Introducere & Personaje

211 10 2
                                    

~~~

Buna ziua/seara dragii nostri cititori. Eu, NightShadow_Killer si MingYeun dorim sa va anuntam ca "Our love will never end" este oficial inapoi in proscesul de creare sau scriere, cum doriti sa o luati. De asemenea, dormi sa va spunem ca, fata de alti autori, noi va vom lasa in acest capitol o lista cu personajele ce vor aparea pe parcursul aceste carti + bonus o poza dupa care ne-am inspirat in crearea personajelor.

Pentru unii, sa stie personajele din inainte de a citi cartea este 'anormal' din cate am observat noi, dar sa fim sinceri. Fiecare autor construieste cartea cum doreste, iar noua ne-a placut idea sa facem o liste cu personajele acestei carti. Asa ca asta este. Impacati-va cu idea ca aveti un capitol unde aveti o lista cu personajele cartii care va fi actualizata de fiecare data cand va aparea un personaj nou. Puteti sa o luati ca o lista cu cine joaca in carte, asa cum este redata si distributia la filme si seriale. La unele se dau actorii inca de la inceput, iar la altele la sfarsit.

Va uram lectura placuta si speram sa va placa cartea si sa ne sustineti pana la capat.

P.S.: Amandoua scriem diferit una fata de cealalta, fiecare cu exprimarea ei, asa ca va rugam sa acceptati cartea asa cum va fi.

~~~

Personaje Principale

Nume: Naoki
Prenume: Ren
Varsta: 17 ani
Inaltime: 1.80
Par: albastru inchis cu o tenta de deschis in soare.
Ochii: un albastru la fel ca parul dar si deschisi in soare
Fizicul: este slab deoarece nu mananca decat doua mese pe zi si pe alea decat daca are chef
Hobby-uri: cantatul la pian, desenatul si sa asculte muzica
Altele: poarta tot timpul la gat "cheia' daruita de mama sa pe patul de moarte si are un cercel in urechea stanga
Tara de provenienta: Coreea de Sud, mai exact Seoul.
Prieteni: are doar 2 prieteni idioti; Sikio si Mioshi
Abilitati si talente: stie coreeana si japoneza destul de bine avand in vedere ca mama sa e japoneza si pian in special.
Like: intunericul, furtunile, linistea, apusul, inaltimile, muzica, hanoracele cu maneci lungi care sa-i ascunda taiaturile
Dislike: totul si nimic in acelas timp
Mancare preferata: tamagoyaki
Animale preferate: pisici ,husky si samoyedul sau pe nume Honey
Culoare preferata: verde si turquoise
Despre: Este un tip calm si nu se enerveaza prea repede. Nu are parinti, acestia murind cand el avea 3 ani. A locuit la orfelinat pana la 15 ani, dar cu ajutorul unor rude indepartate la varsta de 16 ani s-a mutat la unchiul sau care il batea si-l trata ca pe un sclav. Cand unchiul sau s-a mutat in America, la abandonat in casa copilariei sale intr-un sat linistit de la periferia orasului in care locuieste. Acum la varsta de 17 ani are grija de animale din ograda, ajuta vecinii batrani si este si un profesor pentru copiii din sat care nu-si permit sa mearga la scoala deoarece nu au bani si este prea departe. Inca merge la liceu si nimeni, nici macar prietenii sai, nu stiu unde louieste el pentru ca este adus cu o masina neagra de firma la scoala deoarece a fost dama de companie a unui interlop. Toti cred ca este bogat, dar se inseala...

 Toti cred ca este bogat, dar se inseala

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Our love will never end (pauza)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum