bolum 6

13 2 1
                                    

Asla o gerem denen herifle kunusmiyacaksin. Bir dakika bu ayazin telefonumu "bak ayaz eğer bana bunla sunla konususaksin diyeceksen asla senle evlenmeme hem sen benim neyimsinki biras mantikli ol lutfen "sonra telefonumu sarja koydum sabah olduğunda erkenden havalimanin gidim gerem gelecek

herkeç ona bakiyordu osirada ayazda vardi ve gereme asikim diye bağarib ona sarildim oda beni optu annem aradi ve hemen oraya gelmemizi söyledi ve osirada ayzla gozgoze geldik hayranlayiyla selfi cekiyordu ama gerem bana"umarim cok iyi bir sebebin...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

herkeç ona bakiyordu osirada ayazda vardi ve gereme asikim diye bağarib ona sarildim oda beni optu annem aradi ve hemen oraya gelmemizi söyledi ve osirada ayzla gozgoze geldik hayranlayiyla selfi cekiyordu ama gerem bana"umarim cok iyi bir sebebin vardir "diye elimi tuttğu eve geldimizde resmen turk  mutfağini gordum gerem annemin ellerim optuğu ve sofraya oturtuk kapi caldiği zaman kapi diliğine bak diğimda ayaz vardi anneme bizim yok oldumuzu ve cok kez geleceğini soyle dedim annem neden diye sormadan herseyi yapdi ben ile gerem odaya cik dik ve gerem"evet anlad bakalim neden ayaz denilen herifle evleniyorsun sozune nuldu he"."sey gerem heni benle  alper birlik de danc edikya ve kazandik ve biliyorsun buyuk final para lazim ve ayaz daha onceden benle evlen para karsilğina dediği bende ilk once hayir sonra evet dediğim yani bana kiza bilirsin"."sana kiz misam cunku evlenmiceksin "


hikayemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin