Тільки Елієлем з Манкі зайшли у хатинку, небо враз почорніло. Здійнявся вітер. Океан заштормило. Це нагадало хлопчикові той день, коли він востаннє бачив маму на кораблі. Всі дерева, які росли на острові, від вітру схилялись аж до землі. Елієлем із Манкі з жахом дивилися у вікно. Раптом неподалік будинку щось спалахнуло. Друзі підбігли до вікна і побачили біля будиночка чоловіка низенького зросту. Він був одягнений у золотистий костюм, а на ногах мав блискучі черевики. На вигляд йому було багато років. Він спирався на костур, що тримав у руці. Дідусь прямував до будинку, підійшов і постукав у двері.
– Тут є хтось? – запитав він.
Елієлем відчинив двері і впустив незнайомця.
Дідусь вразив друзів своєю привітністю і добротою, якою світилися очі. Манкі пішла готувати вечерю, а дідусь, залишившись на одинці з Елієлемом, заговорив.
– Я чарівник Колін. І за твою гостинність можу виконати будь-які три твої бажання.
Спочатку хлопчик хотів замовити морозиво, яке б ніколи не тануло. Потім – море цукерок. Але згодом згадав свою маму і нещасну дівчинку, яку зачаклувала зла Гільберіна. Елієлем подумав і рішуче промовив.
– По-перше, я хочу, щоб Манкі знову стала дівчинкою. По-друге, щоб вона знайшла нову родину, а ще ... я хочу, щоб повернулася моя мама.
Раптом небо освітилося яскравою блискавкою, і за мить довкола потемніло. Чарівник десь зник, а коли знову стало світло, Елієлем побачив, що Манкі перетворилася на Ніколь, таку, як і уявлявся йому: в синій спідничці і блискучо-білому светрі. А також побачив свою маму, яка стояла поруч.
– Синочку! – скрикнула мама. – Я така рада, що ми знову разом.
Раптом знову з'явився чарівник і сказав.
– А тепер час додому!
Елієлем підійшов до мами і тихенько запитав.
– Мамо, можна Ніколь житиме з нами.
– Звичайно, вона буде мені донькою, а тобі сестрою!
Так Ніколь отримала нову родину, а Елієлем сестру.
– Ніколь, я знаю як називається цей острів! – вигукнув Елієлем – Це ОСТРІВ ЗДІЙСНЕННЯ МРІЙ!
Ще довго Елієлему та Ніколь снився сон про таємничий острів, де колись їм довелося побувати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
НЕЙМОВІРНІ ПРИГОДИ ЕЛІЄЛЕМА НА ОСТОРОВІ ЗДІЙСНЕННЯ МРІЙ
AcakКнига - фантастика про хлопчика Елієлема, який випадково потрапляє на ОСТРІВ ЗДІЙСНЕННЯ МРІЙ