Gidenlere İnat Eğlenmek Gülümsemek :) :)

47 3 0
                                    

Seni sevecek ve özleyecek bir nedenim kalmadı. Artık vazgeçmek gerek neden mi sevseydi dönerdi yapamazdı bensiz. Sesimi bile duymak istemedi aramama hatta daha sonraki aramaalarımada cevap vermedi. Kahretsin dayanamayıp aradım aradım ama iştee. Ne bir cevap nede bir geri dönüş. Bu arada annemler döndüler onlar gelince daha bi iyi oldum. Babamın kucağı sarılışı bana çok iyi geldi. Direkt gelir gelmez,
-Benim taklım beni özlemiş mi ben meleğimi çokk özledim diyip sarıldı hemen kokumu içinr çekti.
Canım babam ya ilk aşkım benimm.
- İncim kuzum naptın bizsiz özledin mi bizi bakim biz seni hemencik özledik.
- Allahım kıyamam size canlarım benim özlemez miyim hiç napim işte çimenlerdeydim. Evdede biraz odamı toparladım öle yani.
Neyse ailemle böle şeyler geçti zaman ilerledi. Tam tamına 3 haftadır tek bi haber yok. Bende salsa öğrenmeye başladım ve italyanca ile korece öğrenmeye başladım hem kursa gidiyorum hemde Ahmet Kaan isimli bi arkadaşımın yardımını alıyorum bu konuda bu şekilde daha çabuk ilerliyorum. Yarın staj yerlerimiz açıklanacak. Çok heycanlıyım. Kızları aradım hemen bize gelin diye bugün biz günü olsun annemlerin yıl dönümü dışarda olacaklar. Dogu yani abimde geç gelir. Hemen Şilayı  aradım
-Şekerparemm naparsın bensiz özledin mi beni bakimm?
-Özlemez miyim hiç sistamm benim.
- bize gelsenize uzun zamandır biz günü yapmıyoruz. Birazdan çimenide aricam.
-ooo süper olur kuşum ya özledik vallaha eğlenmeyi de haa tamam ara araa oda sıkıntıdan pinekliyodu evdevramazanlada tartışmışlar zaten onada iyi gelir bu arada bizde lionuyuz sistaa ama ben takmam bilirsin sisterimm :) ;) ;)
- Hmm hemen toplanıyoruz sen ara o zaman deli kızımızıda bende bişeyler hazırlayım atıştırmalık yavrum...
- Tamam bebeğim çok uğraşma ya yorulma yeriz bişeyler gelirken istedin bşyler var mı sana ne alim bakimm?
- Hmm soğuk vişne suyu alsana kuzum ya canım çekti içeriz serinleriz hem tamm öptümm kocamann.
-Öpüldün bitannemm ♥
Hemen doğru mutfağa 1 saate gelirler kızlar hazırlıklara başlayım. Önce börek yapmaya karar verdim zaten içte hazır vardı dünden annem yapmıştı. Kol böreğini yaptım fırına koydum. Yanına tatlı ağlayan benim deyimimle ağlayan çikolata soslu kurabiyemi yaptım fırına koydum onuda hmn sosunuda hazırladım. Baktım daha gelmediler bide rus salatası ile havuç mezesi  yaptım. Hepsi bitti bnde bittim kapı çaldı baktım gelmiş benim çimen gözlü ile bidenecik. Hemencikk kocaman sarıldık birbirimizee . Özlemişiz yaa ... Onlarda bişeyler almış onlarıda içerşdeki sehpaya kotmak için tabaklara koyduk. En sevdim kestaneli pastadan almışlar bna bide. Oturduk bide şarkı açtık plazmadan. Brn başladım lafa
- kızlar itirafa kim başlamak ister önce. 
- Önce anlat bakalım düzgünce noktasına virgülüne size ne oldu.
- Bitti işte benim içinmiş öle dedi. Bende çok sinirlendim kovdum ama gurur denen bşy kalmamış bende hastanede bi kez bile aramayan yanıma gelmeyen adamı gittim bide aradım defalarca cevap vermedi. Geri bile dönmedi. Bende vazgeçtim. Yoluma bakıyorum artık önümr hayyalerimi Rabbim bi daha olmicak bişeyle duayla sınamasın brni diyorum. Ve beddua değil duam benden baska kimse onu sevmesin sevmicek yani. Kendi kaybettim onun yüzündrn hastaneye düştüm acısı hala dün gibi içimde ama beni istemeyen bi adam için parçalanamm kızlar zaten paramparçayım dağılamam daha fazla.
- inci sana bişey dicem ama bana kızma ne olur. O gece Deniz seni aradı ve bende demedi koymadım. Sonra hastaneye geldi. Seni o halde görünce kahroldu. Durumunun bu derece kötü olduğunu duyunca senden uzsk duracağına söz verdi. Çünkü seninle şuan birlikte olamazmış. Zamanı varmış senin içinmiş bileyler zırvaladı bende bi daha bu kıza yaklaşır canını yakarsan Doğuyla konuşurum seni bu dünyadan silerim Deniz bilmiş ol dedim ve defolup gitti. Son sözüde "beni silsen ne olacak yanımda inci tanem olmadıktan sonra ona sahip çıkamadıktan sonra söle çimen ne olacak dedi. Ben herdçgün ölüyorum onsuz ama bitmek zorunda onun iyikiği için bizim için günü gekince anlarsınız beni dedi" ve bunları senden gizlememi istedi. Ama dista sözü işte gizlilik olmaz.
-İnanmıyorum geldi yani beni merak etti srn şu zamana kadar nasıl sölemedin sölemezsin çimen nasıl. Neyse daha fazla kurcalanmasın konuşmak istemiyorum sözün bittiği yerdeyiz. Telefonm titredi ve Doğu "akşam dışarı çıkalım eğlenelim kızlarada söle gelsinler ufaklığum bayadır hep birlikte bişey yapmıyoruzz Selimle Ramazanda gelsin Galipte gelicek yemek yeriz ve bişeyler içeriz müzik dinlemeye felan gideriz ha fıstığım ne dersin ? "
-Kızlar doğu böle böle diyo ne yapalımm ki aslında bugün kafamız dağılsın istiyorum da biz bize eğleniriz selimle ramazanıda arayın 8 hibi çıkalum dedi Doğu napalım sistalar ?
- Süper bana uyar eğlenelim kafa dağıtırız.
- Harika ama bizim kalaslar gelir mi bilmem ben aramam ayrıca yanii.
-Neyse ben hallederim onlarıda ama 2 saatimiz var sistalarım ya. Ben arayım sizinkikeride halledim barşde sizde gidin benim kıyafet dolabından kıyafet bakın yavrular.
-Hadi Şila gidelim de bakalım bizr göre neler var bu çikinin dolabında..
- Tamm çimen hadi gidelimm
Kızlar gider vr ben bizim enilteleri arayıp kızlarla akşam dışarı çıkıcamızı eğer gelmezlerse kızlara sulananlara hiç karışcanı söleyince ikiside kıskançlıktan köpürdü. Ayrıca gelitken birer buket gül almayı unutmayın vallahi kızlar affetmesse karışmam diyerek o işlerde halloldu. Hemen kızların yanına çıktım ve ne giyeceğimize karar verdik. Çimen haki rengi elbisemi giydi. Şila ise lacivert bi elbise giydi. İkiside harika oldular sıra bana geldi. Bende pek sevmeme rağmen yırtık bi kot giydim çünkü bu kot Doğunun hediyesiydi ve ilk defa giyiyordum üstünede salaş ucunda püskülleri olan göbeğimi hafif açıkta bırakan mor bir askılı giydim. Altınada süet mor stilettolarımı da giyince pantolonun paçalarınıda bi tur katlayınca tam oldu. Hafif makyaj ve saçlarımıda hafif dalgalandırdım omzumada bırakınca çok iyi göründüğümü hissettim. Uzun zamandır resmen  pijamalarla dolaşıyordum. Makyaj sıfırdı zaten şuan çok iyiydim keyfimde yerinde kafamda yerinde biraz eğlenmenin tam zamanı. Kızzllraa nasıl olmuşum.
Şila, -Harikasın bebeğim eski srn döndün aramızaa sista sista sistaa işte brnim bitanem.
Çimen, - İşte bu yaa dana gülmekk çok yakışıyorr. Aşkım harikasın sen ya.
-sizdr süpersiniz bebekler ama kapı çalıyo gidin de bakıverin bakem.
Şila koştu hemen "ben bakarımmm" diyee. Ah şu drli kız hiç büyümicek. Bu arada şila 23 çimende 23 yaşında bense küçüpüyüm onlarınn kii.
- kim gelmiş kuzum?
- kızlar bu rüya değilse Selimle Ramazan ellerinde birer buket gül var ağlamak istiyrm. Hata bu anı ölünsüzkeştirmk istiyorum.
- Hmm ne güzel hadi barışın sizi çiftçe kumrular bakayım.
Tabi çimende şaşırdı ama belli etmedi sarıldılar barıştılar. Aklıma Deniz geldi keşke keşke yanımda olsaydın Drniz sana böle sarılsaydım o eşsiz kokunu içime çekseydim hatta ve hatta hapsetseydim o kokuyu içime. Sensiz zamanlarımda hep yok olmak istiyorum. Nedrn bunu bize yapıyosun be adam nedenn yanımda değilsinn neden lanet bahanelerin beni ve bu korkak kalbi yordu. Brn düşüncelerde boğulurken gözümfrn ufak damlalar sallanmaya başladı. Hemen lavaboya koştum kızlarda arkamdan noldu diye . Geçişyirdim tabi midem kalktı brazda rus salatası dokundu galiba grliyorum hemn siz çocukların yanına inin dedim. Çantamdan makyaj malzrmelrini çıkardım yüzümü toparladım. Eşsiz gülümsememi yapıştırdım yüzüme ve aşağı indim. Kapı çaldı gelen Doğu çocuklar görüştü en sonda bana sarıldı ve
- Brnim ufaklığım beni özlrmiş mi drdi. Bidr srn bugün ne kadar güzelsin sana bakan olursa fenaa olurr yaptı.
-Aa hiç sana yakışıyo mu abicim olmaz ki ölee yanii dedim teşekjir ederim iltifatların için dedim. Doğu
-Ee gençler ne yiyoruz brn çok acıktım. Şila,
-Pizza mı yesek ki ya.
- Benim canım balık çekti levrek mi yesek ya güveçte hatta ama siz bikirsiniz yinede. Çimen,
- Brncede balıkk süper fikir. Şila, Diz varya balıkgillerden falansınız herlade ya tamm balık yiyelim.
- Şila kuzum sendr italyangillerdensin öperim srni vak görürsin yaptım. Donra balık yrmeğe abimin özel yerine gittik. Ardından özel bi mekan açılmış yeni canlu müzik yapan oraya geçtikk. Biximjiker hemen pisti boyladı. Galiptr oraya geldi. Slow müzik çalınca bir duygu seli yaşadım ama sonra geçti çünkü bugün eglenme günüydü. Gülümsemek vardı eğlenmek vardı. Sonra bi hipap çaldı mekan çoştu pop çaldı çıldırdık hemen nasıl oynuyoruz ama varya Doğu da uzaktan izliyo bizi tanımada hrmrn Galipi gönderdi tek olmayım diye. Galipi kesen kıxlar bana kıskanç gözlerle bakmasın mı. Adam Allah var yakışıklı. Masmavi deniz gibi gözleri var. Ama kumral sarışın değil. 1.90 boyuyla yapılı vücuyduyla yani bende yanında ufacık tefecik kalıyorum yani. Eğlencenin dibine vurdum. Hayatımda ikinci kez aşkol almıştım. Oda ilki drnizin yanındaydı ilk onunla tatmıştım ve yasaklamıştı çünkü ikinci bardağa geçtim mi bağlantı gidiyodu. Doğu nasıl kızdı nasıl içersin kuzum srn ya diye ama takan kimm kafam güzell.
Sonra fotığraflar çekindik bol bol ve instagram sayfalarına yolladım o kafayla. Salak saçma şekilde. Ama hala otnamaya doyamadım. Sonra Galipin sürüklemesiyle masaya ardındanda Doğunun sinirli bakışları ve brlimdrn tutarak yönlendirmesiykr arabaya gittik. Doğy hala söleniyodu.
- Ne varda içersin bu kadar srn kızım ya sanki derdin başından aşkın sıkınyın var adabınla eğlen yahu ya.
- Var derdim olmaz mı yaa. Fenayım içim yanıyo içimmmmm.
Ağzımda bi elle sustum daha doğrusu susturuldum. Galip ağxımı kapatım su verdi hemen "iç bakim şunu şu ilacıda iç ve sus yoksa bityin Doğunun ekindrn alamam seni ufaklık" dedi. Bende ilacıda içmemle uyku bastırdı. Sadece Galipin kulağıma iyi geceler meleğim diye fısıldadını duydum ve sızmışımm..
         Duyuru: Arkadaşlar bölüm biraz gecikti malum Dgs sınavımda vardı ondan dolayı kusura bakmayın. İnşallah hikayemi beğenmişsinizdir. Herkes kendinden bir parça bulabilmiştir. Kocaman sevgilerimi ve öpücüklerimi sunuyorum sizee ♥

İNCİ TANESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin