~7.Část~

113 6 0
                                    

Když konečně skončily ty uvítací řečičky, vsichni se rozešli do budovy školy do svých tříd. Jenis mi mezitím povídala o její kočce, která je vycvičená ale pěkně drzá a o všech jejich možných zvířatech. Když jsme konečně došly do třídy, už tam seděli žáci a prohlíželi si nás. Nemám ráda velkou pozornost, znepokojuje mě to a pak pomalu neumím ze sebe vydat ani hlásku. Sedly jsme si do poslední lavice, protože byla jediná volná ještě spolecne s první ale kdo by chtěl sedět v první, že?
Když jsme si prohlidly všechny spolužáky, učitel akorát přišel do třídy a uvítal nás. Jmenuje se Drzý, dobrý příjmení, co? 😄
Všichni jsme si museli vyrobit cedulky se jmény aby nás učitele rozehnali, to bylo zase zdobeníčko. 😋
,,Hele, holky. Také vám přijde ten učitel tak trochu retardovanej a má strach? Prý je tu letos nový, tak jsem zvědav, jak se s námi vypořádá."
Otočily jsme se s Jenis a byli za námi dva vcelku pěkní kluci, kteří se usmívali a čekali na naší odpověď.
,,No, je tak trochu šlehlej."
Odpověděla mu Jenis.
Měli na jmenovce napsána jména: Tomáš a Petr. Kluci se zasmáli a poslouchali dál jeho proslovy. Když jsme konečně skončili, vzali nás stranou ze třídy a nabídli nám plán na dnešek.
,,Hele, nezajdeme dneska ven? Aby jsme se lépe poznali."
Mluvil pořad Tomáš, byl strašně upovidaný a hezký ale mám Adama, tak si nechám zajít chuť. Ale s tím návrhem jsme samozřejmě musely souhlasit!
,,Tak odpoledne, čus."
Rozloučili se a s Jenis jsme se také rozloučily.
,,Tak si jdeme připravit oblečení na odpoledne..."
~Pokračování příště~ 😘😎✌
*K*

"~Pokračování příště~ 😘😎✌*K*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
~Nešťastná láska~Where stories live. Discover now