Škola rychle utíkala a už byl najednou skoro konec října. Ve škole nám oznámili že bude Haloweenská párty. Bývá každý rok. Žáci se obléknout do strašidelných kostýmu a jdou na tu párty. Mohou tam být i kamarádi z jiných škol. To tam pozvu Vanes. Vanes je moje kamarádka ze základky. No a potom je vyhlášení o nejlepší kostým. To minule vyhrála Micky. Teda ona vyhrává všechno. Kdyby měla jednou prohrát asi by se po to...
O přestávce se všichni začali bavit, co si oblečou. Já to mám jasný, půjdu za Katnis z Hunger Games.
"Za co půjdete holky?" Připojila jsem se do konverzace. "Já za zombie." Odpověděla Radka. "Já budu upír." Přidala se Lisa. "No a za co půjdeš ty Beth?" Vložila se do toho Saša." Půjdu za Katnis z filmu Hunger Games." "Děláš si srandu? Za to rozhodně nepujdeš. Vždyť šlas za to minulí rok." Začala Raďa vyvádět. "Tak mě řekněte za co mám jít. Ale žádný jiný než Hunger Games kostým nemám." "To nevadí. My ti teda řekneme za co půjdeš." "Půjdeš za Harley Guinn z filmu suicide sguad. To je v překladu sebevražedný oddíl." "Aha a co to je?" "Ty vůbec nežiješ v realitě?" "Co to vykladáš? Liso. Jediny kdo tu nežije v realitě jsi ty. Je ta tvoje Harley skutečná? Ne není je z filmu. To není realita." Teď jsem jí setřela.Radka šla po škole k nám a ukázala mi videa a obrázky ohledně té Harley." Jo vypadá dobře. Ale kde na to vezmu kostým?" "Saša má kamarádku a ta ten kostým má a půjčí ti. Jenom potřebuješ baseball pálku a boty a tričko. O to se nemusíš bát. Vše vyřešíme a tebe nalíčíme přesně podle ní." " A proč za to nejde Saša?" Skočila jsem jí do věty. "Protože musíš jít za to ty." "A proč?" "Zítra ve škole ti to řekneme."
Další den ve škole. "Super dostala jsem další jedničku s testu." "Šprte." Zareagovala Ráďa. "Co dostala ty?" "Ani se neptej." Dostala tu nejhorší známku co může být. "Měla bys zabrat, jinak se mnou nepůjdeš do dalšího ročníku. "Jojo, nepoučuj mě."O přestávce za mnou přišli holky. "Musíme tě na ten haloween připravit co nejlíp." Zasmály se. "A proč?" "No víš, jsi hezká a na tobě by ten kostým slušel." Začala Saša. "Jo a taky aby jsme tento rok porazily Micky. Vždy vyhraje ve všem. Chci vidět jak by se tvářila, kdyby prohrála." Dodala Lisa. "Kdyby někdo z nás vyhrál, tak by Micky hrozně vyváděla a poslala proti nám celou školu." "Loren, nesmíš se od ní nechat obtěžovat. Musíš se životu postavit čelem a nebát se. Hlavně se nebát." Odpověděla Lisa "Hmm, a co když to vyhrají její nejlepší kamarádky. Jenifr a Amálie?" Řekla jsem a Lisa pokračovala. "Ty dvě? Ani náhodou." Pozasmála se." Ale už se to blíží, tak bychom to mohli dát dohromady." Dodala jsem a holky přikývli.
Další kapitola je tu. Líbí? :-D
ČTEŠ
I wolf
WerewolfJmenují se Bethany, ale řikaji mi Beth. Změnila jsem se na vlkodlaka. Od té doby je můj život zamotaný. A já mám takový pocit ,že už nemám cenu žít. Jenom jsem na obtíž. Mám sourozence Jonáše a Leonarda. Jednoho dne ale potkám kluka a ten mi celý ži...