škola

68 4 2
                                    

Začal školní rok a všichni se začali vítat a vyprávět si o tom co o prázdninách zažili. Samozřejmě jsem se také přidala. 3 hvězdy třídy tam dramatizovaly, jak se mohla Micky rozejít se Samem. Dokonce se i jedna rozbrečela. "Proč brečí kvůli klukovi? To nechápu." Řekla jsem a znechuceně jsem se na ně dívala. "Já taky ne." Odpověděla Radka a další holky, které stáli vedle mě přikývli. A všichni jsme se na ně dívali jak tam nadává sprostě, brečí a rozhazuje rukama. Asi 6 nás stálo a dívali se na ně. Potom k nám přišel Xavier a v ruce chipsy. "Je to lepší než se dívat na televizi." S plnou pusou odpověděl. "Bacha! Přichází Samuel." Ozvalo se za mnou. Začali jsme se potichu smát. Kdyby nás Micky viděla jak se na ní koukáme a smějem se jí, tak by nás asi zabila. Je přece nejkrásnější a nejpopulárnější holka na škole. A taky nejubulenější.

Tak jsme tam čekali až Sam vejde do třídy a začne práva šou. "Už přichází." Potichu mi řekla Radka do ucha. Najednou, jak se zjevil ve dveřích, Micky prudce na něj otočila hlavu. Vypadala příšerně s tou rozmazanou řasenkou. Sam si šel sednout do lavice. "Bacha, teď to přijde." Řekla jsem. Micky něco pošeptala svím kamarádkám a kráčela za ním. Dala mu facku a řekla: "hajzle" a odešla do lavice. Všichni začali tleskat. Ani jsme si nevšimli, že už zvonilo. "Ticho!" Přišla profesorka.

No a tak začal první školní den.

Po škole mě kamarádky vyzvedli a šli jsme na longboard. Teda aspoň já a Lisa. Ostatní 3 měli penny board. Šla s námi i Radka ale na koloběžce. Nemá longboard nebo pennyboard, nebo skateboard nebo co ještě existuje a stejně na tom neumí jezdit a nikdy nebude, protože nechce. No a tak jsme jeli. Já první, za mnou Lisa a potom holky na Pennyboardu. Pennyboard je blbí, jede to moc pomalu a je to malé. No ale někomu se to zřejmě líbí.
Najednou se holky zastavili a čučeli kdesi na nádraží." Co je? Čekáte na vláček jako malé děti?" "Ne, jsou tam pěkní kluci." Odpověděla jedna za všechny. Já se plácla přes čelo. "Pojď se podívat, mávají na nás." Šla jsem se teda podívat co na nich vidějí. No a stáli tam kluci. Počkat to byla ta parta co jsem potkala v lese a potom mi zapálili domek. Byl tam i Timmy a zahlédl mě. "Čau Beth!" Zařvala a potom to zařvali všichni. Já jen zavřela oči, dala si ruku přes obličej a pomalu odkráčela pryč. Holky s údivením se za mnou rozběhli. "Ty je znáš?" "Jak se jmenují?" "Znáš jejich Facebook?" "Co jsou zač?" "Odkud je znáš?" "Beth! Ty máš kluka?" Začali se všichni překřikovat. Já jen: "Ticho! Znám je z lesa. Znám je od pohledu až na Tymmyho." "Oooo a kdo je Timmy?" Začala Radka. "Jeden kluk co mě otravuje. To je ten v té košili. Kterou nosí pořád." "Timmy!!!" Lisa začala na něho volat. "Ne zastavte jí. Ať nic neříká" holky zastavili spíše mě, aby jsem jí nezastavila. Pokračovala. "Beth tě má ráda a říká ,že bys sis měl převlíct košili." Holky mě pustili a já se rozběhla jí asi zabít. "Ano budu to tolerovat." Odpověděl a já Lisu srazila k zemi. "Vždyť je sexy. Nikdy kluka nemělas. Třeba je šance." Lisa řekla. "Žádná šance, Opovaž se mi ho dohazovat nebo něco." Stáhla mě na zem taky. Leželi jsme naproti nádraží na štěrku ještě další chvíli než nám holky řekly, že bychom mohli už vstát.

I wolfKde žijí příběhy. Začni objevovat