bolum2

24 3 0
                                    

"Bak guzelim gelmezen kendini olu bil"."istersem sizi police sikayet ederim ama istesemde gelemem yarin okul bitiyor yani gid byy"ve yuzune suradi kapadim yarin hersey yoldaymis kibi okula kidim hemen kiyafetlerimi aladim ve okul 2 siline marus galadim v3 kankalarim sağaolsun ordadiki benim arkadaslar

Ve herkeç onu bekledi ayaz odulunu oda aldi ve benim yanima gelmeye calisdi ama kacdim aslinda kacmadim amannn liseyi bitirtik sonunda simdi galdi universite kankamlar beni kafeye goturmeye salisdi ama annecimin tirtiri ve bonus olarak da terliğin...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve herkeç onu bekledi ayaz odulunu oda aldi ve benim yanima gelmeye calisdi ama kacdim aslinda kacmadim amannn liseyi bitirtik sonunda simdi galdi universite kankamlar beni kafeye goturmeye salisdi ama annecimin tirtiri ve bonus olarak da terliğini ve babamin sobasini cekmek cok beter oyuzde birisiğin evinde kutladik ve annecim kizlar benim icin alisverise gidermisiniz ve nehirle ben koç koç gidik sonra noludu birisiği araba koydum😆

Ve herkeç onu bekledi ayaz odulunu oda aldi ve benim yanima gelmeye calisdi ama kacdim aslinda kacmadim amannn liseyi bitirtik sonunda simdi galdi universite kankamlar beni kafeye goturmeye salisdi ama annecimin tirtiri ve bonus olarak da terliğin...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet ben tam tayak liğim herkeç bize bakiyordu ve bir araba bize laf ati"guzelm yorlduyzan guturim evine"."olum baş gid beni simdi bardama tasi kafanin endibime oturturum he "sonra gidi hiçla eve gidibchayatimizi yaziyorduk sonra bana telefon geldi"alo buyrun"."merhaba nehir hanim sizi yarin boran sirketine bekliyoruz ayaz beye veriyorum "."alo bak nehir gelecek sin yarin saat 7 yedide bekliyorum"ben birsey demeten kapati gerizekali okuz varya seni doğudun gune bisman- "durdur nehir o ayaz miydi saka yapiyorsun omu yani vaybe "ve ona olup biteni anladim sonra"aman kanka sen den ne istiyeseki "."duru vallah benden ne istiye bilrki yani neyse hadi yadalimi"."hadi kanka iyi geceler"
Yarin
Ucdumu kiyinip evden cikdim

Siden tibsiz kibiydim neyse sonra boran insaata geldim herkec bana garib bir sekilde bakiyordu makesinler doluydu ve birisi beni sardi "nehir hanim merhaba ben toprak bey sizi ayz bey bekliyorum buyrun"birden kapi acdim (bu arada toprak bey yokdu ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siden tibsiz kibiydim neyse sonra boran insaata geldim herkec bana garib bir sekilde bakiyordu makesinler doluydu ve birisi beni sardi "nehir hanim merhaba ben toprak bey sizi ayz bey bekliyorum buyrun"birden kapi acdim (bu arada toprak bey yokdu arkadaslar)acdimda sey bir opusme gordum ve hisla gidiğim anda bir el beni dudu "nereye boyle ben sana gid dedimi"o yemyesil gozler ama elimi keri aladim sonra"pardun da burda galin nboyle irens birseyemi bakisam "."ben istersem bakisaksin"birden yanina o kadin geldi ayaz beyi opuyurdu ama o bana bakiyordu ben de gidiyordum yine elimi dudu ve ona ofkeyle bakiyordum"birk benim icin bitii zaman yine sağarsin "ayaz kiza cik icaredi yapip toprak beyi sağardi"nehir hanim size bir teklifimiz var ayaz bey le evlenirmiziniz "."ne evlenmekmi sakami bu acaba gusura bakmayin hayir".ayaz"sen ne dedin bnim kibi yakisikli birine hayirmi dedin "."evet ve ben kaciyorum"."100 milyon karsilina benle evlen "."ne 100 miliyon he eve-hayir tabiiki siz beni o kizlar kibi candiniz asla hem istan bulda kizmi galmadi ben gidiyorum iyi gunler".son ra hemen birisik gidim herseyi anladim ama bana duru olani yapdin dedi sonra bana bir surpresi varmiz"nehir kim geliyor sence tabiiikkkiii alper"birlikte silik adik ve ben cok iptel yarin hemen okula gidik tenefuc cili caldi "birisik hadi ama "."tamam sen bahseye cik ben gelerim"tamam diyip cikdiğimda kolkelik bir yer vardi ve orda oturtum fecebook a bakiyordum tam onume bakdiğimda ayaz ve yaninda arkadasi ayazla gozgoze geldik ve cok sacma sağa tarafima bakdiğimda alper vardi ve bağardim hayattttttt ona korak sarildim oda ban guzellllim diye bağardi ve bana kelib boyle dedi kanka sevgilimi yapdin bir adam ofkey yaklasiyor "bosver kankim hadi gel anlatma bana neyapdiğini"birden gidiyorduk ayaz beni tutu ve "gel buraya nehir "tam alper el koyim terken ayaz"o benim murat ona sahib cik"beni alip sinifa goturtu "ne ne var ya ne niye beni aliyor askimdan he"."yani osenin sevgilin beni değeilde onu sesdin". "Ayaz sanene ya kimle istersem onla cikarim tamami hem sen benden hesebmi soruyorsun sen kimsin ya kim ".ayz beni yanina yaklastirti ve beni optu onu itsem de beni birakmiyordu sonra durdu"beni bir seni varya"sonra birakdi ona dokad adim ve"yasen kimsin kibeni opersin"siniftan cikdimda alperin yanin gidim"alper yarisma danc ona katilalimi"benim omusuma koluna goydu ve kucuk burnumu elidi"kucuk ufaklik buyumucde ben danc yarismasina katilalimi demiz tmm katilali"."ama ask olsun ben artik 19 dokus yasimdayim buyudum"ve onume bakdiğimda ayazin ofkesini gordom sonra biricik geldi "ay kankilarim naber siniz hadi gidelim yaa"."bencede hadi gencler.
1AY SONRA
"Kanka bu ayazdan bikdim nehir birisik hadi"."ya dur asya "."asya kalk biz gidelim birisik galsin"."tamam ya hadi en guzel cafeye gidelim "."ama sonra eve gidip hazirlanmamiz lasim bugun yarisma var ".sonra gideriz ben cok ayaz ve arkadslari var"kizlar benim gordumu sizde goruyurmusunuz o cocuk cok karisme tik"."kizler eğer bizimle gelin oturun demek yok"sonra masaya bakdiğimda ayaz bir kizla kunusuyrdu ben gulumsedim sonra bana bakdi ve telefonum caldi"efendim ne 11 birdemi yani simdi gelemeliyim tamam"."noldu". simdi yarisma".birden yanimiza adamlar geldiler ve bizi devet etiler kizlar gidiler vebana"nehir daha 3 saat var

Tamam onlarin yaninda oturtum ve sobet edmeye basladiler ben saate bakdiğimda "eyveh kizlar hadi saat 9 kec galamam"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tamam onlarin yaninda oturtum ve sobet edmeye basladiler ben saate bakdiğimda "eyveh kizlar hadi saat 9 kec galamam"."kanka biz gelmecek ama sizi yapamam"birden ayaz konusdu "ya bizde gidelim"asya"vallah iyi fikir hadi"."ama alperide arayim."ayaz bana cok garip bakiyordu sonra gidik herkes yerini aldi ve ben kostumu kiydim sonra alper geldi ve basladik danc

Akdaslar lutfen 3 bolumde devem edises cunku fotu yedmedi tesekurller


hikayemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin