucak ve bu süreçte sizinle özle olarak ilgilenilmesi gerekicek ve sürekli egzersizle eski halinize çabucak dönebilirsiniz.
- Nasıl yani ya bacaklarım tutmuyo mu şimdi benim nasıl olur bu ya artık yürüyemeyecek miyim.
-Hayır Deniz bey sadece bi süre bu süreç sizede bağlı ayrıca 1 hafta belki 2 hafta yani çok en fazla 1 ay sürer bu durum sadece egzersizler düÜnli sürekli yapılırsa süre en aza indirilebilir. Hem hiç belli olmaz belkide yarın kalkıcaksınız ayağa bilinmez bu tamamen bünyenize ve size bağlı.
Telefonum çalmaya başladı ve arayan numara Doğaç Hocanın numarası acaba noldu ki hrmen açtım.
-Meraba hocam nasılsınız bi sorun yoktur umarım.
-Tatlım stah yerleriniz belli oldu ve şanslı kişilerde tabi aslında kişi drsrk daha iyi olur.
-Ayy hocam brn onu tamamrn unutmuşum. Kesin ben değilimdir hadi hocam söleyin çatlicam aurıca xamanıda önemli brnim için şuan Kıbrıstayım çünkü...
-Tatlım tebrik ederim srnin adına çok sevindim. İki staj yeri olan sensin. İlk yerin Koran Holdingde Kerem Koran'ın kişisel asistanlığını yapacaksın. İkinciside Yağmur Damlaları isimli radyoda yayın yapıcaksın Ege'yle birlikte ikiniz gece yayını.
-Hocam ben ne diyeceğimi bilemiyorum bu harikaa şu zamanda ve bu halde bu dönemde yaa inanmıyorum çok mutluyum duyduğum en iyi haber.
-sevindim senin adına tatlım daima gülümse gülümsemekten ışıltından vazgeçme güzel kızım vazgeçmee başarılar öpüldün.
-Trşekkür ederim hocam sizi seviyorum vazgrçmicem görüşürz :)
"Heyyy staj yerlerimiz belli olmuş. İstedim iki yer benim oldu. Ya Kerem Korhanın kişisrk asistanlığı en iyi holding Koranların ve radyoo. Çookk mutluyumm bu bana çok iui başarı büyük bi referans demek ya."
-İnci Tanem tebrikler çok sevindimm.
-Tebrikler inci hanım başarılarınızın devamı gelir inşallah.
-Ufaklık başarılarr harikasın.
-İnciyle beni yalnız bırakır mısınız özel konuşucaklarım var.
Bizz şimdi ne konuşucaktık barışalım mı dicekti bırakma beni mi dicekti yoksa defol mu yoksa o kızla bi ilişkisi mi vardı brnim bilmediğim ne acaba.....

İNCİ TANESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin