3 hafta içinde
Fizik tedavi gün geçtikçe cevap vermeye başladı. Günler böle biz fizik tedaviye gidip gelirken geçiyo. Denizle sanki eski halimize dönmeye başladık çok iyi anlaşıyoruz. Sanki herşey normale doğru dönmeye başladı. Eskisi gibi anlaşmaya konuşmaya dalga geçmeye başladık 3 haftadır burdayım. Doğuyu yani abimi idare etmek çok zor oldu. Annemlerde şehir dışına çıktılar. Ama bu haftasonu dönecekler. Teyzemler gelmiş Ankara'ya onlarda annemlerle buraya geliyorlar. Teyzemlerle birlikte tabiki bnm kuzular ikizlerimde geliyo. Bu arada teyzem ev hanımı çok tatlı bir kadındır kendisi normalde üniversite bitirdiği halde kıskanç ama bi o kadarda yakışıklı eniştemr izin vermeyince üstüne birde Masal ile Uzay'a hamike kalınca daha bi titremeye başladı. Teyzeşomun ismi Melek Enişteciğimin ise Umut çok tatlı çiftlerdir bayılırım onlara. Eniştem ve teyzoşum aynı üniversitede tanışıp sevgili olan bir çift eniştem Eskişehirli ve orada oturuyolar. Osmangazi üniversitesinden mezunlar. Ama eniştem mesleğini yapmayıp bir çicekçi dükkanı açtı. İkiside İşletme mezunuydu ve eştemin ailesi maddi durumu iyi olduğu için çiçekçilik yapmak istedi. Acauipler biraz ama öle işte. Bu arada Masal ve Uzay 4 yaşındalr. Aşırı tatlılar masal aynı babası maviş bir kız uzay ise annesi gibi ela çimen gibi gözlere sahip bir erkek çocuğuydu. Neyse öyle işte bnde hep onlar gibi bi aşk evliliği yapıp ikizlerim olmasını istemiştim.
Eğer ayrilmasaydik bizde öle mutlu bir çift olacaktık. Denizle anlaşıyorduk ama bu bahsettiğim Melis de buradaydı. Sinirlerim çok bozuluyordu. Staj için rapor aldım ve biraz zaman kazanmıştım ama zamanın sonuna gelmistim 3 hafta olacaktı nerdeyse arttık dönmem gerekiyordu. Denizdende ayrılmak istemiyordum ama oda duzelmeye başlamıştı. Ama tam hala kalkamıyordu. Galip gitti bi süre dün dönmüştü. Yıllık izini kullanmaya karar verdi. Aslında gerek yoktu bnce ama dinltememistim. Doğu duyarsa ona hesap veremem. Ya ona Burda oldugunu söyle ya da benden seni yalnız bırakmamı isteme demişti. Bnde mecburi olarak soyleyemiceme göre kabul etmiştim. Kızlarla konuşuyoruz sürekli artik dönmem gerektiği konusunda kafamı yemeye başladılar. Onlarida öle çok özledim kii anlatamam. Bu kadar ayrı hiç kalmamistik. Her aradıklarında ağzıma sıççıyorlar. Nyse ben bir gidip denizime bakayim diyerek kalktım oturduğum deniz kenarından kahvemde bitmişti zaten. Zaten hastane yakındı. Hemen vardım hastaneye merdivenlerden zıplayarak ciktim. Kapıyı çalmadan uyuyorsa uyandirmayayım diye. Sonra kapıyı acmamla onları görmem bir oldu.
-Allah sizi kahretsin Deniz sen Allah kahretsin.
-İnci durrrrrrrrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNCİ TANESİ
RomanceAşk birinin eline dolu silahı verip size doğrultmasini beklemek gibi bir şeydi aslinda. Yaşadığım acının beni dibe derine ne kadar daha dibe çekebileceğini beklemek gibiydi aşk. Ama güçlü olmak gerekti tutunmak gerekti birşeylere çabucak düşmemek ge...