Layla Stones"Trebali ste vidjeti njegov izraz lica kada sam mu rekla da briše iz stana"-Macy je curama pričala i svom dečku kojeg je izbacila iz stana, dok su se dečki zabavljali sa FIFA-om. Iako se pravila jaka pred njima, voljela je Lukasa i bilo joj je teško. Ali nije mu mogla oprostiti još jednu prevaru. Bila je dobra osoba i to ju je koštalo nekoliko puta.
"Bilo je i vrijeme curo. Rekle smo ti da je previše loš za tebe. Ima toliko boljih momaka za tebe. On je loš i ti to znaš, zar ne Layla?"-Jennete i Macy su se okrenule ka zamišljenoj djevojci. Laylin izraz lica je bio zaamišljen i odsutan. "Layla!"
Jenny je malo podigla svoj glas, na što se Layla trgnula i brzo prebacila svoj pogled sa čaše vina na stolu, na njih.
"Oprostite, malo sam razmišljala. Drago mi je zbog tebe Macy"-pokušala se nasmiješiti i uvjeriti ih da je sve okey, ali to je potonulo u vodu, kada je i sama shvatila da nije uspjela i da je osmijeh ispao preforsiran.
"Šta se tebi događa? Jesi li dobro?"-djevojke su sjele do nje. Jedna na njenu desnu stranu, druga na njenu lijevu stranu.
"Znaš da nam možeš sve reći bebo"-razne misli su joj plutale u glavi. Nije im mogla reći sve. Ne bi si oprostila kada bi oni upali u nevolje zbog nje. Nije im mogla reći tko je ona zaista. Oni nisu znali čak ni njeno pravo ime. Sve što je činila, smatrala je da čini za njihovo dobro. Htjela im je reći sve i roniti u suzama, ali je znala da ju neće razumjeti.
Vezati se za nekoga je velika odgovornost, a ona nije htjela još i taj teret. Istina, stalo joj je do njih, ali ovdje je samo sa ciljem da se makne od Ultre, i da se uklopi, a ne da se poveže. Nekoliko puta je razmatrala soluciju da im sve kaže, ali bi svaki put u zadnji tren odustala.
"Znam Macy"-ovoga puta je uspjela da izveze topli osmijeh, uputujući ga Macy- "samo sam umorna, to je sve"
"Želiš li ići u sobu i odmoriti se?"-Jenny joj je predložila.
"Otići ću sama, ako je to u redu?"-klimnule su glavama, te se ona ustala i krenula ka sobi.
"Napuni baterije do kraja, sutra ćeš ih trebati"-neko je dobacio iz dnevne, ali se nije obazirala. Bacila se na krevet i pokušala povezati svoju viziju od prije 3 sata. Do sada su joj u vizijama bili ljudi, oružje, boje, ali nikada do sada nije imala oruđe u svojim vizijama. Vidjela je kosu (oruđe) i životinje. Često je u vizija imala životinje poput psa, mačke, konja, ali nikada guštera ili sovu. Andre je volio životinje, te ga je ona jednom prilikom upitala da li one imaju neka značenja i rekao joj je da one ponekad predstavljaju osjećanja. Međutim kada je spojila kosu, guštera i sovu, nije joj imalo smisla. Ponajviše ju je brinula kosa.
Ustala je sa kreveta i uzela svoj mobitel, te brzo počela pretraživati. Međutim, pretraga nije bila uspješna. Apsolutno ništa nije našla o kosi. Samo definicije, kako se koristi, i još mnogo toga bez neke važnosti. Pretražila je i životinje, ali ni to joj nije pomoglo.
Puhnula je i ustala sa kreveta. Pronašla je svoju pidžamu, presvukla se, pokrila i ubrzo zaspala.
ESTÁS LEYENDO
Vizija Budućnosti
Fanfic"Vjerujem ti i volim te Layla! Šta je bitnije od toga!?"-mladić u srednjih dvadesetima je vikao na smeđokosu djevojku, pokušavajući nadjačati glasan zvuk oluje u kojoj su stajali. "Ne bi mi trebao vjerovati, to je greška. Ja sam greška. Žao mi je H...